Pacifica:Hayır!
Draco:İyide neden!
Pacifica:Ben aileme ne diyeceğim ha! Ben üç buçuk aydır hamileyim ve şimdi evleniyorum mu diyim!? Üstelik abimi neredeyse öldürücek olan adamla!
Draco:Abin beni görmedi!
Pacifica:Bu bir şeyi değiştirir mi!?
Draco:Çocuğun hayatı ne olucak!
Pacifica:Hiç olmadıysa başkasıyla evlenirim sende çocuğu istediğin zaman gelip görürsün!
Draco:Saçmalama! Evleneceğin adamın çocuğa iyi davranacağını ne malum!?
Pacifica:Aptal değilim iyi birini bulurum(sg bu kitapta sana hayat dar olucak)
Draco:Saçmalıyorsun Pacifica sinirden ne dediğini bilmiyorsun.
Pacifica:Gayette biliyorum! Oldu olmadı Minho ile evlenirim o abimi sakatlamaz!
Draco:Minho'ya başlatma şimdi!
Kavganın ne kadar şiddetlendiğinin ikimizde farkında değildik.
Pacifica:AA afedersin abimi sakatlayan bi adam yerine bana çok iyi davranın birini seçtiğim için çok afedersin!
Draco:Sence o çocuk hamile bi kızı ister mi?
Pacifica:Yanlış düşünüyorsun o böyle birisi değil ona anlattığımda yanımda olur!
Draco:Çocuk %100 bana benzicek ve evlatlık olduğunu düşünecek eminim!
Pacifica:Bir şey olmaz! En azından abimi-
Draco:ABİN BENİ GÖRMEDİ VE BUNUN İÇİN BENİ AFFETMEN İÇİN ÇOK SÜRÜNDÜM NEDEN BUNU ANLAMIYOSUN!
Pacifica:SENİ GÖRMEMESİ ONU ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTIĞIN GERÇEĞİNİ DEĞİŞTİRMEZ!
Draco:HİÇ Mİ ÇOCUĞUNU DÜŞÜNMÜYORSUN HA DÜŞÜNSENE DİĞER TÜM ÇOCUKLAR MUTLU AMA BİZİMKİ DEĞİL!
Pacifica:EVLENİR BİR ZAMAN SONRA BOŞANIRIZ MADEM ÇOCUĞUN HAYATINI BU KADAR ÇOK ÖNEMSİYORSUN ONU SANA BIRAKIR GİDERİM ANNEN ÖLDÜ DERSİN!
Draco:ONU ANNESİZ Mİ BIRAKACAKSIN!?
Pacifica:EVLENİRSİN VE O ZAMAN ANNESİZ KALMAZ! YADA ÇOCUĞU BEN ALIRIM BABAN ÖLDÜ DERİM!
Draco:BENİM ÇOCUĞUMU BENDEN GİZLEYEMEZSİN!
Pacifica:SUNDUĞUM HER ŞEYE BİR İTİRAZ ÇIKARIYOSUN!
Draco:SENDE ÖYLE!
Pacifica:SUNDUĞUN TEK SEÇENEK EVLEN BENİMLE!
Draco:EVLENİRSEN ÇOCUK MUTLU OLACAK!
Pacifica:BEN PEKİ YA BEN! MUTLU OLACAK MIYIM!? KESİNLİKLE HAYIR
Draco:İKİNİZEDE HAYATIN KRALINI YAŞATIRIM NİYE MUTLU OLMAYASIN
Pacifica:SEVMEDİĞİM BİR ADAMLA EVLENİNCE HAYATIN KRALINI YAŞASAM NE YAZAR!
Draco:SEVİYORSUN AMA GURURUNA YENİK DÜŞEMİYOSUN!
Pacifica:SEVMİYORUM ANLA ARTIK(güne açan çiçekler gibiyiz yalan yalaaan öyle saf ki sevgimiz yalaaan-hepsi)
Elime çantamı alıp taxi çağırdım gelincede içine atlayıp hemen konumu şoföre gösterdim.
Hemencik bir plan yapmıştım ülke, numara en önemlisi hayat her şeyi değiştiricektim Draco beni bulamicak bende çocuğumla mutlu mesut yaşicaktım.
...
Paris'e taşındım numaramı değiştirdim bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendim ve artık mutluyum!
Paris'e taşınalı 1 hafta oldu ve o bir haftada Draco bana ulaşamadı kalbim acıyor ama başka çare yok.
Dingdooong(kapı sesi)
Gidip kapıyı açtım.
Pacifica:YİNE Mİ SEN!
Draco:Numara değiştirip ülke dışına taşınmak ne kadar zekice!
Pacifica:Rahat bırak beni Draco yeter artık anla sevmiyorum seni istemiyorum!
Draco:Pacifica
Pacifica:Ne var!?
Draco:Sevdiğini ve acı çektiğini ikimizde biliyoruz inat etme ve lütfen artık doğruyu yap!
Draco kollarını açıp sarılmam için bekledi ama şanssız gününde çünkü dün gece barbie sinemasına gittim ve artık daha değerliyim!
Pacifica:Daha çok beklersin!
Kapıyı suratına kapattım ama bu seferde camdan içeri girdi.
Pacifica:Polisi ararım defol artık!
Draco:Hey memur bey bu kız karnında çocuğumu taşıyor ve benden onu kaçırıyor.
Pacifica:Memur bey bu adam beni tecavüz etti kendisi takıntılı bir sapık!
Draco:YALAN! Asla kimseye tecavüz etmem!
Pacifica:Yalan paralı olsa kredi çeker yine söylerim Malfoy ayrıca şuan evimde bir mafya var polisi çağırsam sonu pek iyi bitmez.
Draco:Yapamazsın hala seviyorsun!
Pacifica:Sandığından çok daha fazlasını yaparım!
...
Neredeyse 500 kelime yazdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRACO MALFOY İLE HAYAL ET ~MAFYA~
FanfictionBi önceki kitap cringe olmuştu o yüzden bu kitabı yazıyorum (kapak fotoğrafı bana ait)