Biz de aslında çok şey biliyorduk herkes gibi ama biz sadece sustuk çünkü biz sıradan insanlar değildik biz sadece bizi sevenleri seviyorduk insanları kırıp incitmiyorduk evet her insan farklıdır her insan bakış açısı farklıdır her şeye karşı ama biz o insanlardan değildik biz hep hayata mutlu tarafına baktık çünkü eğer biz mutlu olmasaydık hiç kimse bizi mutlu edemezdi bunun için bizim elimizden her ne geliyorsa biz kendimiz için yapmaya hazırdık. yapıyorduk da biz gülmesek kim bizi mutlu ederdi
her şey bizim ellerimizde evet şimdi yalnız ve kimsesiz olabiliriz ama biz bu dünyada yalnız kaldık yanlış bir şeyler de yapmadık biz kimi zaman güldük kimi zaman ağladık kimi zaman mutlu olduk daha doğrusu kimi zaman hayal kırıkları ile oturduk yerimize hayal kırıkların
sebebi ise bizim yüksek hayaller kurmak istememiz olsun hayaller gerçeklerden daha güzeldir biz de isterdik herkes gibi mutluluk Sevinç sevgin ama olmadı işte buna şans mı diyeyim Kader mi diyeyim ben de bilemedim olan oldu artık önümüze bakalım karşımıza bakalım bizi daha neler neler bekliyor biz çok iyi insanlar olabilirdik karşımızdaki kişi de bizi örnek alabilirdi biz kimseyi kırmak istemedik kırıp sizin gibi kötü insanlar olurduk ama olmadık çünkü bizimle bir onurumuz ve gururumuz vicdanımız var bir sıradan insanlar değiliz yeri gelince mi Hep birlikte ağlayıp hep birlikte gülüyoruz biz buna da şükretiyoruz çünkü bu duyguları yaşamayan lar da var biz her ne yaşasak da hep susup susup içine atan insanlarız biz susmazsak hayatı bize asla gülmez ki zaten artık hayattan umudu kesmiş biriyim güzel şeyler olsa da olmasa da benim yaşama hevesim kalmadı basit şeylerle kendimizi kandırıyoruz kötü şeyleri iyi diyoruz iyi niyetimizi kullanıyoruz yine kötü oluyoruz her ne yaşasak da biz hep iyi olanlar olduk ama mutluluk bir kere ya bir kere bile gülmedi şans bizden yana değildi yani biz de istememiştik böyle olmasını ama hayat işte kimini güldürür kimini öldürür....