'' taşınıyorum''
Bidakka taşınıyormuydu? Nereye? Ne zaman? ''Taşınıyormusun nereye?'' neyin nesiydi bu taşınma olayı, ne için bunu yapıyordu .''Sorularını sonraya sakla şimdi kapıyı aç'' kapımı bidakka noluyor, kafamda oluşan birçok soru vardı fakat kapıyı açmamla sorularıma yanıt bulabileceğime inanıyorum.
Kapıyı açmak için kolidora çıktım , kapıyı açtım ve yukarıya çıkmasını bekledim asansörden indiğinde sırtında bir çanta elinde bir adet valiz vardı . ''Hoş geldiniz Işık hanım hayırdır uzun süreli gelmişsiniz gibi?'' Işık küçük bi tebüssümle ''Evet uzun bi süreliğine geldim hemde çok uzun bi süre'' anladığım kadarıylao taşındığı yer benim yanımdı.
''Hayırdır bana taşındığının benim niye haberim yok?'' içeriye geçmek için bavulu çekiştirdiği sırada bana baktı ve''Şimdi oldu ya'' aman tanrım harika bir açıklama.''Bu açıklamayı yaparken çok düşün dünmü ya?'' içeriye geçti ve onu takip edip bende geçtim.
Koltuğa kendini attı '' Evet hemde çok 2 dakkamı falan aldı yani, okadar uzun!''Vay anam bukadar düşünmeseydi keşke.''Ay size zahmet olmuş Işık hanım ne gerek vardı okadar uzun bi zaman ayırmanıza ya'' güldü ve mutfağa geçti elinde bir tabak makarnayla yanıma geldi.
''Yer aç yeni ev arkadaşına'' yanıma geldi ve beraber yemek yemeye başladık.Aklımdaki sorular artık bir cevap bulması gerekiyorduu ''Evet Işık hanım gelelim buraya gelmenizin sebebine''azındaki lokmayı çiğnerken bana cevap verdi '' Hayır hayır bekle'' neyi beklicektim?
'' Ne?'' kolunu boynumun arkasından geçirdi ve kafamı vucuduna yaklaştırdı ''Sırada günün sorusu vaaaaar!'' diye bağırdı.Ah Işıktan beklenilcek bi hareket, kolundan kendimi kurtardıktan sonra yüzüne anlamamış bir şekilde bakarken ''Şimdi açiklamicağım akşamın güzelliğini bozmayalım deyilmi bacım?''ah evet konuşmak istemiyordu ama beni güldürmeyi başarmıştı.
O sırada kapı çaldı bu saate kim gelmiş ola bilirdi meraklı Meleğat Işık hemen kapıya koştu ve kapıyı açtı bende arkasından gittim , gelen kişi Aran'dı elinde bir tabak ve makarna vardı ''İyi akşamlar Beste evde teksin sandım yaptığım makarnadan getirmiştim''sevecen bir gülümsemeyle ışığın önüne geçtim . ''Ah teşekür ederim, arkadaşımın kusuruna bakma kendisi bunsan sonra benimle yaşıyacak''
Aran gülümsedi ''Merhaba ben Aran Kuzey , karşı komşunuzum .Bende daha bugün taşındım''Işık hemen atıldı ''Bende Işık Bestenin okul arkadaşıyım.'' Aran '' Tanıştığıma memnun oldum Işık ama benim gitmem gerekiyor iyi akşamlar''dedi ve evine gitti kapıyı kapattı.
Işıkla mutfağa geçtik Aran'ın getirdiği tabağı bıraktık ve oturma odasına geçtik
O akşam çok eğlenmiştik nolur nolur nolur dinledik dinlemekle kalmadık Işık ile olduğum gecelerde kullandığımız mikrofonla söyledik ve en eğlenceli geçen gecemiz olmuştu.
Ve ikimizinde yeni başlangıçları olmuştu ve vazgeçmemenin önemi dolu bir gece
-Bölüm sonu-
Evet bu bölümü yazarken kapısı kapalı dinledim.Ve gerçekten en anlamlı ama en anlamsız şarkı buydu.
1 ay sonra yeni bölüm için burda olucağım hehehehee
JFBEBGBDEFNAAFFRLGBNGG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçme
Teen FictionBelkide yaşadım hayattan vaz geçicektim, yada o haytı yeniden kurucaktım.