Çok çok çok çok çok özür dilerim baya bi ara verdim ama şimdi yine burdayım ama ben artık sürekli ders başındayım bikaç bölüm yapıp bitiricem üzgünüm ama vaktim yok yani bi kaç bölüm derken 3 bölüm değil yani belki 15 bölüm fln yaparım tekrardan özür dilerim..
Bide şeyi düzelticem ben hikayenin başında Minho'yu uke yapmıştım... Mallık ama neyse şimdi onu düzelttim artık Jisung uke yani omega neyse bu kadardı. Devam...
◇◇◇
"Bebeğim mii?!?!! "
Yanaklarımın şuan kıpkırmızı olduğun eminim. Hyunjin herkesin önünde bana bebeğim dedi. Herkesin önünde...
Sofradan bir anda kalkıp odama koştum. Lavaboya gittiğinde aynaya baktım, gerçekten kızarmıştım. Yüzümü yıkadım, pencereden temiz hava almak için pencereyi açmaya çalışıyordum.
Yazardan
O sırada kapı tıklandı ve içeri Hyunjin girdi.
"Felix... Özür dilerim öyle demek istemedim. Bir anda ağzımdan kaçıverdi. "
"Ya Hyunjin mal mısın annenin yanında bana niye bebeğim diyosun! Hem ben senin bebeğin değilim beni kaçırdın buraya! "
Felix kalın sesiyle bağırınca Hyunjin şaşırmıştı. Ama bu haliyle Felix'i tatlı bulmuştu.
"Felix çok tatlısın"
Felix bir anda duyunca afallamıştı.
"Hyunjin ne saçmalıyosun?! "
"Felix sakin ol bi zaten annem bişey demez ama şimdi gidip o sofraya oturup kahvaltı yapmazsan kızar. O yüzden şimdi sakin ol ve aşağı inelim. "
"Peki"
Beraber aşağı indiler ve sofraya oturdular.
Bayan Hani söze atılmıştı
"Felix karar verdin mi? "
"Aslında daha tam karar vermedim ama kalacağım gibi duruyor"
"Senin seçimin "
...
Felix'ten
Kahvaltıdan sonra odama geçmiştim.
Çok sıkıldığım için kitap okumaya başladım birkaç sayfa kitap okudum. Sonra kapı tıklandı.
"Gel! "
Hyunjin içeri girdi
"Felix dışarı çıkmak ister misin? "
"Olurr! Bende çok sıkılmıştım. "
"Tamam o zaman hazırlan"
"Hemen hazırlanıyorumm! "
Dolabımdan kıyafet alıp giyinme odasına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In The Kingdom ~ HYUNLİX (omegaverse)
Fanfictionminik omega Felix kardeşiyle evde yalnızken kapının yumruklanmasıyla korkar...