R" K-keskin telefon..
K: hmm boşver.
R: önemli olabilir.
telefon ısrarla çalıyordu Keskin se bir " siktir"çekip telefonu açtı.
K: Ne Var Lan ! Ne Var! Aa k- Kusura bakmayın komutanım . Emredersiniz!
R: Yine gitmen gerekiyor dimi?
K: Hemen suratını asma güzelim Albay Özçelik toplantı için çağırdı. Şimdilik operasyon yok , olduğu zaman sana haber vericegime söz veriyorum .
R: peki ..
Keskin alnıma bir öpücük kondurup ardından dudağımı da öpüp ayrıldı benden .
K: benim gitmem lazım.
R: haber ver.
K : veririm.
............Keskin karargaha varmıştı. Odadan içeri girdiğinde Ateş ve Albay tam karşıda duruyordu . Keskin komutana selam verip oturmak için izin bekledi.
Albay: otur evlat .Albay elindeki kumandaya basıp ekrana görüntüyü verdi. .
Albay: bu gördüğünüz gibi çocuk ticareti , uyuşturucu, terörle silah ticareti her türlü pisliği yapan bir şerefsiz . Bu adam savcının odasına baskın düzenleyecek kadar gözü kararmış. Rahat durmayacak. Savcı' ya bı suikast daha düzenleyeceğine eminim , o yüzden operasyon emri için hazırlıklı olmanız lazım. Ayrıca Ateş savcıyı yakın koruma altına almanı istiyorum .
Ateş: Ben mi? Neden ben ya?
Albay: kusura bakma ateş ben sana nasıl danışmam böyle bir konuda .
Ateş: estağfurullah komutanım.
Albay: Keskin sende bu deliye mukayet ol. Bunun ne yapacağı belli olmaz.
Keskin: dikkat ederim komutanım.
Ateş: komutanım beni çok yanlış kişiye emanet ediyorsunuz.
Keskin: Höst ulan! Ne yanlışımı gördün.
Ateş: senin doğrun var mı ki devrem .
Keskin: Ulan senin ben-
Albay: Koskoca adamlarsinız yaptığınız tartışmaya bak.
Ateş: ilk o başlattı .
Keskin: yalan söyleme lan ilk sendin .
Albay: kesin tartışmayı çıkın odadan.
Keskin ve Ateş: emredersiniz komutanım!Keskin ve Ateş roza ve adanın yanına gittiler tim de oradaydı.
Ateş: Yenge beni fazla hırpalamaz dimi.
Keskin: yok ya uysaldır ısırmaz ..
A FEW MOMENTS LATER...Ulan manyak herif! Sen ne hakla! Hangi akılla! Benim kardeşime sıkarsın! Ya bı şey olsaydı?!
Roza ateşin üstüne atlayıp bir yanda saçlarını çekiştirip bu lafları söyledikten sonra kafasını ısırmaya başladı .
Ateş: Ağh! Lan uysal dediğin bu muydu?! Yenge bırak ağh!
Keskin: "Kızım insene adamın üstünden."
Keskin rozayı indirmek için hamle yaptığı sırada çekirdek çıtlama sesiyle herkes dikkatini oraya verdi.
Ada koltuğa oturmuş çekirdek citliyordu.
Ada: Aferin kardeşim bir tane de benim için ısır!.
Ateş:" Ağh! Lan kafam.
Keskin: Kızım in kuduz musun? Ne misin? Bitirdin adamı."
Roza ateşin sırtında kafasını ısırırken Keskinde rozayı indirmeye çalışırken İlayda odaya giriş yaptı.İlayda ( Sakin olun Calm down baby eyeyey gajzhejsh)
Tam o sırada metin aceleyle içeri girdi.
Metin: ne lan bu ses! Bismillahirrahmanirrahim kolay gelsin komutanım."
Keskin rozayı kucağına alarak ateşten ayırdı.Keskin: Gel buraya.
Ateş: devrem Allah için uzak tut benden.
Keskin: Naneleri yerken bana mı sordun?
( hsjshjdhjdhfj)Ada: istersen bir kuduz aşısı ol tavsiye ederim .
.......Ertesi gün...
İlaydayla kahvaltımızı yaptıktan sonra antrenmana gidecektim her ne kadar keskin uyuzluk yapsa da gitmem gerekiyordu. Ama hala üstümde Pembe inekli pijama takımımla duruyordum
( en sevdiğim pijama takımım aghshd)
Bir Toprak kokulumu arayayım...
Keskin: Alo
Roza: Günaydınn sevgilim.
Keskin: Günaydın çilek kokulum.
