part 1

178 8 1
                                    

Yavaşça gözlerimi araladım. Sabah olmuştu. Yattığım yerden doğruldum. Yanımda uyuyan çocuğa baktım ve dün gece olanlar aklıma doluştu. Aceleyle kalkıp giyinmeye başladım . O uyanmadan gide bilseydim harika olurdu. Küçük bir not yazıp bıraktım ve kapıya doğru ilerledim. Kapıyı araladığımda kapı ötmeye başladı. O uyanmadan kendimi yatağa onun yanına attım ve gözlerimi kapattım.

(Eve biri izinsiz girmeye çalıştığında haberiniz olmasını sağlayan kapılardan bunu nasıl açıklayacağımı bilemedim , anladınız umarım :/ )

Şimdi biraz geriye gidelim. Dün geceye. Noeldi ve dışarıda kar yağıyordu. Bense tüm günümü evde kanapede oturarak geçiriyordum kucağımdaki bilgisayarımla. Saçma sapan arkadaşlık sitelerinde dolanıyordum.

Kapının açılıp kapanma sesini duydum. Tae gelmişti. Taehyung'la birlikte yaşıyorduk. Bilgisayarı kapatıp yavaşça kenara bıraktım. Salona girdi ve montunu çıkarmaya başladı ve "napıyorsun?" diye sordu.

"Hiç, her zamanki gibi oturuyorum işte."

Ayağa kalktım ve mutfağa gittim . Buz dolabının kapağını açtım ve buz dolabıyla bakışmaya başladım. Tae' de arkamdan gelmişti ve şimdide tezgaha yaslanıp beni izliyordu. Salonla mutfak birleşikti.

"İş bula bildin mi ?"

Sonunda muzda karar kıldım . Muzlardan birini aldım ve buz dolabının kapağını kapattım. Taehyung'un sorusuna cevap verdim.

"Hala arıyorum ama maaşı iyi bir iş bulmak çok zor."

"Kiraya ne yapacaksın peki ? Yoongi ödeye bileceğini söyledi. Sen ona sonra geri ödersin."
"Teşekkürler , bunu düşüneceğim."

Muzumu soyup yemeye başladım. Yiyip bitirdikten sonra gidip kanapeye uzandım. Tae elindeki kahvesiyle geldi ve kendini tekli koltuklardan birine attı , kahvesini yudumlarken konuşmaya başladı :

"Akşama arkadaşlarımdan birinin doğum günü partisi var . Yoongiyle gideceğiz. Sen de gelmek ister misin? "

Biraz düşündükten sonra cevapladım : "Bilemiyorum.. Hangi arkadaşın bu?"

"Hoseok hyung. Kendisi yakışıklı ve çok tatlı bir kişiliği var. Her zaman güler yüzlüdür. Hadi akşam sende gel. Jin hyungla şu erkek arkadaşı Namjoon'da orda olucaklar. Hem nerden bile bilirsin belkide bu yeni bir ilişkinin başlangıcı olur."

"Hey , ben oraya bir ilişki kurmak için gitmek istemiyorum." Tae yüzüme ciddi bir şekilde baktıktan sonra "Sen hiç azmıyor musun?" diye sordu.

Gözlerimi kaçırarak konuşmaya başladım :
"Tabiki de azdığım zamanlar oluyor , sadece tuvalette sessizce hallediyorum." Biraz bekledikten sonra devam ettim : "Aslında son zamanlarda arkadaş bulma sitelerinde dolaşıyorum. Belki kendime uygun birini bula bilirim..."

"İkinizin yalnızken böyle şeylerden konuştuğunuzu bilmiyordum." Aniden bir sessizlik oldu. Sesin geldiği tarafa kafamı çevirdiğimde utancımdan yok olmak istedim. Yoongi hyung gelmişti. Acaba ne kadarını duydu? Ortamdaki garip havayı dağıtmak için "Selam." dedim şirince gülümseyerek.

"Sana da selam Jimin."

"Neyse , kalk da hazırlanmaya başla . Itiraz istemiyorum. Bu akşam o partiye gidilecek. Yıllardır yalnızsın senin sağlıklı bir ilişkiye ihtiyacın var." dedi Tae ve sevgilisine ilerleyip dudaklarından öptü , sonra elinden tutup odasına doğru ilerlemeye başladı.

Kanepede biraz daha oturduktan sonra kalktım ve banyoya gittim . Kısa bir duşun ardından odama gittim ve hazırlanmaya başladım . Kısa bir süre sonra hazırdım. Çok güzel olmuştum. Salona gittiğimde Tae ve Yoongi hyungun beni beklediklerini gördüm.

Two Night Stand ~ JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin