Family
Anya Forger
Baba e bijë bashkë
Vajza e Loid, të cilën ai e adoptoi për ta marrë atë të ndiqte Akademinë Eden. Ai e mori atë nga një jetimore e rrënuar pasi e pa që ajo zgjidhte vetë një fjalëkryq (të cilën ajo ia arriti duke lexuar mendjen e tij). Edhe pse fillimisht e shihte Anya-n si një bezdi dhe të shpenzueshme, ai shpejt u bë mbrojtës ndaj saj kur ajo i kujtoi motivimin e tij për t'u bërë spiune dhe simpatizoi dëshirën e saj për të pasur një familje.
Loid shpesh zhgënjehet nga performanca e Anya-s në shkollë dhe dëshiron që ajo të kalojë më shumë kohë duke studiuar dhe më pak kohë duke parë filma vizatimorë. Ai bën çmos për ta ndihmuar me studimet e saj dhe është dukshëm i dëshpëruar kur ajo dështon. Loid gjithashtu përpiqet të sillet si atë që ai beson se është një baba i mirë, normal dhe bën përpjekje serioze për ta kuptuar atë, megjithëse natyra e saj e paparashikueshme nuk dështon kurrë ta befasojë atë. Pavarësisht kësaj, ai përpiqet ta trajtojë atë si çdo baba i mirë duke u kujdesur për të, duke i dhuruar lodra dhe shpërblime (të cilat ajo i vlerëson shumë) dhe është sinqerisht krenare për të sa herë që ia del mbanë.
Pothuajse gjithçka që Loid bën për Anya deri në këtë pikë është justifikuar për Operacionin Strix. Edhe në pushimet e tyre në lundrim, ai e konsideroi atë pjesë të misionit. Megjithatë, Loid kujdeset hapur për mirëqenien e Anya-s, deri në atë pikë sa ai bëhet dukshëm i tërbuar, pavarësisht nga sjellja e tij zakonisht e qetë dhe e kontrolluar. Kjo shfaqet kur Edgar e rrëmben për ta joshur ose kur Murdoch Swan e provokon atë gjatë intervistës së tyre të hyrjes për Eden. Kur Loid dëgjoi për rrëmbimin e autobusit të Anjës, ai shpejt u largua nga misioni i tij për ta ndihmuar atë.
Ndërkohë që ai ka përmendur pa dashje se ndonjëherë mendon se Anya mund të lexojë mendjen e tij, Loid aktualisht nuk është në dijeni të natyrës së saj të vërtetë si telepate.
Yor Forger
Loid dhe Yor të zënë ngushtë
Gruaja e Loid, me të cilën ai u martua si pjesë e Operacionit Strix. Të dy ranë dakord për një martesë të mbuluar, pasi kjo përfitoi të dy në planin afatgjatë, duke mbajtur arsyet aktuale nga njëri-tjetri. Edhe pse të martuar, ata nuk ndajnë dhomën apo shtratin nëse nuk kanë mysafirë, për çka ndajnë një dhomë për paraqitje. Loid, duke qenë një spiun i madh, përpiqet t'i mbajë emocionet e tij jashtë punës për të parandaluar lidhjen me Jorin. Ai e trajton atë si çdo burrë i mirë, duke e marrë në takime kur ajo është ulur dhe madje duke e mbuluar paaftësinë e saj për të gatuar. Megjithatë, ai i arsyeton këto veprime për hir të misionit të tij.
YOU ARE READING
spy x family
AcciónMaster-spiuni i koduar i ka kaluar ditët e tij në misione të fshehta, të gjitha për ëndrrën e një bote më të mirë. Por një ditë, ai merr një urdhër të ri veçanërisht të vështirë nga komanda. Për misionin e tij, ai duhet të krijojë një familje të për...