Roza: Napıyor-
Dicektim ki karşı taraftan tanıdık bir kadın sesi duyuldu.
Cansu: Keskin kahveyi şekerli mi içersin sade mi?
Ulan kızın sesi bile beni ayar etmeye yetiyor.
Roza: Sen bekle Keskin seni o kahvenin içine gömmeye geliyorum ! Söyle acı olsun.
Keskin: Sevgilim du-
Telefonu kapatıp jet hızıyla ayağıma inekli terliklerimi giyip , merdivenleri kırar adımlarla üst kata çıktım. Kapıyı alacaklı gibi çalmaya başladım.
Keskin: Hoşgeldin sevgilim.
Roza: Sus sevgilin batsın!.
Keskin: ehm işte cansuda bizi görmeye geldi ne iyi etmiş dimi.
Cansu: hayır seni görmeye geldim.
Roza iç ses " bu dediği sözle kıskançlığımın son zerresine gelmiş bulunmaktayım mağarama hoş geldiniz.
Roza: hahaha neden ? Yani sebep? Hangi hakla? Hee tabi sende haklısın komutan - asker muhabbeti sende haklısın.
Cansu Keskine bir atıp omzundan sırtına kadar dokundu benim benim toprak kokuluma ..
Cansu: bazı unsurlar olmasaydı , komutan - asker ilişkisinden fazlasıda olabilirdi.
Keskin iç ses" yemin ediyorum çok tırsıyorum. Roza hiç iyi bakmıyor .. Allah'ım lütfen. Bu da bana niye dokunuyorsa kaşınıyormusun kızım?
Rozaic ses" Ben o elin aminakoyimmm!
Âaaa tüm emzimlerime kadar o elin dokunuşunu sikecem ama ha! Ulan ben varya ben seni bitirim neyse sakin olmalıyım sakin ol sakin ol bı şey yok.
Roza: Senin ben-
Keskin: ee kahveler oldu! Hadi kahve içelim. Sevgilim.. gel benim bebeğim..
Keskin 'in sanki beni yatıştırmak için yaptığını bilmiyorum! Ula bunun hesabını sorucam ben sana kardeşim gibi kardeşim gibi al sana! Göt lalesi!
Salona giriş yaptılar.. cansu yaptığı kahveleri masanın üstüne koyup ikram etti . Keskin kahveyi alıp yandan rozaya küçük bir bakış attı. Roza sessizce mırıldanarak.
Roza: yiyorsa iç o kahveyi " dedi tehditkar ses tonuyla.
Keskin: ama sevgili-" Roza'nın yüzüne bakarak" Tövbe bismillah o nasıl bakış."
Keskin eline aldığı kahveyi hızlıca masaya bıraktı.
Cansu :neden içmiyorsunuz?
Keskin: An itibariyle kahve içmemeye karar verdim .ellerine sağ-
Roza" sağlık."
Cansu göz devirip kahvesini içmeye devam etti.
Roza : kahvelerde bittiğine göre herkes dağılabilir.sonucta herkesin işi gücü vardı dimi.
Keskin: Çok ayıp.
Roza: ayıbın yolu kayıp sen sus .
Keskin: tamam sustum .
Cansu: ee hadi ben kalkayım bir dahakine sizi bekliyorum komutanım.
Roza: tabi ki gelir gelmez mi?
Cansuyu da kapıdan uğurladıktab sonra kapıyı kapattım. Arkamda bir beden hissetmemle duraksadım.
Keskin: Kıskanınca çok tatlı oluyorsun.
Keskin beni kendine çevirip kapıyla arasına aldı. Tam yüzüme eğilip dudaklarımı opucekti ki şamarı geçirdim dudaklarına.
Roza: Seni aramasam haberim olmayacaktı!
Keskin: biliyordum.
Roza: neyi?
Keskin: Kıskançlıktan delireceğini.
Göğüsüne az şiddetle bir tokat geçirdim.
Roza: tabi kıskanırım salak! O bide sana dokundu dimi . Niye geri cekilmedin?! Neden İzin veriyorsun?!
Keskin: gülüm artık sakin mi olsan .
Roza: Biri gelip bana o şekil dokunsa bende sana sakin ol dicem bakalım nasıl oluyor.
Keskin: Lan ben sana dokunanın var ya! ettiği lafa bak!.
Roza: off harbiden seni boğmak istiyorum şuan!.
Keskin: Karayollarında değil senin kollarında öleyim gülüm."
" Tüm sinir sistemlerimin içinden geçtin şuan ."
Keskin: Bir laf vardır bilir misin?
"Konuşarak halledilmeyen konular yatakta halledilir." Dediği anda beni kucağına aldı.
