1

170 12 3
                                    

გამარჯობა მე ლიზი ვარ, 18 წლის. ძალიან ბედნიერად ვცხოვრობდი სანამ ამ ამბავს შევიტყობდი. მოდი ყველაფერი თავიდან დავიწყოთ.
*flashback*
დღეს ჩემი დაბადების დღეა 18 წლის გავხდი. როგორც იქნა სრულწლოვანი ვარ. დღეს გადავწყვიტე კლუბი მექირავებინა და ყველა იქ დამეპატიჟებინა.

ასე ჩავიცვი რადგან უკვე საღამოს 6 საათი იყო

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ასე ჩავიცვი რადგან უკვე საღამოს 6 საათი იყო. წავედი და იქვე ჩემი მეგობარი მარი დავინახე.
- გილოცავ ლიზ, როგორ მომენატრე - თქვა და გადამეხვია. მეც გადავეხვიე.
ვიღაც ბიჭმა ჩემი ყურადღება მიიქცია და ვიცი რომ ის არ დამიპატიჟებია. უეცრად დამინახა და ჩემთან მოვიდა.
- გამარჯობა ლამაზო. -თქვა და თვაალი ჩაკიკრა. მივხვდი რომ მექალთანე იყო.
- ჯერ ერთი ეგრე აღარ დამიძახო და საერთოდ ვინ ხარ? - ვკითხე გაოცებული სახით.
-მე ჰვანგ ჰიუნჯინი ვარ. მამაშენმა დამპატიჟა, ნუთუ ახალი ამბავი არ უთქვამს? - მითხრა და წელზე ხელი შემომხვია. მისი ხელი უხეშად მოვიშორე და ვუთხარი არაფერი არ უთქვამს ნუთუ მეთამაშები?
- არა საყვარელო. კარგი მაშინ ხვალ გეტყვის ყველაფერს. ხვალამდე -მითხრა და წავიდა.
ეს რაღა იყო. ვუღაც გარყვნილი ნაბიჭვარი იყო.
* time skip*
მეორე დღეს მამა მაღვიძებს და მეუბნება რომ საღამოს სტუმრად მივდივართ. მაგრამ არ მითხრა სად. მთელი დღე ხან წიგნს ვკითხულობდი და ხან მარის ველაპარაკებოდი.
საღამოს 7 საათი თვალის დახამხამებაში მოვიდა.

ასე ჩავიცვი და მანქანაში ჩავსხედით

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ასე ჩავიცვი და მანქანაში ჩავსხედით.
გზაში მამა მითხრა რომ ჰვანგების რეზიდენციაში მივდიოდით. მოიცა ის ბიჭი კლუბში რომ ვნახე ჰვანგი არ იყო? ანუ მასთან მივდივარ! ოოო არა. ახლა უკვე გვიანი იყო რადგან ჰვანგების რეზიდენციის წინ ვიდექით.
* ჰვანგების რეზიდენცია*
  ჰიუნჯინის პოვ*
ვერ ვითმენ ისე მინდა ლიზის ნახვა. ერთი ნახვით შემიყვარდა და მასზე იგივეს ვერ ვიტყვით.
ლიზის პოვ*
შევედი და იქაურობა ულამაზესი იყო.
* time skip*
- მინდა მთავარ საკითხზე გადავიდე. -ამბობს მამაჩემი. - ქორწილი 2 კვირაში იქნება.
- მამა ეს რას ნიშნავს? - ვკითხე გაოცებულმა.
- იმას რომ, მე და ბატონი ჰვანგი ძალიან დიდი ხნის მეგობრები ვართ და გადავწყვიტეთ რომ ჩვენი კომპანიები შეგვეერთებინა და ამიტომ სანამ დაიბადებოდით ხელშეკრულება დავდევით რომ თუ გოგო და ბუჭი გვეყოლებოდა  მაშინ მათ ერთმანეთზე დავაქორწინებდით და აი ახლა როცა 18 წლის გახდი მაშინ გადავწყვიტეთ ამის გაკეთება.
* end of flashback*
ამის გამო გულამოსკვნილია 3 დღე ვტირი ოთახიდან არ გავდივარ და საჭმელსაც არ ვჭამ ძალიან ბევრჯერ მითხრა დედამ რომ მარი მაინც მენახა, მაგრამ არაფრის თავი არ მქონდა.
----------------------
გამარჯობა! ბოდიში შეცდომებისთვის.  ეს ჩეკი მე2 ფიკია. მეორე ინგლისურადაა. ❤️‍🩹❤️‍🩹 main character შევცვალე და ლიზია ხოლო მეგობარი კი მარი.

იძულებითი ქორწინებაWhere stories live. Discover now