-Zvala se Hope-🥀

96 1 0
                                    

Povučena učenica Hope Snape i najpopularniji dečko u gradu Mattheo Riddle.
Odjednom mi samo u sobu uleti naj frendica Lissa.

-"Hope daj diži se važno jeeee" rekla je.
-"Drago mi je što si vidjela Malfoya dok si dolazila, a da i prvi sat nam je slobodni, daj me sad pusti da spavam" odgovorila sam joj.

-"Hope daj nije o tome, važnije je, vezano za Riddlove" dodala je.

-"Sta s njima?" rekla sam.

-"Dolazi najmlađi sin Voldemorta, Mattheo Riddle, znaš onaj najljepši dečko u gradu" rekla je Lissa.

-"A ne ne znam, znam samo za Toma" rekla sam.

-"Da da, stara ljubav dizi se ajde" rekla je.

Napokon sam ustala i spremila se za nastavu pa smo i otišle.

Nakon prvog sata Dumbledore nas je sve pozvao u dvoranu, i rekao: "Dobro jutro djeco, danas nam dolazi jedan važan učenik. Napokon smo sklopili primjerje sa Voldemortom."

Baš u tom trenu je usao.
Sjeo je na stolicu da mu shorting hat odredi kucu.

Nakon par minuta i shorting hat je progovorio.

Rekao je: "hmmm...veoma teško, u tebi ima i dobrog i zlog....ali...slytherin!!!"

Pogledala sam ga i prevrnula očima, te dodala: "jaoo šta vidite u njemu, potpuni snob, tatica mu Voldemort pa se digao u nebesa."

Naravno da je to čuo jer sam bila u prvom redu, i došao je do mene.

I rekao: "Da možda i jesam, a ti tatina princezica. "

"Da, jesam, jedina sam mu kćerka zašto je bi bila..." rekla sam i otišla u sobu.

Samo se nasmijao i otišao provjeriti koja je njegova soba.

~Snob~Where stories live. Discover now