Loid dhe Anya duke festuar kalimin e provimit pranues
Duke u larguar nga ndërtesa, Loid habitet kur pa Anya jashtë duke e pritur. Ajo dëshiron të qëndrojë me të, dhe ai pranon. Pas transferimit në një shtëpi të re, Loid e ndihmon Anya të studiojë për provimin dhe e bën atë të mësojë përmendësh përgjigjet me kopjen e testit. Anya arrin të kalojë provimin, i cili relakson Loidin për herë të parë pas vitesh. Megjithatë, kjo është jetëshkurtër, pasi ai merr një letër që e informon se faza e dytë e regjistrimit do të jetë një intervistë e cila kërkon të dy prindërit të marrin pjesë, dhe ai tani duhet të gjejë një grua.[2]
Loid përpiqet të maskojë Frankin si nënë, por dështon. Në vend të kësaj, ai i kërkon Franky-t të mbledhë dhe kopjojë të gjitha dosjet e grave të pamartuara nga Bashkia e Berlintit, në mënyrë që të mund të kërkojë një kandidate nënë. Pasi Franky vë në dukje pamjen e pahijshme të Anya-s, Loid e çon në një butik për t'u matur për veshjet, duke dashur ta bëjë atë më të paraqitshme. Atje ai takon Yor Briar, i cili shfaqet si një vrasës. Loid mëson se ajo ka nevojë për një të dashur të shtirur për ta sjellë në festën e koleges së saj dhe pranon ta ndihmojë atë, me kusht që ajo ta ndihmojë atë në intervistën e Anjës në shkollë duke luajtur nënën e saj. Yor pranon dhe të dy bien dakord të shkojnë së bashku në festën e ardhshme.
Loid sjell Frankin në një mision
Megjithatë, Loid merr një mision urgjent për të rimarrë thesaret e vjedhura nga Westalis dhe për të rrëzuar rrjetin përgjegjës të kontrabandës, i cili ndodh të jetë në të njëjtën ditë me festën. Për të zgjidhur shpejt misionin, Loid e sjell Frankin dhe i jep ryshfet me një nga sendet e vjedhura. Megjithatë, ata e nënvlerësojnë madhësinë e unazës dhe mezi u shpëtojnë atyre pasi kanë marrë thesaret. Ndërsa inspekton mallrat, Loid pretendon një unazë diamanti dhe debaton me Frankin se kush duhet ta ketë atë. Ndërsa ata grindeshin, një makinë me disa kontrabandistë të mbijetuar del përpara tyre dhe ata përplasen. Pasi Loid përfundon misionin e tij, ai arrin vonë në festë dhe prezantohet aksidentalisht si burri i Jorit. Një Camilla xheloze përpiqet të poshtërojë Yor-in duke sjellë punën e saj të mëparshme për të bërë "masazhe" speciale për klientët (që në të vërtetë ishte Yor duke kryer atentatet e saj). Për habinë e të gjithëve, Loid shpreh admirimin e tij për përkushtimin e Yor-it për të punuar shumë për të siguruar jetesën e vëllait të saj më të vogël. Loid justifikohet dhe ata largohen nga partia.
YOU ARE READING
spy x family
ActionMaster-spiuni i koduar i ka kaluar ditët e tij në misione të fshehta, të gjitha për ëndrrën e një bote më të mirë. Por një ditë, ai merr një urdhër të ri veçanërisht të vështirë nga komanda. Për misionin e tij, ai duhet të krijojë një familje të për...