part 2

113 6 0
                                    

Televizyonda hava durumunu izliyorduk şimdide.

"Gün boyunca kar yağacak. Evinizden çıkmamaya çalışın."

Zaten çıkamıyoruz.

"Kar eriyene kadar burdasın."
"Evet... ben acıktım bir şeyler yesek mi?"
"Evet. Hadi gel kahvaltı yapalım."

Birlikte mutfağa gittik. Ben beklerken çok kısa bir sürede sofrayı kurdu ve oturdu. Yemeye başladık.

Sessizlik sıkmaya başladığı için sohbet etmeye çalışacaktım . Ne kadar bu konuda çok da iyi olmasamda...

"Eee... çalışıyor musun ? Düzenli bir işin var mı?" diye sordum.
"Evet. Bankada çalışıyorum." İyiymiş.

"Peki ya sen ?"
"Hayır, ben çalışmıyorum. Üniversiteyi bitirdiğimden beri iyi bir iş bulamadım. Ailem yardımcı oluyor ve kendimde part-time çalışıyordum ."
"Çalışıyordun?"
"Yeni kovuldum. Yaramı deşme."
"Tamam, tamam." Dedi ve gülümsedi. Çok tatlı gülümsüyordu. Tavşan dişleri onu küçük bir çocuğa benzetiyordu. Ovvvv çok tatlı. Içimden kız gibi çığlık atmayı bıraktım. Çok tatlıydı ama bu sabah kalbimi kırdığı gerçeğini değiştirmez.

Kahvaltıyı bitirmiştik artık. Bana salona geçmemi söyledi. Salona geçip kanepeye oturdum çok geçmeden o da elinde abur cuburlarla gelmişti bir film açtı ve bir süre sonra konuşmaya başladı.

"Gerçekten beğenmedin mi ismimi? Hatırlamayacak kadar? "

"Hayır tabikide, ben sadece senin canını yakmak istemiştim. Hadi ama sende benim sürtük olduğumu ima etmiştin."

"Ben... bilmiyorum . Senin gece o saatte rahatlıkla evime gelmen beni bunu düşünmeye itti. Kalbini kırdıysam özür dilerim." Sesi sonlara doğru kısılmaya başladı.

Ama gerçekten özür dilemesini beklemiyordum. Bende bu konuyu bırakmaya karar verdim. Sonuçta beni tanımıyordu. Dışarıda hala kar yağıyordu ve televizyondaki haberlere göre devam edecek . Bu evden ne zaman çıka bilirim bilmiyorum . Kavga etmek yerine takıla biliriz bence. Eğlenceli olur . Zaman da geçer.

"Affettim Jungkook-ah." dedim ve gülümsedim.

Bir süre sessizce oturduk. Ama ikimizinde filmi izlediği söylenemezdi. Sonra Jungkook konuşmaya başladı: "Daha önce hiç sevgilin olmadı mı?" Sanırım sabahki sözlerime atıfta bulunuyordu. Ilk seferimle ilgili olan .

"1 sevgilim oldu , o da aldattı." Dedim ve gülümsemeye çalıştım ne kadar başarılı olduğumu bilemiyorum artık.

"Ne? Senin gibi güzel birini nasıl aldatır?!" Kaşlarını çatmıştı. Ne kadar üzülsemde sanırım onun hakkında konuşa biliriz . Zaten gittikten sonra bir daha onu nerde göreceğim ki ..

"Liseden beri sevgiliydik. Ilk sevgilimdi. Çok uzun zamandır birlikteydik ama öpücük ve sarılmadan ileri gitmemiştik. Ben hep onun ilk adımı atmasını bekliyordum ama boşunaymış. Beni bir kızla aldattığını öğrendim . Sonra ayrıldık. Ondan sonra başka sevgilim olmadı. Gençliğimizden beri birlikteydik belki de bu yüzden sevgilim olmadı. Çok güvendiğim o bile beni aldatmışken , başkasının da yapmayacağının garantisi yok. Onunla evleneceğimizin hayalini bile kurmuştum , çok aptalca değil mi ?" Dedim ve güldüm.

"Hayır , bence hayaller kurmak çok güzel. Bazen bende yapıyorum." Dedi ve gülümsedi.

"Dün ilk seferin olduğuna göre çok canını yaktım değil mi ?"
"Ehh , yani"
"Bir fikrim var."
"Seni dinliyorum"
"Dün akşam seks yaparkenki hoşumuza giden ve gitmeyen şeyleri sırayla söyleyelim böylece gelecekte bir ilişkin olduğunda bilgisiz olmazsın hm? Deneyelim mi ?"
"Hmm... bilemiyorum. Bence bu çok iyi bir fikir değil."
"Hadi ama bence çok eğlenceli olacak."

Two Night Stand ~ JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin