part 3

80 4 0
                                    

Jimin uyandığında kafası sert , sıcak ve güzel kokulu bir şeyin üstündeydi. Uykulu şekilde kafasını sıcak ve güzel kokan şeye sürtmeye başladı. Yavaş yavaş gözlerini araladığında Jungkook'un kaslı göğsüyle karşılaştı. Kalkmaya çalıştığında kalkamadan geri yapışmıştı üstünde uzandığı bedene. Jungkook kollarıyla Jimin'in belini nasıl sıktıysa uzaklaşamıyordu.

Kafasını Jungkook'un boyun girintisine sokup kısa zamanda çok sevdiği onun kokusunu solumaya başladı. Jungkook Jimin'den önce uyanmış ve onu izlemeye başlamıştı. Üstünde uyuyan bu çocuk çok tatlı görünüyordu. Kıpırtılarla uyanmaya başladığını görüp hızlıca gözlerini kapattı Jimin'in uzaklaşmaya çalışmasına izin vermedi ve kollarını ola bildiği kadar sıktı.

Başarısız olan Jimin'in kafasını boynuna sokup onu koklamasıyla kalbi hızlandı. Sonra yeni uyanıyormuş gibi yaptı , elini çenesinin altındaki sarı saçlara çıkarttı ve okşamya başladı belindeki diğer eliyle aynı zamanda.

Jimin hafifçe kafasını kaldırıp "günaydın~" dedi. Jungkook'ta ona "günaydın" dedi ve yanağından öpüp daha sıkı sarıldı.

Biraz daha yatakta pinekledikten sonra kalkıp banyodaki işlerini halledip mutfağa geçtiler.

"Çok açımmm~" Jungkook omzunun üstünden bu tatlılığa gülümseyerek baktı ve kafasını geri boş olan buz dolabına çevirdi karamsar bir şekilde.

"Yiyecek bir şey yok"
"Nasıl yok ?!"
"Basbaya yok işte buzdolabı bomboş"
"Ne yapıcaz peki ?" dedi ve dudaklarını bükerek masanın üzerinde olan ellerine baktı.

Jungkook biraz düşündükten sonra aklına gelen fikirle sırıttı. "Komşudan bir şeyler ala biliriz bence"
"Nasıl ? Bilmem farkında mısın ama dışarıya adım atamıyoruz." dedi içini çekerek.

Jungkook yavaş çekimde gözlerini pencereye dikti . Jiminse kaşlarını çatarak Jungkook'un nereye baktığını anlamaya çalışıyordu. Pencereyi gördüğünde dehşete düştü gözlerini kocaman açarak :

"Şaka yapıyorsun!"
"Gayet ciddiyim." dedi sırıtmaya devam ederken.

.....

Kar tüm gücüyle yağarken pencereden çıkıp evde olmayan komşularının penceresinden izinsiz girerek yemek aramak ne kadar akıllıcaydı orası bilinmez ama Jungkook hafiften sinirlenmeye başlıyordu .

Jimin bu planı duyduğundan beri oflayıp pufluyor yanında dursada yardım etmiyordu .

"Yardım etmeye ne dersin?" Jimin onun söylediklerini dinlemeden bir daha ofladı ve "Çaldığımıza inanamıyorum.." dedi.
"Canım benim çalmıyoruz ödünç alıyoruz" dedi gülümseyerek sonra aniden "napalım açlıktan mı ölelim ?!" diye çıkıştı.

"Canın mıyım gerçekten ?!" Jimin'in abartılı tepkisine ofladı büyük olan.

Jungkook sonunda pencereyi kırmadan açamayacağını anladı ve pencereyi kırdı dikkatlice içeri giren ikili yemek aramaya başladılar ve bir kaç kutu ramen buldular. Jimin kutu ramene gözlerinden kalpler fışkırarak bakarken Jungkook yenilecek şeyleri topladı ve kutu ramenle aşk yaşayan Jimin'in ramenle sarılmasını bozarak " bu kadar acıktığını bilmiyordum . Hadi kalkta gidelim." Jungkook'un dediklerini onayladı ve sessizce oturduğu zeminden kalktı ve Jungkook'un peşinden pıtı pıtı yürümeye başladı .

Jungkook kırdığı pencereyi bantladı ve eve geri dönüp yemeklerini yediler. Jimin karnını ovarak gülümsüyordu.

"Kook kıyafetlerinden giyinsem olurmu ? Üstümü değiştirmek istiyorum" dudaklarını bükerek .

Two Night Stand ~ JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin