(Bilinmeyen kişinin anlatımıyla)
sonunda eve varmıştım. En sevdiği kitabı yanıma aldım ve paketin içime koydum, gizlice çektiğim fotoğraflarından birini de koymayı unutmadım.
Onun evinin yolunu tuttum. Sitenin önüne vardım kapıdaki güvenlik "Buyrun kime bakmıştınız?" diye sorup yanıma geldi. "Ben A Bloktaki 8 numaraya kargo getirmiştim" diye cevap verdim. İçeri girmeme izin veriyorum dercesine geriye bir adım attı ve eliyle gide bilmem için işaret etti.
Bende çok beklemeden bahçeye girdim, ve binaya girdim asonsöre doğru yöneldim asonsör 0.kata ulaştığında içine bindim.
8 numaraya doğru yöneldim ve kapıyı çaldım. Fakat açan kimse olmadı. Yan daireye yani 7 numaraya doğru ilerledim. Kapıyı çaldım ve çok beklemeden yaşlı bi kadın kapıyı açtı. "Merhaba iyi günler" dedim "Merhaba yawrum kime bakmıştınız?" diye sordu.
"Ben 8 numaralı daireye Beste AYKAR adına bi kargo getirmiştim fakat kendileri evde yok sanırım?" diye sordum. "Evet evladım sanırım kız evden ayrılmış ve üvey annesi de onu aramaya karakola gitmiş" dedi. Duyduklarıma şok olmuştum, gerçekten bunu yapmış ola bilirmiydi? "Tamam teyzecim ben ozaman gidim" desim ve tam gidicekken teyze seslendi. "Kargoyu bana vermicekmisin onun için çalmadın mı?" diue sordu. Tabi ya kargo ben onun için gelmiştim ve tamamen unutmuştum.
"Ah pardon teyzecim unutmuşum buyrun alın siz gelince verirsiniz" dedim ve sevecen bi tebessümle kargoyu teyzeye emanet edip gittim.
...
Eve vardım ve hala Beste'yi düşünüyordum. Sonra birden aklıma geldi. Tabi ya ben nekadar salağım! Beste'yi bi ara takip ederken bi ev satin aldığını gördüm ve oraya taşınacağını düşünmğyodum fakat o öyle yapmıltı oraya taşınmıştı. Yapmaz dediğim şeyi yapmıştı ve iyi de ol uştu aslında. Aklımdan bi çok şey geçiyodu Beste artık o evde yoktu ve istesem o kadını öldğre bilirdim.
Tabi ya bunu artık yapa bilirdim dimi? Elvette yapa bilirdim. Ama önce Beste'yi kontrol etmeliydim.Yola koyuldum ve önceden satın aldığı eve gittim.
Gerçekten güzel bi evdi ve şehirin öbür ucundaydı burda biraz bulması zordu annesinin ama ben olduğum sürece bu seviye biraz yükseliyo tabi mesela asla oluyo...
(Beste'nin anlatımıyla)
Uzun bi akşamdan sonra sonunda eve varmıştım. Ama gerçekten uzun bi akşamdı. Kendimi eve gelince koltupun üstüne attım ve düşünmeye başladım. Yani yazıldım okukda üst komşumla aynı okulda olduğumuzu öğrendim bu iyiydi çünki tek başıma gitmemiş olucaktım ve tanıdım biri olucaktı enazından.
Bugün Mehmet amcadan şunu öğrenmiştim yan daireme yani 10 numaraya biri taşınıyodu ve bu taşınan kişide bizim yaşlarımızdaydı. Yani Mehmet amcanın anlatımıyla öyle olduğunu öğrendim. Evet yarın okul vardı ve benim uyumam lazımdı gidip pijamalarımı giydim ve yatağa doğru bi yol aldım.
Uykunun tatlı ellerine bıraktım kendimi...
Sabah alarm sesiyle uyanmıştım ve saate baktığımda saat 7.00 idi.
Hemen kalktım ve ilk önce banyoya gittim güzel bi duşun ardından hazırlandım ve telefonuma bir numaradan mesaş geldiğini gördüm.0507 25*****:Beste ben Burak nezaman çıkalım diye mesaj atmıştım.
