Da, Hogwarst se poprilično promijenio, u sobama je samo jedan krevet.
Zbog toga je Theo morao spavati na kauču, u desnom kutku sobe.
Ali, nebitno to predimo na stvar.Ovo jutro je bilo popriličnom drugačije.
Kod prvo našla sam Thea u krevetu, a to nebi trebalo biti baš tako.-"Sta radiš u krevetu?"
-"Hope, sve me boli daj."
-"Briga me, diži se zakasnit će mo na sat."
-"evoo."
Spremili smo se i odjurili na sat, jer smo svakako kasnili.
-"Opet kasnis?"
-"Zao mi je tat..profesore.."
-"A zašto Riddle kasni?"
-"Da, duga priča."
-"Možete na mjesta..."
Bila su samo 2 slobodna mjesta. Theo je sjeo pored Astorie, a ja pored Ced-a. Is
Iskreno željela sam sjediti pored Lisse, ali ona je sjedila sa svojim dragim Malfoy-em.
-"Danas radimo ljubavni napitak, podijelit će te se u parove i napraviti ga.
Takode svako će nam morati opisati šta osjeća."Snape je sve rasporedio u parove, a oni su: Lissa i Draco, Astoria i Cedric, Theo i ja, Luna i Harry i ostali.
Nismo bili bas vješti u pravljenju napitaka, ali smo se već nekako snašli.
Uspjeli smo ga napraviti, iako je svima barem jednom eksplodirao u lice.
Trebalo nam je dugo, ali na kraju se ipak mogao koristiti.
Baš kada je bilo vrijeme da pomirisemo i kažemo šta osjećamo, Dumbledore je sve pozvao u dvoranu.
-"Zbog naše pobjede, ići će mo na izlet u Dubai."
Nakon toga svi smo se vratili u učionice.
-"Nema hvala."
-"Za sta?"
-"Pa pobijedio sam i idemo na izlet, od par dana."
-"E, a stvarno si snob."
-"Dobro, sve je spremno, tko će prvi?"
Svi su rekli šta osjećaju, samo Theo i ja nismo jer je zvonilo za kraj sata.
Počeli smo se pakovati, kada nam je Lissa uletila u sobu.
-"Hopeeee."
-"Sta Lissa?"
-"Malfoy me pitao da budemo skupa."
-"Napokon, i šta si rekla?"
-"Naravno da da."
-"Da, čestitam. "
-"Čestitam."
-"O vidi i Theo je ovde, sorry nisam te primijetila."
-"A nema veze."
Spremili smo se i ujutru krenuli, naravni da je i on morao ući u našu kabinu.
Kada smo stigli...
♡
YOU ARE READING
~Snob~
FantasyHope Snape i I sin Voldemorta Mattheo Riddle se mrze u početku, ali to naravno je vodi prema mržnji možda nečemu drugom... Veoma zanimljiva i zapetljana priča mora biti od mene naravno.