Merhaba adım Tom 32 yaşındayım ve bir astronotum. Bir kızım var fakat eşim Rachel ile boşandık. Kızımın adı Evie ve o 11 yaşında. Bir de kardeşim var Scoot benden 3 yaş küçük. Fakat onunla iyi anlaşamıyoruz. Ve artık uzaya çıkmıyorum. Hakkımdaki temel bilgiler bunlar. Şimdi hikayeye geçelim.
🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
Yazarın anlatımından...
Jack Salyut1 uzay istasyonunda korkmuştu. Korkmuştu çünkü elindeki katlanabilir tablette olan bilgilerin uzay istasyonundaki yetkililerin eline geçmesinden korkuyordu.
Gizlice dolabına ilerledi elindeki kitapları dolaba yerleştirdi. Dolabın içindeki küçük kağıdı ve anahtarı alarak. Dolabın kapısını kilitledi. Katlanabilir tableti iyice katlayıp küçük bir kalem haline getirerek cebine attı.
Soyunma odasındaki kendine gizlice ayırmış olduğu dolabın başına geldi ve cebindeki minik anahtarı zarif dokunuşları ile anahtar boşluğuna ittirip nazikçe çevirdi. Dolabın kapısını aralığında içeride durup ona bakan kutulardan birini eline alıp cebindeki kalem haline gelmiş olan tableti çıkarıp içine koydu. Ardından kutuyu kilitledi ve o anahtarı da kilidi olmayan başka bir kutunun içine koyarak dolabın kapağını kapattı. Kilitledikten sonra soyunma odasından çıktı. Dünya ile iletişime geçilen odaların birine yürümeye başladı. Tam o sırada bulunduğu istasyonun şefi olan Jennifer ile karşılaştı.
"Jack! Nereye böyle!?" Jack ona bunu söyleyemezdi sonuçta orası sadece grup şefleri içindi. Jack ise sıradan bi insandı.
"L-lavoboya efendim." Diyebildi sadece Bayan Jennifer başını sallayarak" İşini hemen hallet seninle konuşacak konularımız var!" Dedi ve arkasına bile bakmadan ilerledi. Jack terlemişti. Aynı zamanda çok telaşlanmıştı. Bu yüzden adımlarını hızlandırdı ve ilerlemeye başladı. İlerledikçe içindeki korku büyüyordu. İletişim odasına girdiğinde kapıyı kapattı ve kilitledi. Zemin camdan yapılmıştı. Kırılmaz camdan. Ama Jack şunu unutmuştu. O cam üzerinde yürümekten korkardı. Hemen yere oturup tavana baktı. Yerdeki camı açmak için kafasını çevirdi fakat başı döndü. Hemen kafasını tavana çevirdi. Sakinleşmeliydi. Derin derin nefes aldı ve kafasını yere çevirdi. Sakince camı açtı ve elindeki anahtarları uzay boşluğuna bıraktı.Ama unutmuştu. Uzay boşluğu onu da içine çekecekti. Jack ayağa kalmaya çalıştı. Fakat artık çok geç kalmıştı. Uzay boşluğuna anında çekildi ve gözden kayboldu...
🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaydan Gelen Fırtına
Fiksi IlmiahBir astronot uzaydan gelen fırtınayı durdurmak için patlamak üzere olan uzay istasyona gitmek zorunda kalır...