Розділ 2

215 13 8
                                    

Чудовий день.Дазай сидить на підвіконні і дивиться у вікно.Він уже у цій лікарні 3 місяці і вже встиг собі знайти друзів це були двоє із сусідніх палат–Николай Гоголь та Федір Достоєвський.

Вони часто розповідали про своїх лікарів, як вони їх лікують і все в такому роді.У Гоголя наприклад лікарем був Сігма він був не дуже суварим, як і Шибусава лікар Достоєвського,ходили навіть чутки що вони зустрічаються.З цієї трійки Дазаю пощастило найменше тому, що як вам відомо лікарем Дазая був Кунікіда,а він є одним з найсуворішим лікарів цієї лікарні.

У палату Дазая увійшла медсестра і спитала його:

–Ви йдете надвір?

–Що?–спокійно запитав Дазай, а потім відповів–Так йду

Хлопець підвівся і попрямував до медсестри і вони пішли надвір.Коли вони прийшли  медсестра пішла,а Дазай пішов до хлопця з довжиною білою косою який йому махав рукою.Шатен уже підійшов до Колі.

–Дазай, ти прийшов!!–кинувся в обійми Гоголь.

Дазай вже знав що чинити опір марно тому просто стояв і чекав поки його відпустять.Невдовзі Коля відпустив Дазая той подякував йому.

–Ти як? Уже в курсі?–запитав хлопець із косою

–Як зазвичай,а що?

–Від тебе твій блондин відмовився–відповів Коля

–Чому?

–Ти ще питаєш?Він не витримав твоїх знущань і сказав начальству, що не хоче тебе лікувати

–Ніжинка

–Ну чого ти так?Він Досю лікував рік тому і начебто витримав,а він ще гірше за тебе його діставав. Навіть свою смерть підлаштував Доппо аж по сивів, а йому тоді було 23 начебто тепер фарбує своє волосся

–І все ж таки не витримав раз тепер Федю лікує Шибусава

–Чому просто не було потреби лікувати його Кунікіді, тому лікує його Шибусава.

–Це означає, що в мене буде новий лікар

–Так,пішли у Сир-куна запитємо про твого лікаря?

–Давай

Коля підбіг до хлопця в докторському одязі з довгим волоссям, у нього була одна половина волосся  білого кольору, а друга половина фіолетового.Дазай же просто спокійно підійшов.

Покажи мені своє кохання Where stories live. Discover now