q.

746 120 169
                                    

" yok yok baya böyle ağız dolusu küfretmiş jungkookta buna bi patlatmış! fakir sümüğü gibi yere yapışmasın mı-"

Ayaklarımı sürüye sürüye bahçedeki ağacın altına oturmuş bizimkilerin yanına gittim. Hiç enerjim kalmamıştı zaten diğer derslerde full uyumuştum ve şimdi öğle yemeğiydi.

"Aa tipe gel"

Seungmin ruhsuz yüzüme bakıp yüzünü buruşturdu. Yanlarına oturup chan'ın acı kahvesinden bir yudum aldım.

"Noluyo buna kaç gündür "

Chanın sorduğu soruyla seungmin ağzındaki tostu yüzümüze tüküre tüküre konuştu;

" Ya bu ilk aşklar nefretle başları yaşıyo şuan sallama çok"

Yüzümü silip bacağına vurdum.

"Ne diyosun be!? Bizim onunla kan davamız var artık! Bakın hyunjin bundan sonra benim-"

Seungmin yine yüzümüze tüküre tüküre;

"Helalindir anladık yan bakmıycaz."

Dedi. Sinirle elindeki tostu alıp kendim yemeye başladım.

"Uuyy İ.N-ah kızınca kaşlarının ortası buruşuyo ya çok tatlı oluyo~"

Changbin ile Chan üstüme çullanınca ne yapacağımı bilemedim. Kafamı iki adamın arasından çıkarıp nefes almaya çalışırken hyunjin önümden geçiyordu.

"Cidden mi?"

Diyip gülmeye başladı giderken.

"Coddon mo!"

Arkasından hem hayatta kalmaya çalışıp hemde bağırıyordum. Sonunda kaslı kollarımla chanı ve changbini üstümden ittim.

"Felix bana yardım etmen lazım!"

Felix bana dönüp merakla baktı.

"Bak şimdi..."

...

"Selam hyunjin-ah!"

Felix planımı gerçekleştirmek için kantinde hyunjinin masasının önüne gitmişti. ben ise yan sırada fizik kitabımı yüzüme kapatmış onları dinliyordum.

"Selam?"

Felix elini hyunjinin omzuna koydu.

"Tanışmaya fırsat bulamadık. Ben feli-"

Tam elini hyunjine uzatmıştı ki hyunjinin çok sevgili kablosuz kulaklığı masadan düşüp yan masada oturan bizden küçük gay çocukların masasanın altına yuvarlanmıştı.

"Ay çok pardon"

Hyunjin ufakça gülümseyip ayağa kalktı.

"Önemli değil"

Ben de ayağa kalkıp yavaş yavaş hyunjinin gittiği çocukların masasına gitmeye başladım.

"Merhaba kulaklığım masanızın-"

Cocuklardan çaresizce kulaklığını isteyen hyunjine çelme takıp bacaklarının dibine düşmesini sağladım.

"Aa hyunjin ne yapıyorsun sen ya çocukların ayaklarının dibinde!? Ayıp valla hormonlarına sahip çık biraz!"

Bunları dememle ortalık iyice kızıştı. Çocukların hepsi hyunjine aşıktı biliyordum ancak bu hareketiyle soğumuşlardı. Yes!!

just kidding | hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin