03

103 17 13
                                    

SELAMM GÜZELLERİİMM
Nasılsınız? Umarımm iyisinizdir
Oy vermeyi unutmayın🥺

Jungkook'tan

Koltukta oturmaktan vazgeçmiş Namjoon hyunga mutfakta yardım ediyor aynı zamanda mutfak ile birleşik olan salondaki sohbete dahil oluyordum. Geldiğimizden beri Seokjin ve Jimin hyung susmak bilmemiş bir sürü şaka yapmışlardı. Dışarıdan bakılırsa Namjoon hyunglarla 40 yıldır tanışıyor gibilerdi. Tabi benimde onlardan bir farkım yoktu. Bende Namjoon ve Yoongi hyungu çok sevmiştim, çok iyi anlaşmıştık. Tabi Taehyung ile de...
  Namjoon hyungun sesiyle düşüncelerimi bi kenara bırakmıştım.
"Yaa hayatımın anlamı yakışıklı mı yakışıklı dostum gelmiş sonunda " Namjoon hyungun seslendiği tarafa döndüğümde Taehyung'un merdivenlerden gülerek indiğini gördüm. Üstünde siyah kısa kollu altında biraz bol mavi pantolon ve belini saran kahverengi deri kemeri.
Ne düşüncem başka, yakışmıştı işte banane "Selam herkese, üzgünüm banyo yaptığım için karşılayamadım sizi" "Sorun değiill Taehyung" Jimin hyungun bu sözünden sonra Taehyung bize dönmüş "Yardıma ihtiyaç var mı?" demişti tabi Namjoon hyung hemen ona bi iş kakalamıştı bile. Bense arkamı dönmüş eti karıştırmaya devam ediyordum.

  "Şeffaf noodle sevmeyen var mıı?"
herkese yönelttiğim soruya kimse cevap vermeyince "Herkes seviyor yani?" diye sormuştum. Herkes evet demiş hatta Seokjin hyungun "koy Jungkook koy iki paket koy" demişti.
Tabi bu dediğine sadece gülmüştüm.

Yemekleri hazırladıktan sonra hep birlikte yemek yemiş bolca sohbet etmiş birbirimizi tanımıştık. Şimdi ise film izleyecektik. Jimin ve Namjoon hyung film karar vermeye çalışıyor, Yoongi ve Seokjin hyung da onları izliyordu. Ben ise patlamış mısır patlatmaya karar vermiştim ve Taehyung da bana yardım ediyordu. "Bu kadar tuz yeter mi?" Taehyung'a yönelttiğim soruya kafasını sallamış ve yeter demişti. Tencereye patlamış mısırı da eklemiştim ve Taehyung birazcık karıştırmamı söylemişti. Tabi bende birazcık dalmış birazcıktan fazla karıştırmıştım sanırım ki mısırlar patlamaya başlıyordu. Taehyung'un "Jungkook kapağı kapat!" demesiyle tam kapağı kapatacağım sırada elimden kaymış ve tencere kapağı ortadan ikiye ayrılmıştı. Harika gerçekten harika şu devirde eşyalar çok dayanıksız ya ne bu böyle.
  İçimden kendime söverken sandalyede oturan Taehyung hemen yanıma koşmuş "Jungkook mısır patlatmak değilde mısırdan bir yanardağ patlatmak istiyordun sanırsam" Tencereye baktığımda aynı yanardağ gibi mısırdan dağ oluşmuştu ve teker teker patlıyordu. Evet keşke mısır patlatmaya karar vermeseydim. "Taehyung b-ben ben çok özür dilerim ahh batırdım her yeri" Taehyung ise bir şey arıyormuş gibi bütün mutfak dolaplarını kurcalarken elindeki kapağı hemen tencerenin üstüne yerleştirmişti. Yoongi hyung mutfağının halini umursamadan gülüyor bir şeyler diyordu. Taehyung ise bana biraz daha yaklaşıp gülümsemiş ve "Sorun yok Jungkook bin dolar falan yollarsız bize, unuturuz bu olayı" demiş ve daha da gülmeye başlamıştı, salondaki Jimin hyung da anırmaya..
"Tamam bakma bana öyle şaka yaptım" Taehyung'un dediği şeyle gülmüş ve ortalığı temizlemem gerektiğinin farkına varmıştım.

Taehyung ile ortalığı temizledikten sonra bizimkilerin yanına, salona geçmiştik.

Taehyung'dan

Çocuklarla koltuklara geçiyorduk ki bir anda önümden hızlıca bir şey geçti, Yoongi aceleyle Jimin'in yanına fırlamış üçlü koltukta yerini almıştı. Yoongi'nin ani hareketiyle Jimin biraz şaşırsada gülmüştü. Evet bende şaşırmıştım, Yoongi'nin bu davranışlarına alışkın değildim. Tekrar mutfağa dönmüş kalan mısırları getirirken herkes yerini almıştı sanırım. Yoongi Jimin Seokjin sırayla bi koltukta oturmuş, Namjoon tekli koltukta yayılmış, Jungkook ise ikili koltukta bacaklarını kendine çekmiş bekliyordu. Yavaş adımlarla Jungkook'un yanına ilerleyip oturdum. "Patlamış mısır?" elimdeki tabağı ona uzatmış gülümseyerek yanımda küçülmüş Jungkook'a bakıyordum. "Teşekkürler" deyip elimdeki mısır tabağını aldıktan sonra kucağına koymuştu. Namjoon "Eee başlatalım o zaman filmi " dedikten sonra düğmeye basmıştı. "Namjoon korku filmi mi bu" diyerek Namjoon'a salak mısın bakışı atmıştım Namjoon ise kıkırdıyordu. "İyide herkes sevmeyebilir" diye eklemiştim. Yoongi de ordan "Yoo herkes seviyor" demişti.
   "Ben sevmiyorum ama" fısıldayarak kendi kendine söylediği şey ile Jungkook'a bakmıştım. Yerinde iyicene küçülmüş bir gözünü kapatıp televizyona bakıyordu. Televizyonda aniden beliren yüzü kapalı kadınla Seokjin çığlığı basmıştı. Seokjin'in çığlığı ile herkes yerinden zıplamıştı.
"Ya Seokjin hyung korkuyorsan bakma" tatlı bir şekilde Jungkook'un söylediğine karşılık "Korkmuyorum be ne korkması ayrıca YA MI DEDİN SEN HYUNGUNA" Seokjin'in söylediği şeyle gülmüştük.

Mor Saçlı -Taekook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin