Yoongi Taehyung'un öpücüğünden sonra nefes nefese dudaklarını ayırdı.Bir süre nefesini topladıktan sonra Taehyung'un ona öğrettiği gibi öpmeye başladı Taehyung'u.Taehyung ise Kafasını tekrardan yatağa koyarak Yoongi'nin öpücüğü yönlendirmesine izin vermişti.Yoongi bir süre daha Taehyung'u öptükten sonra yine nefes nefese bir şekilde dudaklarını ayırarak soluklandı.Sonra Taehyung'un üstündeki tişörte uzanarak çıkarmaya çalıştı.Taehyung tişörtüne uzanan eller dolayısıyla biraz sersemlemişti.Biraz kendine geldiğinde ise yerinden doğrularak Yoongi'nin tişörtü çıkarmasına yardım etmişti.
Yoongi tişörtü nazikçe bırakarak bu sefer de Taehyung'un eşofmanını çıkarmak üzre uzandı.
Taehyung panikle Yoongi'nin ellerini tutarak:
-Sırasıyla gitsek küçüğüm?
Yoongi dudaklarını büzerek:
-Ama sırasıyla yapıyorum.Önce tişört,sora eşofman,sonra da iş çamaşırı.
Taehyung gülerek:
-Ne çamaşırı,ne çamaşırı?
Yoongi:
-İş çamaşırı,iş...
Taehyung:
-İç çamaşırı o iş çamaşarı değil.Yoongi kendisiyle dalga geçen Taehyung'a sinirlenerek ellerinin üzerindeki ellerini itti ve baksırının lastiğini de kavrayarak hızla indirdi.Böylece Taehyung'u tamamen çıplak bırakmıştı:
-Sırasıyla yapmıycam işte hıh.
Yoongi çıkardığı eşofman ve baksırı da nazikçe yere bırakarak tekrar Taehyung'a doğru döndü.
Taehyung şaşkınlıktan aklını kaçıracaktı neredeyse.Çok ani gelişmişti her şey.Kendini toparlayarak konuştu:
-Sen cidden kabaymışsın ama.
Yoongi ciddi bir edayla:
-Demiştim.Devam edebilir miyim?
Taehyung:
-Et bakalım.Yoongi Taehyung'un üstüne eğilerek önce sağ omzuna ufak bir öpücük koydu.Sonra ise dudaklarını bastırarak biraz daha sert öpmüştü.Dudaklarını sürterek boynuna gedi ve orayı da önce yumuşakça sonra ise dudaklarını bastırarak daha sert bir şekilde öpmüştü.Tarhyung ise Yoongi'nin dudaklarını boynuna doğru sürterken kendinden geçmiş ve hafifçe inlemişti.
Yoongi korkuyla:
-Acıttım mı?
Taehyung:
-Hayır,hayır küçüğüm zevk aldığımdan yaptım ben onu.Devam et.
Yoongi Taehyung'un sözüyle kaldığı yerden devam etti;önce diğer omuzuna,sonra ise sırasıyla;boynunun sol tarafı,karnı,göğsü ve kasıklarına ilk başta kelebek öpücükler sonra ise dudaklarını bastırarak yaptığı daha sert öpücüklerden konduruyordu.Taehyung ise ara ara inliyor Yoongi'nin narin ve acemi dokunuşlarının onu baştan çıkarmasına izin veriyordu.Yoongi daha sonra Taehyung'u daha da fazla şaşırtacak olan o hareketi yapıp dudaklarını Taehyung'un sağ göğsüne bastırarak emmeye başlamıştı.
Taehyung derince inleyerek:
-Aaaah.Çok acelecisin küçüğüm.
Yoongi Taehyung'a hiç aldırmadan diğer göğsüne geçti.Sonuçta Taehyung zevkten inlediğini söylemişti.Demek ki bu hareket hoşuna gitmişti.Taehyung'un üst bedenine tekrar öpücükler sıraladıktan sonra bacaklarına da öpücük koymaya başladı.Taehyung'un iç bacağına gelince ise Taehung'u şaşırtacak olan ikinci hareketi yapmıştı.İç bacağını emiyordu.
Taehyung:
-Ah Yoongi ne yapıyorsun?
Yoongi dudaklarını Taehyung'un iç bacağından ayırarak masumca konuştu:
-Bak kırmızı oldu.Küçücük bir çileğe benzedi.
Taehyung kafasını kaldırarak Yoongi'nin yaptığı ize baktı ve kıkırdadı:
-Cidden çileğe benzemiş.Kendi izlerimi mi bırakıyorsun şimdi sen benim vücuduma?
Yoongi:
-Renk oldu ama.
Taehyung gülümseyerek:
-Güzel oldu teşekkür ederim.
Yoongi:
-Bir tane daha yapayım mı?
Taehyung:
-Yap.Yoongi tekrardan Taehyung'un iç bacağına küçük bir iz yaparak geri çekildi ve penisinin ucuna da ufak bir öpücük kondurdu.Taehyung sertçe inledi ve hızlıca Yoongi'yi iterek uzaklaştırdı:
-Ahh yapma küçüğüm yapma.
Yoongi:
-Neden?
Taehyung:
-Çok yoruldum bu günlük bu kadar yeter.
Yoongi Taehyung'un üstünden kalkarak:
-Tamam.Kaba olabildim mi sevgilim hyung?
Taehyung kıkırdayarak:
-Evet oldukça kabaydın sevgilim bey.
Yoongi el çırparak:
-Yaşasın başardım.
Taehyung Yoongi'nin tepkisine karşı sırıttı gerçekten de çok sevinmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk(Taegi)
General FictionTaehyung: -Bir varmış bir yokmuş,evvel zaman içinde,kalbur saman içinde,çok uzak ülkelerin birinde yaşayan bir prens varmış.Bu prensin adı;Yoongi'ymiş. Yoongi heyecanla: -Benimle aynı isimde mi? Taehyung: -Evet seninle aynı isimde Yoongi. Yoongi: -B...