Eşyalarımı yerleştirdik annemle beraber. Annemin yüzünde büyük bi hüzün vardı. Bana belli etmemeye çalışsada. O arada teyzem içeri girerek "Hadi bakalım hanımlar sofra hazır" diyerek kıkırdadı. "Geldik teyzemm" diye kıkırdadım bende.
Yemekten sonra herkes odasına çekildi. Telefonumu elime aldım kimseden mesaj da yoktu, arama da. Hemen unutulmuşum diye düşünmeye başladım bu beni üzmüştü.
Ve sabah olmuştu çoktan. krem rengi askılımla kot eteğimi üzerime geçirdim. Altına da krem kısa converselerimi giyinip evden ayrıldım. Ankara çok değişik, gizemli bi şehir gibi gelmişti bana her zaman. Babamda çok severdi burayı..
Okulun bahçesine girdiğimde herkes sanki beni yiyecekmiş gibi bakıyordu. Bu okulu gerçekten sevmemiştim. Müdür çok kısa bi konuşma yapmıştı nihayet sınıfımı aramaya başladım. Ordan bakındığımı gören bi kız yanıma gelmeye başladı.
"Merhaba yeni mi geldin bu okula ?" "Evet yeniyim" kısa kesmiştim cevabı bu okulda kimseyle muhattap olmak istemiyordum açıkçası. "Peki öyleyse ben Tuğçe" "Kayra" demiştim sadece. "Konuşmayı sevmiyorsun galiba ?" "Aslında öyle değilimdir" dedim. "Neyse Kayra hangi sınıf ? Istersen yardımcı olayım ?" "12/L sınıfımı arıyorum ama bulamadım" "Gel bizim sınıfın karşısında" dedi. Yürümeye başladık yürürken nerden geldiğimi konuştuk yine kısa cevaplar verdim.
Sonunda sınıfa girdim. Sınıf fazla kalabalık değildi. Boş bulduğum bi sıraya oturdum. Herkes hafiften gelmeye başlamıştı. Doğal olarak herkesin gözü de bendeydi. Merhaba diyerek yanıma Simge diye bi kız oturdu. Sadece Merhaba dedim bende.
Hala herkesin gözü bendeydi. Ilk dersimize Nevin diye tatlı bi hoca girdi. Bana dönüp "Merhaba canım yenisin galiba kendini tanıtmak ister misin ?" Dedi. "Tabiki Kayra Yılmaz. Izmirden yeni tanıştık. Babamı yeni kaybettik. Annem ev hanımı. " herkes ukalaca şuna bak lan kendini acındiriyo dediğini duyduğumda baya sinirlendiğimi anlayan Nevin Hoca herkes sesini kessin diye bağırdı. Ve bende tekrar yerime oturdum. Nevin hoca daha sonra serbestsiniz dedi.
Simge o arada "Üzülme canım bunlar böyleler bak şimdi sana diyeceklerimi iyi dinle" dedi. Merakım artmıştı. "Dinliyorum" dedim..