Kaçış

38 5 1
                                    

Hersabah olduğu gibi yine alarmın sesiyle uyanmıştım, ah şu alarmın sesi gerçekten korkunçtu birgün bunu değiştirmen gerek! evet biliyorum.

Yavaş yavaş yürüyerek banyoya ulaştım ve aynada kendime baktığımda saçlarım darma dağnıktı, ah gerçekten korkunç. İşlerimi bitirdikten sonra mutfağa su içmeye gittiğimde annemin uyanmış olduğunu gördüm annen mi? ne zaman anne demeye başladık? a evet kendisi üvey annem..

Mutfağa ulaştığımda kendime bir bardak aldım ve su doldurmaya başladım, suyumu içtikten sonra bardağı yıkadım ve odama doğru ilerlemeye başladım.

O sırada üvey annemin bana seslendiğini duydum"Beste!"geçtim oturma odasının kapısının önünde durdum ve efendim dercesine bi bakış attım.

Ardından konuşmaya başladı"Bana bi bardak kahve yap sonra nere gidersen git" ah evet herzaman ki gibi yine bi iş vermişti ne zaman kendi işini kendi yaptı ki? mutfağa doğru geri yol aldım ve kahve yapmak için malzemeleri hazırladım o sırada cezveye su koydum ve güzel bi kahve yatım.

Kahve hazır olduktan sonra bir fincana doldurdum ve üvey anneme götürdüm ve yine telefonuyla ilgileniyodu bıraktım ve hiç bir şey demeden odama döndüm, okula gitmek için hazırlandım.

Ceketimi aldım o sırada üvey anneme seslendim"Ben çıkıyorum"içerden hemen ses geldi "Geç kalma!" dedi ve biraz durakladıktan sonra "Tamam" diye seslendim ve evden çıkıktım.

Durağa vardım ve telefonumdan yakomoz güzeli şarkısını açtım kulaklığımı takıp beklemeye başladım. Çok beklemeden otobüs geldi ve bindim.

Otobüsten inip okula doğru ilerledim derslerimde pek iyi olduğumu söyleyemem ama ünüversite sınavına hazırlanıyodum ve okudum bölüm gerçekten zordu tıp derslerimi daha iyi tutmalıydım.

Okula vardığımda herkez okula giriyordu farkettim ki okula geç kalmıştım. İçeri girdim ve arkadaşımı gördüm onun yanına gittim "Naber Işık" benim ani gelişim ışığı korkutmuş gibiydi gülmeye başladım çünkü hali gerçekten komikti.

"Merhaba Beste" dedi ve yavaşca ilerlemeye başladık konuşarak s
ınıflarımızın önüne vardık, arkadaşım piskoloji okuyordu o sınıfına girdi ardından bende girdim.

Ders başlamıştı ve gerekli notlar almaya başlamıştım stajım olduğu için yarın gelemicektim bu konulara biraz çalışmam gerekiyordu. Ders bitmişti kantine gidip bişeyler aldım ve yemeye başladım sınıfa vardım ve aldığım notlara bakınmaya başladığım sırada ışık geldi ve yanıma oturdu"Napiiin dersmi çalışiiin"Işığın bu konuşma tarzı çok hoşuma gidiyodu.

"evet, biliyosun sınav yaklaşıyo ve çalışmam gerek" kendisinin dersleri gerçekten çok iyiydi zeki kız işte aynen öyle. Biraz sohbet ettikten sonra ders başladı.

Okuldan çıktıktan sonra evegitmek için otobüs durağına vardım ve telefonuma gelen bildirime baktım.Bilinmeyen numara,bilinmeyen numaradan ben niye mesaj almıştımki?

Mesajın üzerine tıkladığımda
Bilinmeyen numara:bugün çok tatlı olmuşsun
Kim di bu ve beni şuanda görüyomuydu aklımda bi ton soru vardı
Beste:kimsiniz?
vay harika cevap beste nekadar iyi düşümdün be ne kadar zaman harcadın bu mesaja?

Evet kendimle konuşuyodum fakat bilinmeyen numaradan cevap gelmedi.. Eve varmıştım ve bi duş alıp odama gittim o sırada yatağımın altındaki bavulu gördüm evet bügün evdem kaçıcaktım..

Neden mi babam öldüğünden beri üvey annem sinir kırizlerine giriyo ve bu sinir kırizlerini ban şiddet uygulayarak geçiriyo.Herşeye çok sinirlenip şiddet uyguluyo ve ben artık buna katlanmak isyemiyorum..

Stajdam kazandığım paraları birleştirerek kendime gizrl bi ev satın aldım tabi çoğunu babamın banka hesabındaki parayla karşıladım. Bu ev biraz bükütktü 3+1 bi evdi ama bana yeterdi.

Üvey annem kendine yemek hazırlamıştı ve ben pekte bişey yemeden uyumuştum gece saat 2 civarlarındaydı kalktım önceden hazırladığım bavulumu aldım ve evin anahtarını alıp sessizce evden çıktım apartmandan dışarı çıktım artık özgürdüm...

Yeni evime vardım ve kapıyı açtım insanlar uyuduğundan dolayı çok ses etmedim ve eve girdim evi satın aldıktan sonra minik çaplı bi eşya almıştım koltuk, tabak, yatak, televizyon vb. eşyalar evet artık özgğrdüm.

-Bölüm sonu-

merhaba gençleeer nasıl beğendiniz miiii

biraz amotörce ama ben beğeniyom kdmdknd

biraz amotörce ama ben beğeniyom kdmdknd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Beste bu kızımız olcak nası amaaa

Beste bu kızımız olcak nası amaaa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

buda güzel ışıkımızzz

bidaki bölümde görüşmek üzereee

VazgeçmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin