Pacifica:Daha iyi misin?
Lee:Su getirsene
Sandalyeden kalkıp su almaya gittim.
...
Lee:Hele şükür bir anda bi şey oldu zannettim!
Abimin yaralanmasından bir hafta geçmişti dün gece en büyük abim Jack'i aradım. Kimseye Draco'nun sevgilim olduğunu söylemedim artık sevgilimde olmadığına göre bir sıkıntı olmazdı herhalde.
Pacifica:Dün gece Jack'i aradım o zaten annemlere söylemiştir.
Lee:Biliyorum dün annemler beni aradı yola çıkmışlardı.
Tanrım Draco hepsi senin aptal toxic davranışların yüzünden.
Lee:Saat geç oldu evine git artık.
Pacifica:Ama-
Lee:Hastanedeyim bana bir şey olmaz
Çantamı elime alıp kapıya yürüdüm son bir kez abime bakıp hastaneden çıktım.
Pacifica:Nereye park etmiştim bu arabayı.
Arabamı bulduktan sonra binip evime doğru sürmeye başladım.
...
Evimin önündeydim ama bi terslik vardı Draco'nun evinin camları kırıktı
Lanet olsun hala onu umursuyorum!
Adımlarımı evin kapısına götürdüm evin anahtarı bende zaten vardı bu yüzden kapıyı açıp içeri girebildim.
Sessiz sessiz yürüdükten sonra salona girdim.
Draco yerde uyuyordu garip olan tek şey salonun her tarafı içki ve sigara paketleriyle doluydu.
Draco'yu uyandırmadan dikkatli bi şekilde etraftaki tüm dağınıklığı topladım sonrasında Draco'nun odasına gidip battaniye aldıktan sonra geri salona dönüp üstünü örttüm.
...
...
...2 Ay Sonra
Artık Londra'da yaşamıyorum çünkü annem artık orayı güvenli olarak görmüyor bu yüzden Almanya'ya abilerimin yanına taşındım. İşimden istifa ettim 2 aydır çalışmıyorum abilerim bana bakıyor ayrıca Draco'yu her yerden engelledim ne durumda hiç bir şekilde bilmiyorum.
Pansy ile her gece görüntülü konuşuyoruz bana günlerinin bensiz nasıl sıkıcı geçtiğini anlatıyor.
Aslında burada bir arkadaş grubu edindim.
Jimmy, Yuna, Minho, Teresa ve Reji
Onları çok seviyorum bana çok yardım ettiler ama hepsini toplasan bi Pansy etmezler.
Kanepede kafamı Jack'in bacağına koymuş ayaklarımıda Lee'nin kucağına atmış grupla konuşuyordum
Jimmy:Yarın bi yerlere gidelim evde dura dura götüm nasır tuttu
Yuna:PACİ ALIŞVERİŞE GİDELİM Mİ?
Pacifica:OLUR ASKİM GİDELİM AMA DAHA FARKLI Bİ ŞEY YAPALIM
Yuna:Daha farklı derken, farklı şeylere para harcayalım.
Pacifica:Harika fikir yarın saat ikide evinin önünde ol seni alıcam.
Reji:Dışlanıyoruz Teresa
Teresa:Farkındayım.
Minho:Eee biz napalım.
Yuna:E sizde bizimle gelin işte hem Minho Pacifica olmadan bi şey yapamaz ki🤭
Reji:MDLDÖDLDÖRŞEÇRÖİ
Jimmy:Benim Best ship MDLDLDLSŞ
Teresa:Minho ile Pacifica gitsin biz izleriz😼
Minho... Aslında o tatlı bi çocuk ama hala Draco'yu unutamadım rüyalarıma girip bana pişman olduğunu söylüyor dün gece onu çok fazla içkiden hastanede yatarken gördüm böyle rüyalar beni bitiriyor.
..............
Bir sonraki bölüm sürpriz vaar😽😻
Yuna
Reji
Teresa
Minho
Jimmy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRACO MALFOY İLE HAYAL ET ~MAFYA~
FanfictionBi önceki kitap cringe olmuştu o yüzden bu kitabı yazıyorum (kapak fotoğrafı bana ait)