Şeytanın Aklına Gelmez

4 1 3
                                    

Annemle babam nişan atmış ayrılmışlar.

Birgün kapı çalıyor , gelen C. isimli birisi . Teyzemin kaynı...

Teyzenin kızı olam A'nın balkonda düştüğünü , teyzemlerim apar topar hastaneye gittiğini ve annemin derhal kendisiyle beraber gelmesini söylüyor.

C. Annemi arabasıyla hastaneye götürecek , annem kuzenim A'nın yanında refakatçi kalacak ve o sırada da teyzem eve gidip çocuğa üst baş , kıyafet ve evden ihtiyaçlarını alacak .... Anneme kimliğini de al diyor hastanede lazım olur.

Annemi o şekilde arabaya atıp götürüyor süratle. Hastaneyi geçiyorlar , annem anlıyor bu işte bir iş var .

C.. abi beni nereye götürüyorsun? Diye soruyor .

C.. ise seni kaçırıyorum diyor.

Annem çok korkuyor , sen evli baraklı çocuklu adamsın bırak beni diyor , adamda gülerek seni kendime değil arkadakine kaçırıyorum diyor.

Meğerse C'nin arabasının hemen arkasında babam taksiyle geliyormuş. Teyzemin kaynı C ile babam daha önceden arkadaşlarmış. Böyle bir planla annemi evden alıp kaçırıyorlar.

Yoldayken annem geri dönmek istiyor huzursuzluklar çıkarıyor torpidodan silahı gösterip sus diyor seni öldürürüm.

Bir benzinliğe yaklaşıyorlar. O sırada babamda öndeki C'nin arabasına geliyor , o civardada bir polis arabası var annem yardım istemeyi düşünüyor arabada birde küçük tüp var senin kafanı bu tüple ezeriz diyorlar sesini çıkarırsan öldürürüz kimse bulamaz seni dağ başında ...

Arabayı doğruca babannemin kendi köyüne doğru sürüyorlar. 

Dedemle babannem aynı köyden , hatta aynı ilçeden değiller. Birbirine çok uzak olmayan ancak başka başka köylerden insanlar. Bu olay olunca dedemin değil babannemin köyüne gidiliyor.

Orada annemi bir sürpriz bekliyor ...

KARANLIK VE AYDINLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin