01

259 21 25
                                    

Helloooo!! Herkese merhabaa

Yayınlayacağım ilk ficim olucak, umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalarrrr

      Taehyung arabayı sürerken arka koltukta yaylanarak oturan Namjoon'a sorusunu yöneltti. "Namjoon hangi taraftan gidiyoruz?"
Namjoon elindeki telefona bakarak cevap verdi "Soldan devam Tae" Namjoon'un dediği yoldan devam eden Taehyung  Yoongi'nin evini bulmanın sevinciyle bi anda bağırınca Namjoon da yerinden sıçradı ve kafasını arabanın üst kısmına vurdu "Ahhh! Taehyung mal mısın olum ne bağırıyosun" Taehyung aynadan Namjoon'u kontrol etti ve "Özür dilerim Namjoon bir an eve varmanın sevinciyle şey oldu" dedi.

  Taehyung arabayı herhangi bir yere park etti. Namjoon ile Yoongi'nin evinde doğru ilerlerken dikkatini bir şey çekti.

Taehyung'dan

Namjoon ile Yoongi'nin evine doğru yürürken evin tam yanında iki katlı büyük bahçeli bir ev gördüm oldukça güzel gözüküyordu ama dikkatimi çeken şey o değil bahçede taşıyamayacağı çuvallar ile yürümeye çalışan tatlı bir o kadarda yakışıklı birini gördüm. Adımlarımı yavaşlattım ve olduğum yerde durdum. Mor ve uzun saçlarını açık bırakmış, saçlarının arasını örgülerle süslemiş tatlı çocuğun ne yaptığını izliyordum ki mor saçlı çocuk bir anda çuvallarla yere yapıştı, hemen bahçenin kapısını açıp yardıma koştum. Önce yavaşcana mor saçlı çocuğu sonrada çuvalları kalırdım.
"İyi misin?" endişeyle sorduğum soruya sakin bir şekilde "İyiyim iyiyim teşekkür ederim." diyerek gülümsedi. Ben ise bu hareketi karşısında sadece "güzel" demekle yetindim.
    Mor saçlı oğlan yanımdaki çuvallarla ilerlerken bu sefer de kendi paçasına takılıp yeri boyladı. Arkamda kalan Namjoon'un kıkırdama seslerini duyabiliyordum.
Mor saçlı oğlanı yerden kaldırırken bu sefer içeriden gülerek gelen, arkadaşları olduğunu düşündüğüm gençler geldi. Pardon gelemedi, biri gülmek yerine anırıyor diğeri gülmekten yerde yuvarlanıyordu. Ben onları izlerken içlerinden biri gülerek "Kook acaba sen yeri çok seviyor olabilir misin??" "Çimelerle aşk yaşıyor aşk" İkiside birbirlerine bakarak gülmeye devam ederken sonunda beni fark ettiler. Sarı saçlı çocuk "Hey! Sende kimsin?" diyerek soruyu bana yönelttiğinde sakince cevap verdim. "Ben sadece burdan geçiyordum, onun düştüğünü gördüm ve yardıma geldim" diyerek mor saçlı çocuğu gösterdim. Ardından geniş omuzlara sahip uzun boylu olan konuştu "Ah teşekkürler" Gülümeseyerek cevap verdiğimde mor saçlı oğlan "Şey ben Jungkook, Jeon Jungkook" diyerek elini bana uzattı bende elini tutarak "Taehyung bende Kim Taehyung" diyerek gülümsedim.

   Arkadan tanıdık bi ses geldiğinde o tarafa döndüm ve Namjoon konuştu "Üzgünüm bizim gitmemiz lazım, değil mi Taehyung" diyerek bana baktı "Evet bizim gitmemiz lazım, tanıştığıma memnun oldum" diyerek gülümsedim ve diğerlerine baktım. Sarı saçlı olan "Bizde tanıştığımıza memnun olduk Taehyung bende Jimin" "Bende Seokjin" diyerek gülümseyen gençlere baktım. "Bende Namjoon tanıştığıma memnun oldum" gülümseyerek arkasını dönen Namjoon'a yetiştim. Arkamdan "Güle güle!" diyerek bağıran Jimin'in sesini duyunca kafamı çevirdim ve gülümseyerek ilerlemeye devam ettim.

Ben, Namjoon ve Yoongi yan yana oturmuş, hatta üst üste, özlem gidermeye devam ediyorduk.
Jungkook ve arkadaşlarıyla tanıştıktan sonra Yoongi'nin evine varmış Yoongi ne kadar sarılmayı  sevmesede onu kollarımızla sıkı sıkı sarmış, yemek yemiş ve şimdi ise o kadar koltuk varken üst üste oturmuştuk.

