Cp evine yeni geldin, daha doğrusu Slendy getirdi. Sen Slendy'nin yanında duruyordun.
Slenderman: "Kendini tanıt." Diye emir verdi. Sen kafanı sallayarak konuşmaya başladın. Ciddi bir şekilde ve hiç gülümsemeyerek.
S/A: "Merhaba, ben S/A. (Kaç yaşındaysan) yaşındayım." Çok iyi tanıdığın biri bir adım ileri attı, uzun siyah saçlı ve kulaklarına kadar giden bir gülümsemesi vardı.
Jeff: "Merhaba S/A, ben Jeff."
S/A: "Merhaba, Bay Jeffrey Alan Woods." Dediğinde herkes sana şaşkın bir ifadeyle baktılar.
Jeff: "Adımı nerden biliyorsun?!" Diye sana bıçak attı ve sen bıçağı elinle yakaladın, ama tek sorun bıçak avucuna girmişti. Sen bıçağı çıkartarak kanayan yeri hemen iyilestirdin ve orda çizik bile yoktu.
S/A: "Bay Slenderman söyledi efendim. Hepiniz hakkında bilmediğim şey yok. Adınız, yaşadığınız yer, yaşınız, geçmişiniz.. Hepsini biliyorum." Herkes hala şaşırmış ve korkmuş şekilde bakıyorlardı. Maskeli biri konuşarak.
Masky: "Toby'nin geçmişini de mi biliyorsun?!?" Diye sordu ve sen onun masky olduğunu anlayarak
S/A: "Evet efendim." Toby heyecanlanarak ve korkarak yanına geldi ve sana yalvarircasina bakarak.
Toby:"Sö-Söylermisin?????" Sen bir Slenderman'e birde Toby'e bakarak "Tamam" dedin ve oturarak onunda oturmasını istedin. Önune oturdu ve yanına bir kız daha oturdu, sen onun Clockwork olduğunu anladın ve birşey demeden anlatmaya başladın..
S/A: "Senin bir ablan vardı, adı Sarah. Hatırladın mi? Üvey baban ve annenle yasıyordun. Sen Sarah'la alakalı çok fazla kabus görüyordun. Bir gün bu kabuslardan birini Sarah'a söyledin. Kalbine bir cam parçası denemeyecek kadar büyük olan bir kırık cam bardak saplanmıştı ama hala seninle normalce konuşuyordu. Sarah seninle dalga geçti ve seni annene söyledi." Toby seni merakla dinliyordu. Diğer cplerde öyle.
S/A: "Sarah öldüğünde sen çok fazla üzülmüş ve sinir krizi gecirmistinki hem evini hemde tüm köyü yakmıştın. Annen sana ve Sarah'a hep şiddet ve baskı uyguladığı için sen öldürdüğüne pişman bile olmamıştın. Sonra babanla markete giderken trafik kazası geçirdin. Ağzındaki yara ordan kaynaklı. Ormanda evsiz ve sahipsiz şekilde dolaşırken Slenderman, Hoodie ve Masky ile karşılaştın ve Slenderman senin hafızanı sildi."
Toby ağlamaya başladığında yanındaki kız ona sarıldı ve sende ayağa kalkıp diğerlerine baktin.
Liu: "Sen nesin?" Diye sorduğunda kafan karıştı
S/A: "Ne demek istiyorsun Bay Liu Woods?"
Liu: "Daha demin.. normal bir şekilde geldin ve herkesin kimliklerini bildiğini söyledin.. ve abim sana bıçak attığında hiçbirşey olmamış gibi çıkardın ve yarayı bez bağlamadan temizledin.. Nesin Sen..?" Diye sordu biraz korkarak, sen Slenderman'e baktin
Slenderman: "Hiç birşey söyleme." Diye seni kibarca uyardı. Sen kafanı sallayarak sustun ve Liu'nun sorusuna cevap vermedin.
______________Evet arkadaşlar bir bölüm daha güzel bitti