Roza: Bırak!sana olan sinirim geçmedi hala.
Keskin: ne güzel işte yatağa geçelim orda acısını çıkartırsın.
Roza: Pis sapık! Aklın fikrin orda zaten.
Keskin: sadece sana sapığım..
Keskin' in yatak odasına geldiğimizde sırtımın yatakla buluşmasını sağlayıp üstüme eğildi.
Roza: Öpme..
Keskin' neden?
Roza: öpersen kızamam.. çabuk unuturum.
Keskin: ne gerek var güzelim..
Cansuya karşı hiç bir şey hissetmiyorum.
Ağzımı açıp konuşacaktım ki beni dudaklarıyla susturup geri çekildi.
" ve onu bana karşı ne hissettiği umrumda değil." Tekrar öptü dudağımı..
Bu sefer yanaklarımı " sadece senin yanakların.." gözlerimin üzerinden öptü.
" sadece senin gözlerin.." bu sefer de boynumu öptü " sadece senin tenin benim umurumda..." Devam etti. " sadece sen varsın benim dünyamda"
Roza : Keskin... Teşekkür ederim.. "dünyanda sadece bana yer ayırdığın için ". Seni çok seviyorum" ve haklısın salak gibi kıskandım seni " dudaklarımı tekrar öptü.
Keskin: " Kendine salak deme seven kıskanır birtanem"
Roza: Keskin?
Keskin: söyle birtanem..
Roza: Bu gece beraber uyuyalım mı?
Keskin: " arsızca sırıtarak cevap verdi " sadece yatacak mıyız? Bir tur-"
Roza: Keskin! Ben ne diyorum sen ne diyorsun kokunu içime çekim , sıcaklığınla uyuyayım diyorum sen neden bahsediyorsun?
Keskin:" tamam tamam kızma uyuruz bebeğim. Sararım seni Dalyan kollarımla"
Roza: uff! Haha unutmamışsın"
Keskin"nasıl unutayım.. ha bide neydi insansız herif.
Roza: gülme çok sinir ediyordun beni o zaman , seni yüzünden antrenmanada gidemedim.
Keskin: Gülüm ondan daha etkili bir antrenman var bilir misin?
Roza: Keskin!
Keskin: Kızma gülüm sende iyice fesat olmuşsun .
Roza: acaba kimin yüzünden .?
Keskin: Neyse neyse sana özel harekat usulu antrenman yaptırıcam .
Roza: Oha ! Çüş istemem kalsın.
Keskin " cık" olmaz yapicaz.
Roza: Saçmalama mahvedersin beni . Ayrıca nerde yapicaz?
Keskin: orasına bana bırak ayrıca kıyamam ben sana ..
A FEW MOMENTS LATER....Keskin "SÜRÜN!"
Roza: siktimin antrenmanı bide kıyamam sana diyor kiyamamis halin buysa kıymıs halini düşünemiyorum burdan bir cikayim gösterecem sana ben insansız herif
Keskin:Az laf çok iş hadi hadi biraz hareket hızlan asker hadi birtanem yaparsın sen
Roza: birtanene sokayım ciddi ciddi surda özel harakat eğitimi yaptırıyorsun bide sürümdürerek
Keskin : niye ne güzel işte sen antrenman yapmak istemiyor muydun ? Al sana en güzelinden antrenman hem o hocan sana adam akıllı böyle eğitim gosteremez kıymetimi bil birtanem
Roza: ne demezsin çok sağol
Keskin: ne demek tatlım herzaman
Roza: aaaa Yeter isyan ediyorum senin gibi komutana istifa ediyorum askerlikten .
Keskin: Bu kadar çabuk mu? Ayrıca ilk defa bu kadar yürekli asker görüyorum komutanina isyan eden .Belim gerçekten öyle bir agiryordu ki nefesimi kesiyordu acıyla yüzümü buruşturdumu gördüğü an ifadesi ciddilesti
Keskin: iyimisin?
Roza : belimin ağrısı nefesimi kesiyor.
