S/A: "Işe yaramıyor Bay Slenderman."
_________
Herkes bir an bir sessizliğe kapıldı lâkin bu sessizliği bozan Masky oldu.Masky: "Uhm.. Nasıl bu hale geldin, S/A?"
Sorusuyla afallamıştım. Sonra da cevap vermek için ağzımı açtım. Doğruları söylemeliydim yoksa kafam kopacaktı. Işe yaramasa da acıtıyor.S/A: "Doğuştan bu haldeyim, Bay Masky."
Ellerimle vücudumu baştan aşağı gezdirdim. Sonra da adının Jeff olduğunu hatırladığım biri çıktı konuşmak için.Jeff: "Istediğin zaman s**ik uzuvlarını kesip yenileye biliyormusun?" Neden küfür ettiğini anlamasamda
S/A: "Hayır, sadece yanlışlıkla kesilirse ya da koparsa. Bilerek kesilen ya da koparılan şey yenilenmez. Ne demişler; kendi düşen ağlamaz, Bay Jeff." Jeff sırıttı,sonra da başka sorular için beklemeye başladım. Slenderman Sally'i parka götürmüştü, Ben de merakla koltuğa oturmuş dinliyordu.
Nurse Ann: "S/A, istediğin bir organını büyültüp küçültebilir misin?"
S/A: "Birincisi, organlar sadece yenilenebilir -sadece bizim ırkımız-. Ikincisi, sadece uzuvlarım ve bedenimi büyültüp küçültebilirim, Bayan Ann." Tamam anlamında kafasını salladı. Sonra atkılı ve Liu diye hatırladığım biri çıktı konuşmak için.
Liu: "Bir kitapta okudum.. Kalbini durdurup çalıştırabilir misin?" Tüm sorular zaten zekiceydi ama bu soru dahice!
S/A: "Herkesin bazen ölü taklidi yapması gerekebilir, Bay Liu. Bende gerçekçi olsun diye ya da daha mühim işlerde yapıyorum."
Ortaya bir soru daha gelince cevaplamak için hazırdım.Eyeless Jack: "Peki.. Kalbini durdurduktan sonra zorunda kaldığın kişinin gittiğini nerden anlıyorsun?" Yine dahice bir soru!!
Artık heyecanlanıyordum. Soruları yanıtlamak heyecan veriyordu.S/A: "Çok dahice sorular bunlar Millet! Sorularınız beni heyecanlandırıyor!. Soru çok basit. Kalbimi tekrar çalıştırıyorum ama nabzım atmıyor ve nefesim kesilmiş şekilde." Herkes kafası karışık şekilde bana bakıyordu. Tekrar cevaplayacağım sırada Slenderman geldi.
Slenderman: "Sorular bitti mi, S/A?" Ne demek istediğini anlayarak kafamı salladım.
S/A: "5 soru geldi efendim. Sizin sorunuzla 6."
Slenderman kafasını sallayıp kolumdan tuttu ve ofisine ışınladık.Slenderman: "Senin için görevim var, S/A."
Ilk görevim belli olmuştu. Zalgo'yu öldürmek..____
AIDHSKDHDKFK Beğendiniz mi? Biraz acemiyim hehe