2 gün sonra~
Aradan 2 gün geçmişti,o gün Keskinin elinden zor kurtulmuştum.Artik ikimizde hislerimizden haberdardık.O konuşmadan sonra bana çıkma teklifi etti.Çok yalvardı kıyamadım kabul ettim ahhahaha . Şimdi gelelim asıl meseleye aramız iyi olduğuna göre bu antrenman mevzusunu açmam lazım dı. Çok boşlamıştım, bugün onunla konuşmaya karar verdim.
İ: Hadi bakalım kahvaltı hazır.
R: Tamam geliyorum
....
Kahvaltımızı yaptık ve kapı zili çaldı.
Kapıyı açmaya gittiğimde Emre, Metin,Keskin gelmişti.
R: Hoşgeldiniz
E: hoşbulduk yengecimm
M: Hoşbulduk yenge
Keskin: Hoşbulduk hatun..
* Çüşünüz yani hatun dedi eridim burda öyle dan diye hatun denir mi zalımın oğlu.*
İçeri geçtiler.R: Aç mısınız? Kahvaltı hazırlayayım mı?
K: Yok teşekkürler.
R: Biraz konuşabilir miyiz?
Hep bir ağızdan :uvvv
R: önemli bir konu.
K: tamam.
Keskin 'i kolumdan tutup odama doğru sürükledim.Merakla odamda göz gezdiriyordu.
K: Beni odana bu kadar çabuk alacağını düşünmemiştim.
R: Aklından neler geçiyor bilmiyorum ama şuan konumuz bu değil.
K: Neymiş bakalım konumuz?
R: Geri dönmek istiyorum.
Kaşlarını çatarak cevap verdi.
K: nereye?
R: Antrenmanlara geri dönmek istiyorum,hem zaten bileğimde iyi hatta bugün salona gitmeyi bile düşünüyorum.
K: Bileğinin tam iyileştiğine emin misin?
Bu sorusuyla tam önünde durdum ve bileğimin iyileşmiş olduğunu kanıtlamak için hareket ettirdim.
R:Bak sapasağlam.
K: İyi olduğun sürece antrenmana gidebilirsin.
Kollarını belime doladı beni kendine daha da yaklaştırarak konuştu..
K: Seni bırakayım ister misin?
Bana sıkıca sarılarak burununu boyun girintime götürdü,kokumu içine çekti.Bu yaptığı gözlerimi kapatmama neden olmuştu.Bende onun toprak kokusunu içime çekerek konuştum.
R: Hayır, teşekkürler tanıdığım biriyle iletişime geçeceğim ,bana yardımcı olacağını söyledi.
K: Kimmiş bakalım bu tanıdığın?
R: Tanımazsın.
K: Anlatmazsan nasıl tanıyabilirim güzelim.
R: Güzelin miyim gerçekten?
K: Konuyu değiştirmeye mı çalışıyorsun?
R: Yoo ne alakası var,bu spora başladığımdan beri tüm zorluklarda yanımda olan bir arkadaşım Mert..
Benden biraz uzaklaşarak konuştu.
K: Hocan erkek yani?
R: evett.
K; Olmaz kadın hoca mı kalmadı?
R: Saçmalama bu zamana kadar onunla çalıştım,hem bir samimiyetimizde var , başkasının yanında rahat olamam ben.
K: Samimiyet diyor Allahım!
R: Kıskanıyor musun sen beni?
K: Kıskanıyorum,o yüzden yok olmaz .
R: Alla Alla iyice saçmaladın gidecem ben ,buna engel olamazsın.
K: Bana bak hatun.. kıskanıyorum kızım seni,hem başka bir hoca -
R: olmaz! Olmaz dedim aaa ne uzattın gidiyorum ben." Tam odadan çıkacakken kapıyı kapatıp beni kapıyla arasına aldı.
K: Bende gelicem o zaman.
R: off! Keskin off! Tamam gel ama bilgin olsun orda antrenman yapabilirim yani uzun sürer sıkılmazmısın?
K: Ben seni izlemekten hiç bir zaman sıkılmam,hem görelim bakalım benim hatunum nasıl nasıl antrenman yapıyor.
" Yine hatun dedi vallahi kalpten gidecem"
R: S-en iyi alıştın bu h-atun lafına.
K: Niye hatunum değil misin?
* cevap veremem ki ben bu soruya*
R: Hadi çıkmamız lazım.
Derken. Bana daha da yaklaştı, dudaklarımın üzerinden konuştu.Her kelimesinde nefesini hissediyorum.
K: " Sana hatunum değil misin diye sordum" nefes alamıyorum ki konuşim.
R: "S- senin hatununum" dediğimi duyunca sağ dudağı yukarı kıvrılırdı, zaten aramızda 2cm olan mesafeyi kapattı.Dudaklarıyla birleşti dudaklarım.. Dudaklarımı öyle bir öpüyordu ki sanki kıskançlığın acısını çıkartıyordu.Dillerimiz birbiriyle buluştuğunda ağzından bir inilti çıktı " mhm" bir süre sonra da ayrıldık, odadan çıkacakken onu durdurdum.
R: Kendini düzelt önce." Dediğimi anlamış olacak ki üstünü başını toplayıp çıktı odadan.
.........Arabadaydık bende Keskin' i uyarıyordum.
R:Bak şimdiden uyarıyorum. Kıskançlık yok, çocuğa öldürücü bakışlar atmak yok,en önemlisi biz antrenman yaparken müdahale etmek yok.
K: Biz bir gidelim orasına bakarız.
( Salona gelirler , Mert ile karşılaşırlar, Çocuğun yüzünü hayal gücünüze artık)
Merti gördüğüm gibi sarıldım , özlemişim köpeği..
Mert:" özlemişim kız"
R: " Bende seni özlemişim köpek"
Keskinin öksürük sesiyle ayrıldık,
Mert: arkadaşın kim?
R: Sevgilim..
K: Ben Keskin.
Mert : He bu yüzbaşı , Roza sizden çok bahsetti.
Dediği an dirseğimle onun koluna vurdum .
Mert: iyi anlamda yani"
Keskin :eminim öyledir.
Mert; Kıyafetlerin soyunma odasında hazır.
R: ben gidiyorum o zaman .
Üstüme siyah sporcu büstiyerimi , altıma da siyah kısa şortumu giydim, saçımı da at kuyruğu yaptıktan sonra hazırım.
Eskiden olduğu gibi yine sahalardayım,bu salon , yaşanan antrenmanlar hepsini çok özlemişim.
R: Nasıl olmuşum Keskin?
K: Çok güzel olmuşsun her zaman ki gibi, ama sanki biraz fazla mı uzun.
R" evet biraz fazla uzun"
K: Roza!
R: Tamam be ayrıca böyle giyindigim zaman anca rahat hareket edebiliyorum.
İyi o zaman başlayabilirim.
Mert: " ıslık çaldı" oo vücudunu hiç bozmamaşsın her zaman ki gibi fit ve seksi.
Keskin ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker ve Kürt Kızı
Teen FictionKim bir yüzbaşı ya yumruk geçirecek kadar yürekli olabilir (tabiki ben):)