3

95 7 0
                                    

დილით მარისთან შევედი და გადავწყვიტე რომ ყველაფერი მეკითხა.
*ოთახში*
- მარ, მეტყვი რა მოხდა? თუ არ  გინდა გაგიგებ.
- არა, მინდა გითხრა. ესეიგი როდესაც კლუბიდან გამოვდიოდი ვიღაც ტიპი შემეჩეხა სადღაც 20-25 წლის იქნებოდა და სასმელზე მეპატიჟებოდა დაა მეც დავთანხმდი, შემდეგ კი ცოტა ბევრი მოუვიდა და ხელების ფათური დამიწყო. ხელი მოვაშორებინე მაგრამ ვერაფერს გავხდი ძალიან ძლიერი აღმოჩნდა. შემდეგ - საუბარი გაწყვიტა და ღრმად ჩაისუნთქა - ზურგზე მომიკიდა და  ოთახში შემიყვანა. ბოლო ხმაზე ვკიოდი და თან ტანსაცმელს მხდიდა ბოლოს კარების ჩამტვრევის ხმაა გავიგე და ფელიქსიც მოვიდა. ძალიან გამიხარდა და ის ნაბიჭვარი გონების დაკარგვამდე სცემა. 
როდესაც დაამთავრა ტირილი დაიწყო და ვამშვიდებდი სანამ კარზე ზარის ხმა არ გაისმა.
- ვინ არის?
- შენი ძმა ვარ ძონძის კუკლავ.
კარები გავუღე და შემოვიდა.
- ძონძის კუკლა თავი გაბია ფელიქს.- დიახ, ფელოს და ვარ.
- ბიჭები მოვლენ და რამეთი გაგვიმასპინძლდი. ოქეი?
- კარგი ხო, წავალ სუპერმარკეტში და ამოვიტან რამეს.
  მივდიოდი და ვგრძნობ რომ ვიღაც მომყვება, თუმცა ყურადღება არ მიმიქცევია და წავედი. როდესაც გამოვდიოდი ისევ იგივე მზერა ვიგრძენი. პატარა ბნელი კუთხეა სადაც მოკლეზე მივდიოდი სახლში და ამ დროს მოხდა ის რასაც არ ველოდებოდი. ვიღაცამ კედელს მიმანარცხა. დაკუნთული ხელები ქონდა. თვალები დავხუჭე და ვგრძნობ რომ ჩემს ტუჩებს მისი ტუჩები შეეხო და უცებ ქვემოთ ქვემოთ მიუყვებოდა. ხელებს ვურტყამდი მაგრამ არაფერი.
ბოლოს შეჩერდა და ოხვრა გავიგონე.
თვალები გავახილე და ჰიუნჯინი დავინახე რომელიც იმ ბიჭს სცემდა. სწრაფად მოვაშორე და ჩავეხუტე. მან ხელში ამიყვანა და მანქანისკენ დაიძრა. მანქანაში ჩამსვა და სახლში წავედით. სახლში მისვლისას ეგრევე ოთახში ამიყვანა და საწოლზე დამაწვინა. წასვლას როცა აპირებდა გავაჩერე და მოვქაჩე. თვითონაც დარჩა და ჩავეხუტე.  დილას ერთმანეთზე ჩახუტებულებს გაგვეღვიძა. უცებ ტირილი დავიწყე. ჰიუმაც გაიღვიძა და დაწყნარება დამიწყო. ცოტა ხანში ფელო და მარი შემოდიან. ჰიუმ ყველაფერი მოუყვა და დამშვიდება  დამიწყეს.

---------
ბოდიში რომ არ ვდებდი...თვალის ექიმთან დადიოდა და სათვალეები როგორც კი ჩამოვიდა ეგრევე დავწერე...მიყვარხართ ❤️‍🩹❤️‍🩹

იძულებითი ქორწინებაWhere stories live. Discover now