   Yoongi ve Namjoon ile lisede tanışmıştım. Okulun yemekhanesinde sıra beklerken önümde duran Namjoon benimle yemekler hakkında konuşmuş ve yemek almamda yardımcı olmuştu, o zamanlar pek arkadaşım yoktu ve Namjoon'un bana karşı hareketleri o kadar iyiydiki beni arkadaşı Yoongi'nin olduğu masaya bile davet etmiş beraber yemek yemiştik. Sonrasında ise her şeyi beraber yapmış her belayı beraber bulmuştuk. Üniversiteden sonra Yoongi, Seul'den taşınmış memleketi Daegu'da küçük bir kasabada yaşamaya başlamıştı buna rağmen her zaman yanımızda olmaya devam etmişti. Şimdi ise Namjoon ile Yoongiyi ziyarete gelmiştik işte.

Namjoon'un mutfaktan Yoongi ile bağırarak konuşmasıyla düşüncelerimden kurtuldum. "Yoongii bu dolaplar senin için biraz yukarıda değil mi? Üstlere yetişebiliyor musun sen hayatım!!??" Yoongi Namjoon'un bu dediğine göz devirmiş ve "AMJOON!dolapları götüne sokuncada hayatım diyebilecek misin acaba merak ediyorum" "Senin orada boyun yetişirmi hayatım " diyerek Namjoon yine dalga geçtiğinde Yoongi sinirle bağırdı "AMJOON!!!" Bizde böyleydik işte sevgililerin söylediği kelimeleri birbirimize kullanarak dalga geçerdik ama Namjoon bunu abartmıştı, her yerde söylüyor kısmeti varsa bile oracıkta kendisi kapatıyordu.

  Namjoon mutfaktan gelirken konuştu "Hadi hep birlikte lunaparka gidelim!" Yoongi sıkılmış bir şekilde "Off lunaparka gidip napıcaz Namjoon çocuk muyuz biz artık öğrenci bile değiliz" diye ekledikten sonra Yoongi gözlerini büyütüp "ARTIK ÖĞRENCİ BİLE DEĞİLİZ NE DEMEK ÖĞRENCİ BİLE DEĞİLİZ" bağırırken Namjoon da bağırmış "ÖĞRENCİ DEĞİLİZ ARTIK YAŞLANDIM KESİN ESTETİK YAPTIRICAM BEN" demişti.Kendi aralarında bağırırlarken bende fırsat bu fırsat diyerek "Hadi o zaman öğrenci olarak kalmak için lunaparka gidiyoruz hadi kalkın kalkın" diyerek bizimkileri ittirmiştim. Bizimkiler biraz salak tabi anın verdiği karmaşayla kalkmış benim arabaya binmiştik.

Lunaparkın önünde durduğumda bizimkilere sordum "Ee hangisine biniyoruz?" İkisi birlikte "HEPSİNE" demiş beni iki kolumdan da çekiştirmişlerdi.

Hava yavaş yavaş kararıyordu bizimkilerle pamuk şeker almış yürüyerek yiyorduk. Lunaparkta neredeyse bütün aletlere binmiştik. Atlıkarınca, hız trenleri, gondol, ne varsa binmiştik. Atlıkarınca işi ise lunaparkta ne işimiz var diyen Yoongi'nin ısrarıyla olmuştu. Genelde Yoongi dışarıdan biraz soğuk gözükür ama içinde o kadar yumuşak, tatlı ve zeki bir insan yatarki inanamazsınız.

Eve geldiğimizde çok yorulmuş hemen kendimizi yataklara atmıştık.
Şimdi ise uyuyamıyordum, Yoongi de  Namjoon ile bir gün kalmayı düşünüyorduk. Ama ben gitmek istemiyordum, bilmiyorum sanki içimde bir ses bana gitme biraz daha burada kal kalman gerek diyordu. O an aklıma mor saçlı çocuk gelmişti Jungkook, Jeon Jungkook.. Çok tatlı biriydi ve bir o kadarda sakar arkadaşlarının dediklerine göre Jungkook her gün illaki düşüyormuş. Açıkcası biraz merak ediyorum onları, dışarıdan çok eğlenceli gözüküyorlar.
Bilmiyorum bir şey çekiyor gibi sanki kafalarımız aynı gibi gerçekten bilmiyorum aklımda bir sürü şey geziniyor. Burada kalmak istesem acaba Namjoon bana eşlik eder mi ya da dediğime sıcak bakmaz mı kafam karışmıştı niye kalmak istediğimi bile bilmiyordum.

Aklımdaki düşünceleri sildim ve kendimi uykuya bıraktım

     ♡

UMARIM BEĞENİRSİNİZ!!
ASLINDA ÇOK HEYECANLIYIM EKSİKLERİM VARSA KUSURA BAKMAYINN  ve söylemekten çekinmeyin lütfenn öpüldünüzz🤍

   

Mor Saçlı -Taekook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin