History
Twilight ka hedhur poshtë gjithçka në lidhje me të kaluarën e tij për të punuar për vendin e Westalis në kundërshtim me vendin e Ostania. Prandaj, ai nuk ka emër të vërtetë dhe emri i tij aktual është thjesht një pseudonim. Sipas prejardhjes së tij të falsifikuar si "Loid Forger", gruaja e tij ndërroi jetë dy vjet më parë, dhe ai e ka rritur Anya si baba beqar që atëherë.
Kujtimi i paqartë i Twilight për nënën e tij
Nuk dihet shumë për jetën e tij të mëparshme, madje as emri apo mosha e tij e vërtetë. Tregohet se ai ishte jetim lufte kur ishte fëmijë dhe më pas u bë spiuni i njohur si Twilight. Ai rrallë e kujton fëmijërinë e tij, duke mos qenë në gjendje të kujtojë më fytyrën e nënës së tij. Një fëmijë i vetëm, Loid u rrit në Luwen, Westalis Lindore. Babai i tij ishte i rreptë me një pikëpamje pacifiste për luftën, ndërsa nëna e tij ishte shumë e dashur ndaj tij dhe i këndonte shpesh ninulla. Pikëpamjet e tyre kontradiktore për prindërimin e Loid rezultuan që të dy të debatonin shpesh me njëri-tjetrin, gjë që e shqetësoi Loidin.
Loidi ishte shok i mirë me tre djem të tjerë, me të cilët luante shpesh lojëra brenda një depoje të vjetër të ushtrisë që gjente. Djemtë i dhanë njëri-tjetrit pseudonime të lidhura me ushtrinë si 'Major', 'Tetar' dhe 'Gjeneral', ndërsa ai quhej 'Këshilltar'. Ai dëshironte të bashkohej me ushtrinë me miqtë e tij kur të rriteshin, duke dashur të "vrasë të gjithë ata monstra të tmerrshëm nga lindja". Megjithatë, babai i tij nuk e miratoi thellësisht ambiciet dhe aktivitetet e tij, duke e goditur dhe duke e qortuar injorancën e tij për ostanianët dhe qasjen ndaj konfliktit. Duke u ndjerë i lënë jashtë për shkak se të gjithë miqtë e tij kishin uniforma ushtari dhe armë lodrash, ai gënjeu babanë e tij për të marrë para xhepi dhe bleu grupin e ushtarit, pavarësisht fajit të tij.Muzgu shikon vendlindjen e tij në gërmadha
Më vonë, ai ndryshoi mendjen për të luajtur me miqtë e tij për shkak të fajit të tij dhe u largua nga streha e tyre. Menjëherë pas kësaj, ushtria Ostaniane kaloi kufirin dhe filloi të sulmonte provincat lindore të Westalis, duke lëshuar një bombë në strehën e miqve. Ata vazhduan të sulmonin pjesën tjetër të Luwen, duke shkatërruar sheshin e qytetit. Ai u shpëtua nga një copë guri vetëm nga helmeta e tij dhe mbeti me një plagë të thellë. Pasi evakuuan qytetin e tij me nënën e tij, ata qëndruan me të afërmit e saj në Kielberg. Ata u sulmuan në mënyrë të pashmangshme nga një tjetër sulm ajror, në të cilin djali humbi nënën e tij. Më pas ai u la të mbijetonte i vetëm në mes të kaosit. Pa pasur asgjë në jetën e tij përveç urrejtjes ndaj Ostanias, ai u bashkua me ushtrinë Westaliane nën identitetin e Roland Spoofy ndërsa gënjen për moshën e tij. Nga atje, ai luftoi në konfliktin Lindje-Perëndim, duke përdorur aftësitë e tij si taktik për të fituar betejat, duke fituar përfundimisht gradën e rreshterit pasi shumë oficerë vdiqën në luftime. Në një nga postimet e tij, ai takoi një dezertor ostani, i cili u kap në një nga kurthet e tij. Dezertori u lut për jetën e tij pasi donte të ishte me një grua para se të vdiste. I humorit për këtë, Loidi e kursen atë, i habitur që ushtarët e armikut mund të duken njerëzorë. Ata kanë një bisedë për fillimin e luftës, e cila përfundimisht kalon në një debat ndërsa Loid u zemërua me dezertorin për gjoja përhapjen e propagandës. Argumenti i tyre përfundoi duke ekspozuar vendndodhjen e tyre para ushtarëve Ostanianë, duke detyruar Loidin dhe dezertorin të iknin.
YOU ARE READING
spy x family
AksiMaster-spiuni i koduar i ka kaluar ditët e tij në misione të fshehta, të gjitha për ëndrrën e një bote më të mirë. Por një ditë, ai merr një urdhër të ri veçanërisht të vështirë nga komanda. Për misionin e tij, ai duhet të krijojë një familje të për...