Kook.
JIMIN JA YOONGI PANEETaetappi.
Uuuuu mennään kattooKook.
Mä varaan sen reijän siinä ovessaTaetappi.
Kai mun on sitte pakko kattoo oven alta :(Wwh jin.
Etkai sä Jungkook puhu siitä isosta melkeen mun pään kokosesta reijästä?Kook.
Joo just seKook.
Tae tuu äkkiä nyt on hyvä vaihe menossaTaetappi.
JoohjoohWwh Jin.
Eikös ne olenkin viisaita joon?Joonie.
no niin ovatWwh jin.
Katsovat kun muut panevat niin oppivat samalla itsekkin :))Henkilö Marjattathesugarmommy liityi ryhmään.
Wwh Jin.
Kuka toi on??!Kook.
Uii tae kato tota asentoa :0 meijänki pitää koittaaTaetappi.
Uuuwau nii pitääHobaws.
Ööh että semmostaMarjattathesugarmommy.
Hei pikku lapsoset☺️ tarvitsetteko te rahaa johonkin. Jos vastasitte kyllä soittakaa numeroon +358 45 1127069 saadaksenne ilmaiset 1000 euroa. Kiitos!☺️Kook.
Mä tarviin ainaki rahaa muumilimsaan... TAE ÄKKIÄ TÄNNE NII SOITETAANTaetappi.
JOO TUUNHobaws.
Älkää nyt saakelissa soittako sinne! Se on joku häirikkönumero!!!Kook.
Soitin jo D:
Miks mun puhelin tuli täyteen jotain "Jessika haluaa lähettää kuviansa sinulle" ja sitte siinä on joku ruma tyttö näyttämässä persettään... HYI SAATANAWwh Jin.
Mitäs mä sanoin...Kook.
Mä mieluummin kyllä kattelen taen persettä ku ton muijanTaetappi.
Aww kiitos kook <3Joonie.
Well... That was weird...Chimmochi.
TAE JA KOOK ON KATTONU MUA JA YOONGIA SEN AJAN KU ME PANTIIN??!!Kook.
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ sori oli pakkoYoonglespuungles.
Ihme kaappihomotKook.
kaappi + homot
TAE MENNÄÄN PANEE KAAPPIIN
Kiitti ideasta yoongsTaetappi.
Jooooooooo mennäääänWwh Jin.
Onko se Marjatta jo poistunut täältä?Marjattathesugarmommy poistui ryhmästä.
Wwh Jin.
Miten se ees pääsi liittymään tänne?Hobaws.
No siis se on mun vika.... Mä olin surfailemassa hämärillä pornosivustoilla ja sit tuli joku teksti joksikin ranskakiinavenäjäkongoksi ja sitte mä painon vaan jostain ja yhtäkkiä se vaan liitty tänne. SoriiWwh Jin.
Ei se haittaaChimmochi.
Mitä sä siellä porno sivustoilla teit??Hobaws.
No ku siis soobin kysy multa et haluaisinko tulla syömään ramenia nii aattelin sen silleen toisella tavalla joten menin kattoo miten sitä tehään...Joonie.
Voi sinua raukkaa hobi, soobin varmaan tarkoitti sen siten toisella tavalla et olisitte oikeesti menny johonki ramen ravintolaanChimmochi.
No jos sä siitä oot huolissas et saatko sä soobinilta nii nosta vaan vähä paitaas nii kohta se on jo kiinni sussaHobaws.
Joo pitää koittaaYoonglespuungles.
Missä kook ja taeChimmochi.
Ne on varmaan siellä kaapissa panemassa ;)Wwh Jin.
Pitääpä käydä katto yläkerran kaapit.
Joo kaapissahan ne on... Alasti... Nukkuu...Joonie.
Voi niitä raukkojaYeontan.
WufwufYoonglespuungles.
Kuka lähtee kauppaan ostaa muumilimsaa? :>Chimmochi.
MäWwh Jin.
Jungkook hyppäsi just ulos tosta kaapista, ilmeisesti muumilimsan takiaKook.
MUUMILIMSAAAA MISSÄYoonglespuungles.
Ei vielä missään mut meen ostaaKook.
Minä ja tae tullaan mukaan!!Yoonglespuungles.
juuh----------------
ㅋㅋㅋㅋ
Oli pakko vaihtaa nää nimet vähän hauskemmiksi :DOon miettinyt et tekisin jonku Q&A joten sanokaa et pitäsköhän mun tehä vai ei