[ READY EBOOK ]
FORBIDDEN TEMPTATION
© WADAELLA
ALL RIGHTS RESERVED──・──・・ ❦ ・・──・──
❝ Forbidden things always has
a secret charm. ❞──・──・・ ❦ ・・──・──
B L U R B :
Jatuh cinta dengan anak kawan baik sendiri?
Itu tidak pernah ada dalam senarai hidup Harden. Namun tatkala Harden bertentang mata dengan anak kawan baiknya sendiri, seakan ada satu perasaan yang aneh menyelubungi diri."Do you always do that?"
- HARDEN KAIZEN -"Do what?"
- ARUNA IRNIA-"Seduce people with those eyes."
- HARDEN KAIZEN -Aruna tak dapat tipu diri sendiri. Sedikit sebanyak dia turut rasakan apa yang Harden rasakan. Aura lelaki itu sungguh kuat sehingga Aruna jadi tidak keruan. Aruna rasa seperti dia mahu dikuasai oleh Harden sepenuhnya.
"I want to control you, command you,
dominate you and use you so bad, Aruna."
- HARDEN KAIZEN -"Then what's stopping you?"
- ARUNA IRNIA -The saddest love is to love someone,
to know that they want you,
but the circumstances don't let you have them."You are my best friend's daughter, Aruna."
- HARDEN KAIZEN -"I know... but if you really want me then
take the risk or loose the chances, Har."
- ARUNA IRNIA -──・──・・ ❦ ・・──・──
C H A R A C T E R :
。゚•┈୨ HARDEN KAIZEN ୧┈•゚。
❝ Old things have strange hungers. ❞
──・──・・ ❦ ・・──・──
。゚•┈୨ ARUNA IRNIA ୧┈•゚。
❝ Love her but leave her wild. ❞
──・──・・ ❦ ・・──・──
C O P Y R I G H T :
Tiada mana-mana bahagian dalam cerita ini boleh ditulis semula, diplagiat, dicetak atau ditukar dalam apa-apa bentuk untuk diterbitkan kecuali dengan kebenaran bertulis daripada penulis sendiri (wadaella). Cerita ini hanyalah imaginasi penulis dan tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah mati. Semua nama, tempat, masa kejadian, adegan dalam cerita ini hanyalah rekaan semata-mata.
──・──・・ ❦ ・・──・──
W A R N I N G :
This story contains strong language, sexual harassment, manipulation, possessiveness, jealousy, age gap, explicit sexual contents, dark content and sexual scenes that are not suitable for some readers.
RATED 17+
READ AT YOUT OWN RISK.
YOU ARE READING
Forbidden Temptation [ E-Book ]
Romance❝ 𝙇𝙚𝙩 𝙢𝙚 𝙗𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙞𝙘𝙠𝙚𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙨𝙞𝙧𝙚. ❞ Rated 18+ Mature content, age gap, forbidden love