Bedenim, zihinim, varlığım yok olmuş, yerde veya gökte benliğimi kaybettim. Boşlukta kaybolmuş, evrenden tamamen silinmiştim.
Neredeyim ben?
Burası neresi?
Bedenim tekrardan ağırlık kazandı ve ayaklarım yere değdi, benlik kazanıyor gibiydim. İnsan nefes almadan, kalbi atmadan duramazdı ama benim ilk nefes aldım sonrada kalbim attı, organlarımın bağlanması için damarlar bağlandı ve onları korumak içinde zarlar örtüldü, hareket edebilmem için kemikler var oldu, onlarında korunması için kaslar, damarlar birleşti derimde hepsini bütünledi artık bir vücuda sahiptim.
Bedenim, zihinim ve varlığımın bir anlamı, bir varoluş sebebi vardi. Kaybettiğim özüm beni bulmuştu, beni ait olduğum yere çağırıyordu ama BEN KİMDİM?
Kulağıma kısık bir keman sesi çarptı, sese melodi eşlik etti. Gökyüzü sonsuz bir ahenk içinde şarkı söylemeye başladı. Benim için şarkı söylüyorlardı.
Daha gür bir ses, bana seslendi bedenimin artık bir varlığı vardı, sese doğru döndüm ama hiç bir şey gözükmüyordu. kapkaranlık sadece yukarı bakınca yıldızlar , ay, gezegenler, galaksiler, evren tamamen Gökyüzündeydi.
O gür ses, kemanın muhteşem tonu ile tekrardan kulağıma çarptı bana şarkı söylüyordu.
Göklerden seni diledim, avucumun içi yara yar.
Gelmeyeceksen bileyim .
Yer ver yar, yanına ben geleyim..
Bak buradayım kimsenin beni duymadığı asla görmediği o yerde.
Senin ışığın ve senin umudun ile parlıyorum.
Beni bulaman için Gökyüzüne yalvarıyorum, dualar ediyorum ama yoksun.
Benim için yoksan, sen kimin için varsın. Ben buradayım.
Ölüyorum, dayanabilecek bir acı değil.
Sen yoksun ve ben ölüyorum.
Ne olursun gel, yalvarırım gel ve beni bu acıdan kurtar bir çocuk ölmek üzere.
Şeytan galip gelmek üzreye.
Kim olduğunu öğrendiğin zaman, gün ışığından nefret edecek ve Gecenin olacaksın çünkü seni örten, seni kurtaran, seni gizleyen, onlardan seni koruyan gecenin karanlığı olacak. Nefret ettiğin o geceye aşık olduğun zaman, seni efendisi olarak kabul edecek. Unutma, seni karanlıkta saklanan, kötü, lanetli , lekeli, ve istenmeyen olarak görecekler ama sakın vazgeçme. Gece ile lanetlenmiş olarak üzülme, gece senin lütfun... Seni kendi ışığından başka kimse kurtaramaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlığın izleri serisi ''YALANLAR DİYARI''
FantasíaBüyük bir savaş, bir yıkım sonucu denge, ve güç bozuldu. Diyar çökmeye, güç kaybetmeye kurumaya, yok olmaya ve düşmanları tarafından kuşatılmaya başlar. Bir umut kurtulurlar diye bazı çocuklar boyutlar arasına gönderilirken, bazıları dünyaya kaçırıl...