Jeon Jungkook
Uyandığımda tanımadığım bir yataktaydım. Üstümde pijama vardı. Odayı biraz incelediğimde Taehyung fotoğrafları vardı. Biraz yanında ise benim fotoğraflarım. Odadan çıktığımda oturma odasına gittim. Saate baktım ve gece 1'di. Balkonda Taehyung'un oturduğunu gördüm. Yanına gittim.
Taehyung
Günaydın uyuyan yakışıklıJungkook
Ben burda senden
yakışıklı göremiyorum
nedenseYanıma gelip yanağımdan öptü. Şaşırmıştım. Ona baktığımda dudağıma buse kondurdu. Utamcımdan hemen onun odasına koştum. Kapıyı kapatacakken tuttu. İçeri girdi ve kapıyı kitledi. Kalbim hızlanıyor. Sanırım ölüceğim.Bana doğru gelmeye başladı. Geri geri giderken duvara çarptım. Hala üstüme geliyordu. Kahverengi gözlerini benim gözlerimden ayırmıyordu. Artık nefeslerimizi hissedebiliyorduk. Biraz daha yaklaşıp burnunu burnuma koydu. Gözleri yakından daha güzelmiş. Daha ben ne olduğunu anlamadan beni öldürecesine öpüyordu. Alt dudağımı emmeye başladı. Daha fazla devam edecekti ki telefonu çaldı. İlk başta önemsemedi ama 3 kez çaldığında açtı. Ne konuştuğunu duyamadım ama yüzünde korku ifadesi vardı.
Jungkook
Noldu TaehyungTaehyung
Sevgilim benim acil
çıkmam gerekiyor.Jungkook
Sevgilim mi?
Nereye gidiyorsun bende
Seninle geleyim.Taehyung
Evet sevgilimsin artık
benim Hastaneye. Benimle
geleceksen giyin hemenKim Taehyung
Telefon 3 kez çalınca açmak zorunda kaldım. Jimin arıyordu. Nefret ediyordum ama aradığına göre önemli bir şey vardı. Açtığımda ses onun değildi.
Doktor
Merhaba Kim Taehyung siz misiniz?Taehyung
Evet benim siz kimsiniz?Doktor
Ben A****** Z***** hastanesinin doktor uyum. Arkadaşınız Jimin trafik kazası geçirdi.Ne Jimin kaza mı geçirdi. Telefonu kapattım ve üstümü değiştirmeye başladım. Jungkook da gelmek istedi. Kabul ettim. Evden çıktık ve hemen arabaya bindik. Yola dalmıştım Jungkook'un uyarısıyla hız sınırını aştığımı anladım. Hastaneye geldiğimizde danışmaya gittim ve Park Jimin'in nerde olduğunu sordum.
Danışma
238 numaralı odadaTeşekkür edip 238 numaralı odaya koştum. İçeri girdiğimde hemşireler vardı baş ucunda.
Taehyung
Nesi var?Hemşire
Şuanlık bir şeyi yok bu gece burada
konuğumuz olacak eğer sıkıntı
çıkmassa yarın taburcu olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Kadar Güzel ~Taekook~
RomanceOkula yeni gelmiştir Jeon Jungkook Ama nerden bilebilirdi ki öğretmeninin ona takıntılı olacağını...