HARDEN membongkokkan sedikit tubuhnya pada Aruna. Wajah Aruna yang merah itu ditatap dengan penuh minat. Tipulah kalau Harden tak tergoda tengok Aruna sekarang. Dengan kedudukan mereka yang rapat ini, ditambah pula dengan tangan Aruna yang ada pada dadanya, mencengkam suitnya dengan erat sambil menggigit bibir.
Tak perlu soal kenapa, mata Aruna sudah menjelaskan segalanya pada Harden ketika ini.
Harden tahu Aruna malu. Harden dapat dengar bunyi denyutan jantung Aruna itu. Harden dapat baca air muka Aruna.
"Aruna..." panggil Harden dengan lembut. Tubuhnya dibongkokkan sehingga kepalanya selaras dengan kepala Aruna. Tangan Aruna yang sedang mencengkam suitnya itu digenggam dengan tangan kirinya. Kemudian tangan kanannya bergerak memaut dagu Aruna.
"Stop biting your lip or I'll do it for you, sweetheart." Tutur Harden dengan lembut seraya menatap ke dalam anak mata Aruna.
Jantung Aruna semakin tidak keruan.
Matanya dipejam rapat. Aruna sudah tak mampu tahan malu lagi. Harden memang sengaja mengujinya! Aruna tahu! Ditambah pula dengan bapa dan ibu tiri Aruna yang sedang memadu asmara di hadapan biliknya ini...
Oh my God, kenapa nasib Aruna macam ini?
"Are you scared of me, Aruna?" soal Harden apabila Aruna hanya mendiamkan diri. Harden tak ada niat pun nak takutkan Aruna. Dia cuma tease saja, tak tahu pula Aruna akan mendiamkan diri seperti ini.
Aruna membuka matanya semula. Wajah Harden dipandang dengan perasaan yang bercampur baur.
Aruna bukan takut, tetapi Aruna malu. Bayangkanlah, dia berada dalam keadaan yang sudah cukup memalukan, sekarang bapa dan ibu tirinya pula menambahkan lagi rencah untuk Aruna rasa malu.
"Unc... uncle..." tutur Aruna dengan nada suara yang mendatar. Tolonglah, Aruna dah tak sanggup tahan malu lagi. Dia rasa nak lesap saja dari dunia sekarang ini. Entah kenapa dia lahir dekat dunia ni pun dia tak tahulah.
"Told you not to call me by that name, Aruna."
Aruna menggelengkan kepalanya. Tak nak! Tak nak! Tak nak!
Tangan Harden yang sedang memaut dagunya itu ditolak. Tubuhnya juga dijarakkan daripada terus berada dekat Harden.
"Uncle keluar sekarang." Arah Aruna seraya menundingkan jarinya pada pintu biliknya. Aruna dah tak kesah! Kalau kantoi dengan bapanya pun Aruna dah tak kesah! Lantak semua! Sebelum Aruna hilang akal dan sepak bird Harden kejap lagi, lebih baik Harden beredar sekarang juga.
Harden pandang Aruna yang sedang menggila itu.
"Of course I boleh keluar but you nak ke your daddy mempersoalkan kenapa I ada dalam bilik you?" soal Harden seraya bersandar pada pintu bilik Aruna.
Aruna menyebak rambutnya kebelakang. Serabut kepala otak Aruna ketika ini. Masalah betul orang tua ni buat project depan bilik dia. Macam tak ada bilik pula haih!
Aruna dah malas nak fikir apa-apa. Tubuh Harden yang tersandar pada pintu itu ditolak ke tepi. Harden yang ditolak oleh Aruna itu langsung terkejut.
Tangan Aruna yang sedang memegang tombol pintu itu ditahan.
Gila ke apa budak ni?
Mata Harden membulat pandang Aruna.
Aruna pula mendongak untuk pandang Harden. "Lepas." Tutur Aruna dengan geram. Riak wajah yang garang ditayangkan pada Harden.
"No!"
"Lepas!"
"No!"
Semakin lama Aruna membentak supaya Harden berhenti menahannya daripada membuka pintu, semakin kuat pegangan Harden pada tangan Aruna.
YOU ARE READING
Forbidden Temptation [ E-Book ]
Romance❝ 𝙇𝙚𝙩 𝙢𝙚 𝙗𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙞𝙘𝙠𝙚𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙨𝙞𝙧𝙚. ❞ Rated 18+ Mature content, age gap, forbidden love