Not: Yoongi'nin şarkıyı açtığı yerde medyayı açarak okuyabilirsiniz.Keyifli Okumalar.
Sabah erken saatlerde işe gitmek üzere uyandı Taehyung.Yoongi'nin dudaklarına ufak bir buse kondurduktan sonra lavaboya gidip lavabodaki işlerini halletti.Lavabodaki işleri bitince ise odaya geçip üstünü giyindi.O üstünü giyerken Yoongi de uyanmıştı:
-Günaydın sevgilim hyung.
Taehyung:
-Günaydın küçüğüm.Bu gün annen gelecek mi?
Yoongi:
-Yok işleri varmış onun.Ben bu gün temizlik yapacağım.
Taehyung şaşkınlıkla Yoongi'ye bakarak:
-Bu eve geldiğimizden beri bir kere masayı silmişliğin yok senin küçüğüm.Nereden çıktı bu temizlik işi bakalım?
Yoongi yatakta gerinerek:
-Hep sen yapıyorsun bu gün de ben yapacağım sevgilim hyung.Taehyung Yoongi'nin yanına oturarak:
-Ne yapman gerektiğini biliyor musun?
Yoongi parmaklarıyla yapacağı işleri sayarak:
-Önce makinayı yerleştireceğim,sonra süpürge açacağım,sonra yerleri silip en son da toz alacağım.
Taehyung Yoongi'yi öperek:
-Hamarat sevgilim bey,yormayın kendinizi olur mu.
Yoongi:
-Yok sonra oturacağım,evlendirme programı izleyeceğim.
Taehyung gülerek:
-Evlendirme programı da nereden çıktı şimdi?
Yoongi:
-Annem hep öyle yapıyor.Evi temizliyor sonra oturup kahvesini içerek evlilik programı izliyor.
Taehyung Yoongi'nin yanağını sıkarak:
-Ya sen ne kadar tatlısın böyle.Yanında kalıp seni izlemeyi çok isterdim ama işe gitmem lazım küçüğüm.
Yoongi Taehyung'a sarılarak:
-Tamam sen git sevgilim hyung.Yoongi Taehyung'u kapıya kadar geçirip uğurladı.Kapıyı kapatıp odaya gitti.Üstüne bir şort ve tişört giyinerek elini yüzünü yıkadı.Ekmeğin arasına çikolata sürerek sütle beraber yedikten sonra tabletinden tomato şarkısını açtı.Evde bulduğu bandanayında kafasına takarak işe koyuldu.Tatlı bir şekilde kıçını sallayarak ritme eşlik ediyor bir yandanda birer birer bardakları yerlerine yerleştiriyordu.Makinayı yerleştirmeyi bitirip süpürgeye geçti.Müziğin sesini arttırarak etrafı süpürmeye başladı.Müziğin ritmine göre süpürgeyi oynatıyor bir yandan da mırıldanarak şarkıyı söylüyordu.Biraz oturarak biraz süpürerek süpürge işini de bitirip yerlere geçti.
Viladaya suyu doldurup salona götürdü.Viladanın nasıl çalıştığını anlamak üzere çeşitli denemeler yaptıktan sonra nasıl çalıştığını anlayıp yerleri silmeye başladı.Bir yandan yerleri silip diğer yandan viladayı mikrofon olarak kullanıyordu.Yerler de bitince sıra toz almaya gelmişti.Tozları da aldıktan sonra kendini koltuğa attı.
Alnını elinin tersiyle silerek:
-Büyük olmak ne kadar da zormuş...Televizyonu açarak bir evlilik programı buldu.Daha sonra mutfağa giderek kendine bir bardak süt doldurdu ve içine bir kaç kaşık çikolata tozu atarak karıştırdı.Koltuğa oturup çok da anlamadığı evlilik programını izlemeye başladı.Bir süre izledikten sonra sıkılarak kapattı ve tekrardan mutfağa gitti.Bardağını makinaya koyarak salona geri döndü ve tabletine kolay çorba tarifleri yazarak arattı.Sonuçlarda gezerken birinde karar kılmıştı.
Taehyung'a yemek hazırlamak istiyordu.Dört kaşık çorbası diye bir çorba dikkatini çekmişti.Onun için malzemeleri hazırlamaya başladı.Bir kaseye bir kaşık pirinç,bir kaşık bulgur ve birer kaşık yeşil ve kırmızı mercimek ekleyerek yıkadı.Suyu süzerken birazını dökmüştü ama umursamadan tencereye koyup biraz su ekledi ve altını açarak kaynamaya bıraktı.Onlar pişerken o da terbiyesini hazırlamaya başladı.Bu esnada neden terbiyesi denildiğini Taehyung'a sormak üzere not almıştı.
Başka bir kaseye bir su bardağı yoğurt,bir kaşık un,bir yumurta,biraz limon ve tuz atarak çırpma teliyle çırptı.Sonra oradaki kadının dediği gibi bakliyatların pişip pişmediğini anlamak için kaşıkla alarak yedi.Pişmemişti.İçeriye gidip pişmesini bekledi.Biraz sonra kalkıp denediğinde ise pişmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk(Taegi)
General FictionTaehyung: -Bir varmış bir yokmuş,evvel zaman içinde,kalbur saman içinde,çok uzak ülkelerin birinde yaşayan bir prens varmış.Bu prensin adı;Yoongi'ymiş. Yoongi heyecanla: -Benimle aynı isimde mi? Taehyung: -Evet seninle aynı isimde Yoongi. Yoongi: -B...