Seni severken gördü sen ona değer verirken o seni hiçe saydı niye sevdin diye tüm suç bu bende sevdim sevmek kötü bişey değil herkes bı sevgiye layık tır amma sevginin iyi haline layıktır sevmek yarı yolda bırakıp gitmek değildir sevmek öpmek değildir sevmek dokunmak değildir sevmek her ne olursa olsun başına her ne gelirse gelsin onu bırakıp gitmek dir . Yani. Bir hatasını gördün bırakmak değilde telafi etmek gerekir her yalancı söze de inanmamak gerekir güldü diye dostun olur seninle birlikte gülerler amma ağladiginda yanlız olursun ağlayan bı sen olursun amma eğer çok sevdiğin biri varsa oturup seninle birlikte ağlar ister sabaha kadar ister akşama kadar sevmek güzel şeydir sevilmek kötüdür evet biz de yarı yolda bırakıldık unutmaya çalıştık amma unutamadık niye söylediği sözlere aşık olmuşuz iyi niyetine sevgisine aşık olduk amma boşa da olmuşuz bırakıp gitti acıydı amma gerçekti o gitti ben kaldım sadece ben unutamadım o unuttu belki onun için çok kolaydı amma bide bana sorun ...
Ağlayıp elinden birşey gelmeyen o kişiyim ben çaresizce saatlerce ağlayan biriyim sadece tek suçum onu sevmekti amma ben de kaybettim söz konusu bırakıp gitmeyen o ben ise sadece herşeye rağmen seven geri gelir pişman olur diye bekledim ben amma geri geldiğinde tek sözü " beni rahatsiz etme" ben ise sadece şunu söyledim " beni hiçmi sevmedin" verdiği cevap" sevdim" ve ben son bı soru sordum " ben çok ağladım senin için haberin varmı tek göz yaşıma kıymaz Ken" onun verdiği cevap "sen niye ağladın biz bişey yaşamadık " ben son birkez anladım ki sadece üzülüp ağlayan ben im hiçbir şey onun umrunda degil yok yani bişey yaşarsak da acaba bırakıp gider miydi ? yine bence giderdi çünkü aşkı. Dokunmak sarılmak zannediyor aşk bu değil bunu böyle bilmek hiçbirşey bilmediğin anlamına geliyor.