Keskin: özür dilerim ben .. dileme sevgilim bir an önce eve gidelim belim çok kötü ağrıyor
Keskin : hastaneye gidelim
Roza : bir ağrı kesici Krem sürsem yeterli
Keskin: ama-
Roza: uzatma Keskin lütfen...Keskinle evin yolunu tuttuk ağrım git gide artıyordu sanki belime birşey saplarcasina eve gectimizde kendimi direk yatağa attım
Keskin : kremlerin falan varmı? Yoksa eczaneden felan alayım mı? Keşke hastaneye giteseydik
Roza: önemli birşey yok çok zorlayınca oluyor bazen bu arada kremler rafın üzerinde
Keskin : hemen getiriyorum
Roza: Şuraya koy ben hallederim
Keskin: saçmalama sen uzan ben sürerim zaten benim yüzümden oldu herşey özür dilerim birtanem böyle olmasını istemezdim
Roza: özür dilemeni gerektirecek bir durum yok ama illaki kendini affetirmek istiyorsan bana güzel masaj yapabilirsin
Keskin: yaparım tabi yeterki sen iste
Neren ağrıyor tişörtünü çıkar istersen daha rahat yapabilirim öyle
Roza : tamam ozmn diyip tişörtünü çıkartıyor.Keskin Roza'nın beline masaj yapmadan önce ağrıyan yerini öptü
Roza: aslında ağrım hafifledi gibi ellerinde çok marifetli
Keskin: ellerimin daha çok marifetleri var .
Roza : vayy be koskoca yüzbaşı belime masaj yapıyor (helal olsun bana )
Keskin: sen bu yüzbaşıya daha neler neler yaptırdında haberin yok .
Roza: ne yapmışım aaaaa
Keskin: ne yapmışsın dimi en fazla adamı kendine köle etmişsin gözu senden başkasını görmez olmuş.
Roza: öyle diyince bak kendimle guru duydum.iyi geldi ellerin bana dedim yerimde kendimi düzelterek üstümde sadece sudyen vardı
Roza: "asma artık suratını valla iyiyim hatta gel sana bir sarılayım"
Kaslı kollarını çıplak bedenimle buluşturdu gerçekten elleri iyi gelmişti artık acımıyordu sırtım.Onu kendimden ayırıp, yüzünü iki elimin arasına alıp konuştu.
Roza: Uyy sevgilisini önce süründürüp ardından masaj da yaparmış.
Keskin: yapma kızım vicdan azabı çekiyorum zaten"
Roza : tamam tamam şaka yapıyorum "
Bir anda dudaklarına yapıştım çünkü keyfim öyle istedi.
Keskin: Bu ne içindi?
Roza: Hiç keyfimin kahyası çok sevimli öp dedi"
Keskin: diyorsun.
Roza: dedim bile. " yine beni o meşhur koltukta altına aldı.,hala sütyenimleydim ve göğüslerim dışarı taşıyordu.
Roza: Keski-
" Şşh şimdi ben seni istediğim kadar öpücem sende dudaklarımın tenine nasıl değdiğini hissedeceksin."
İşte o kurban olduğum dudakları önce dudaklarımda sonra yüzümün her yerinde turladı. Boyunuma indi dudakları..bekledi orda bir süre, boyunuma ayrı bir zaafı vardı sanki.. içimi okumuş gibi cevapladı beni.
" Senin her zerrene zaafım var .."
Boynumu sertçe emmeye başladığında ağzımdan bir inilti çıktı" mhmm" sonra devam ettim ." İz bırakacaksın yavaş ol"
" Benim izlerimi taşı işte, anlasınlar görenler benim olduğunu, benim hatunum olduğunu." boyunumada kendine ait izler bırakarak göğüsüme indi. Göğüs kafesime öpücük kondurduğunda ,nefes alamadım... dudaklarının göğüsümde olması ardından öpücükleriyle tam kalbimin üstünde durdu .
Keskin" Bu kalp sadece benim için ritmini değiştirsin.."diyip kalbimi öptü.
O kadar mutluyum ki .. onun gibi bir adam tarafından sevilmek ( ne zaman bana nasip) ...
Ama daha fazla dudakları göğüsümde durursa fazlasını isticekti birazdan.
Keskin: Acab-
Roza: " Hayır fazlası yok." Dediğim anda göğüsümü ısırdı.
Keskin:" ne demek fazlası yok.operasyona çıkmadan doysam sana çok mu hem performansımda artar , daha fazla kill he ."
" olmaz dedim ." duygu sömürüsü yapmaya başladı Allah'ım..
" İyi operasyona çıktığımda bana bir şey olursa vicdan azabı çekmezsin artık.
Roza: şuan duygusal şantaj yapıyorsun ama ..
Keskin:" neyse boşver" suratını düşürdü bilerek. Üstünden kalkıp koltukta oturdu.Ehm ehm ne diyorsunuz yapayım mı smut şu Keskin garibanın yüzünü güldürelim mı? Bu arada o kadar uğraşıyorum ama ayıp yani oy verin ve yorum yapın ve vicdansızlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker ve Kürt Kızı
Teen FictionKim bir yüzbaşı ya yumruk geçirecek kadar yürekli olabilir (tabiki ben):)