Ah atan kişi Burak'mış "onu rehberime kaydetsem iyi olur."
rehberimi açtım be kaydettim. Ve çok bekletmeden cevap yazdım.
sen:Ben hazırım istersen şimdi çıka biliriz?Yazdım ve gönderdim. Çok beklemeden mesaj geldi.
Burak:Tamam ozaman ben çıkıyorum merdivende görüşmek üzere:)
sen:Tamm görüşürüüz
Hemen çantamı aldım ve telefonumu alarak ayakabımı giymeye yöneldim. Tam ayakkabımı kapının önünde hiyerken Burağın geldiğni gördüm. Sevecen bi gülümsemeyle "Günaydın" dedi. Bende karşılık olarak "günaydın" dedim. Ayakkabımı giymemi bekledi ve giydikten sonra "hazırım çıka biliriz" dedim. "okur çıkalım" dedi ve asonsöre yöneldi.
Önceden çağırdığı için düğmeye bastı ve asonsörün kapıları açıldı. Elini geç dergibi asonsöre yönelti ve"Buyrun Beste hanım "dedi. Ben küçük bi kıkırdamayla asonsere bimdim ve oda bindi.
Aşığıya inmiştik okul yakındı buyüzden yürümeyi tercih ettik, yol boyu sohbetle geçti. Okulun önüne geldiğimizde etraf biraz kalabalıktı yani normal. Herkez bize bakıyodu tabi yani ilkdefa geliyosun yani ilk de değil kayıt için gelmiştim.
Okula girdik ve binayı gezme şansım olucaktı çünkü biraz erken gelmiştik. Bölümüm belli olduğu için Burakla aynı sınıftaydık yüksek bi olasılıkla. Sınıfa geçtik ve sıraya oturduk.
...
Eve doğru yürüyorduk günüm fena geçmemişti üvey annemin olmadı gün herzaman güzel geçerdi tabi! yol boyu yine sohbetle geçti. Siteden içeriye girdik ve asonsöre bindik ben katımda indim Burakla bay bay laştıktan sonra asonsörden indim.
Ve karşı dairede bi hariketlenme gördüm karşı daireye biri taşınmıştı. Doğru ya Mehmet amca demişti ve bugünmüydu ah ne güzel. İçeriye girdim üztümü fln değiştirdikten sonra acıktımı farkedip mutfağa doğru yöneldim.
Mutfağa vardım fakat yicek bişey fazla yoktu markede gitmeliydim, cüzdanımı ve anahtarımı alıp çıktım. Tam o sırada karşı daireye taşındığını düşündüğüm kişi ile karşılaştık.
Siyah saçları ve tahmini 1.78 veya 1.80 boylarında beyaz tenli kahverengi gözlü biriydi. Beni görünce minik bi tebessümün ardından "Merhaba" dedi. Karşılıksız bıtakmamak için "Merhaba" dedim ardından "Hoşgeldin bu arada" dedim. " Hoş buldum duyduğuma göre sende yeni taşınmışsın" dedi Mehmet amcadan öğrenmiş olmalıydı. "Evet bende bura geleli 2 gün oluyo" dedim.
"iyiymiş" dedi ve sanırım oda markede gidiyodu. "sendemi markede gidiyorsun?" diye sordu, ah o benden önce davranmıştı. "Evet" dedim "Beraber gidelim ozaman, bu arada benim adım Aran Kuzey" adı Aran mış ilk defa duyuyorum. "bende Beste tanıştığıma memnun oldum Aran" minik bi tebessümle asonsöre bindik ve bol bol sohbet ettik...
-Bölüm sonu-
Bölümün adından anlicanız ötüre
TANIŞMA Aranla tanışıyo ay pardon 2 adı vardı dimi Aran Kuzey KQJSBS
neyse bidaki bölümde görüşmek üzereeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçme
Fiksi RemajaBelkide yaşadım hayattan vaz geçicektim, yada o haytı yeniden kurucaktım.