რაღაც ნაირად ჰიუნჯინი მომწონს. ძალიან კარგი ბიჭია. ახლა მივდივართ კლუბში. 6 საათია მე ჰიუმ უნდა გამომიაროს.
ესე ჩავიცვი და მაკიაჟი გამიკეთე.
ჰიუც მოვიდა და მანქანით მივედით კლუბში წითელ ხალიჩაზე გავიარეთ. ვსვამდით. 1...2...3.4.5 და ბოლოს 9 ჭიქა ვისკი დავლიე თან ორმაგი. მოვიდა ვიღაც და ფლირტაობა დამიწყო მოვიშორე მაგრამ თავი არ დაუნებებია. ჰიუ მოვიდა და წელზე ხელი შემომხვია და ყურში ჩამიჩურჩულა რომ ავყოლოდი.იმ ბიჭს უთხრა რომ ჩემი შეყვარებული იყო. იმ ბიჭმა დამიმტკიცეო და ჰიუმ ყელში სველი კოცნების დატოვება დაიწყო და როცა კვნესა დავიწყე ის ბიჭი გადაიკარგა. ჰიუ მოვიცილე და მადლობა გადავუხადე. სახლში წავედით და გამოვიცვალეთ შემდეგ კი ტელევიზორში ნეტფლიქსის ყურება დავიწყეთ. 365 ჩავრთეთ არ ვიცოდით რა იყო და როგორც კი ოს მომენტი დაიწყო ეგრევე ჰიუ მეცა და ტუჩებში კოცნა დამიწყო ნელ-ნელა ქვემოთ მიუყვებოდა მეც ვერ შევეწინააღმდეგე და გავაგრძელეთ.
(გაგრძელება თქვენზეა)
* დილით
დილას როდესაც გავიღვიძე ყველაფერი მტკიოდა. ადგომა ვცადე მაგრამ ჰიუმ ხელში ამიყვანა და სააბაზანოში შემიყვანა და დამბანა.
-პატარავ როგორ ხარ?
- როგორ ვიქნები წინა ღამე მაინც გაიხსენე.
- მოიცადე შენ რა ქალიშვილი ხარ?
- კიიიი.-თავი მორცხვად დავუქნიე.
კაი პატარავ არაუშავ მაინც უნდა დავქორწინდეთ.
- შემახსენე ქორწილი როდისაა?
- ზუსტად 2 დღეში პატარავ.
- ვაა კაია. მაშინ დღეს რა ვქნათ?
- სამსახურში არ წავალ და რამეს ვუყუროთ.
- კარგი საყვარელო.