|- Giyuu Tomioka

868 40 46
                                    

I Love You Like An Alcoholic <3

*
....

"Sonunda bitti...beni çok uğraşırdın ama...sanırım uğraştığıma değdi"

Mavi gözlü çocuk derin bir şekilde iç çekti ve fırçasını bıraktı ve saçını düzeltti ve alnındaki terleri silerek resime baktı...farklı birşey denemek istemişti. Barok mimarisi ile yapılmış eski bir tarzda döşenmiş dev salonda dans eden muhtenelen 1820-1860 arası yıllarında gibi gözüken giysiler giymiş iki kadın vardı. Etraflarına bir kaç masa ve bir içecek tezgahı vardi. Iki kadının etrafında onara kötü ve yargılayıcı şekilde bakan erkekler ve diyer kadınlar ise daha solgun ve eski giyiniyordu.

Tomioka Giyuu 24 yaşında, düz siyah-koyu mavi saçlı, okyanus kadar büyüleyici mavi gözleri olan,bembeyaz teni  ile 170 boyunda bilinen bir ressam ve voleybolcu olmak isteyen birisiydi.

Giyuu esnedi, çok uykusu vardı 1 haftadır en fazla 30 dakika uyumuştu muhtemelen. Günlerdir bu resim üzerinde çalışıyordu. Uykulu ve yorgun gozleri ile saate bakti.

'Zamanım varsa biraz uyusam iyi olur..'

06.40

'Neyse boşver...'

Istemsizce resmini güzelce kurumaya bıraktı ve odasına gidip üstünü değiştirdi.

Geniş gri bir kazak, ve siyah pantalon giymişti. Saçını at kuyruğu seklinde(still in adını unuttum awq) bağladı ve çantasını alıp evden çıktı. Zaten kahvaltıya saat 07.00 de arkadaşları ile buluşacaktı. Neden o kadar erken buluştuklarını bilmiyordu ama itiraf etmeden onaylamıştı

Sabito ve Makomo tek arkadaşları Onlarla çocukluktan beri tanışıyorlardı... zaten üvey kardeşleri idi. Yakın zamanda onun yanına taşınacaklardı.

Giyuu kulaklarını taktı ve yürümeye devam etti. Yavaş ve yere bakarak yürüyordu. Başını gökyüzüne doğru kaldırdı ve düşen turuncu yapraklara baktı. Etraf çok sessizdi. Sonbahar bu sessiz havaya kasvet ve hüzün katıyordu. Bu saatlerde neredeyse kimse uyanmamış olmalı ki sokakta 6-7 kişi anca vardı.

"Ow!"

Mavi gözlü çocuk kendini yerde buldu. dirsekelrini  yere koymuş onlardan güç alırken üstüne düşmüş, kısa boylu, kısa ve siyah düz saçları olan, gözlerinin rengi farklı olan ve maske takan bir oğlan buldu.

"Ow!"

Maskeli oğlan acı ile bir inilti çıkardı ve Mavi gözlü oğlana baktı. Panikledi ve biraz kızardı ardından hızlıca ayağa kalktı.

"Pardon! Çok acelem var!"

Maskeli oğlan kalmasına yardım etmek için ona sağ elini uzattı ve sol eli ile acemi şekilde boynunu ovaladı.

"Sorun değil. Bende önüme bakmıyordum zaten..."

Mavi gözlü oğlan onun elinden tuttu ve ağaya kalkıp üstünü silkeledi. Diğer oğlan yere düşürdüğü telefonu alıp ona uzattı.Telefon ekranındaki gruba baktı.
"Aaa!Queen mi dinliyorsun? Bende bu gruba bayılırım!neyse gitmem gerek!"

'... değişik herif. Neyse..'

Tomioka Kulaklığını taktı ve yürümeye devam etti. Yaklaşık 10 - 15 dakika yürüdükten sonra 7/24 açık bir kafe ye geldi ve boş masalardan birine oturdu. Telefonuyla oyalandi ve bir sure bekledi. Diğer ikisi hala gelmemişti normalde Makomo çok erken gelirdi. Telefonunu açtı ve wp grubuna girdi.

'Maskeli 3'ler'
Sabito, Makomo, siz

Giyuu çevrimiçi

Giyuu
Nerdesiniz aptallar.

Sabito çevrimiçi

Sabito
Arabam bozuldu amk.

Giyuu
E-Yürüyün

Makomo çevrimiçi

Makomo
Adam haklı beyler dağılın

Makomo çevrimdışı

Sabito
GİYUU. ARABAM. BOZUK. DIYOERUM. sence önemli olan yürümek v3ya arabayla gelmek mi gerizekalı.
Ya sende nere gidiyon gel şura @Makomo
Ztn markete gönderdim 2 saattir yoksun kızım nerdesin????

Makomo çevrimiçi

Makomo
Konya yolundayım.

Giyuu
Allahım sen bana sabir ver.

*

Kisa oldu ama ztn beklentim 0 o yüzden 500-600 kelimelik bölümler yazicam.
                            -Nemi

I Love You - SanegiyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin