"Bak Kayra seninle dalga geçen çocuk Yankı."
"Peki neden bu kadar acımasız Simge ?"
"Aslında bende bilmiyorum öyle her şeyin anlatan tiplerden değildir aslında bu okulda kimse öyle değildir takılma kimseye boşver."
"Peki" dedim. O çocuğa çok kinlenmiştim. Hayır yani bişey de yapmamıştım ki. Sonra zil çaldı. "Kayra kantine gidelim mi bişeyler yeriz açım ben ?" "Olur tabiki canım sen git geliyorum ben" "Tamam kantinde bekliyorum görüşürüz tatlım" Teyzemi arayacaktım, gelip başka bi okula aldırsın beni, hiç sevmemiştim burayı !Koridorda ilerlerken bizim sınıftan bi kaç çocuğa gözüm çarptı ne yapıyordu bunlar ? Aman banane hiçte umrumda değillerdi. Telefondan teyzemi ararken birden bi çocuğa çarptım her tarafım çay olmuştu. "Ya naptığını sanıyorsun sen, yandim!"diye bağırmıştım. Tüm koridorun gözü bizdeydi. "Afedersin ben gerçekten görmemiş.. bu arada ben Mert gerçekten özür dilerim" "Neyse Mert" deyip lavaboya gittim. Üzerimi silmeye başladım..
Sonra sınıfa geçtim herkes bana ters ters bakıyordu. Daha sonra Yankı ve onun ekibi geldi. Çok itici görünüyorlardı. Simge yanıma gelip "Kayra neden gelmedin" diye sorduğunda Yankı'nın arkadaşlarından birisi kahkaha atarak "Arkadaşının üstüne çay döküldü Simgecim" dedi. Yankıgilin tayfası bana gülmeye başladı. Ağlayarak sınıftan çıktım.
Simge arkamdan gelmişti. "Sen bunlara bakma canım" deyip sarıldı. Bende ona sarıldım. "Son ders gel sınıfa girelim onlara karşılık verme sakın" daha sonra sınıfa girdik. Zil çaldı, Simgeyle konuşa konuşa sınıftan çıktık. Yankıya küçümser gibi bi bakış attım. Göz göze gelince kaşlarını çattı. Direk önüme bakıp yürümeye devam ettim. Resmen nefret ediyoduk birbirimizden.
Eve doğru yürümeye başladım. Hava kararmıştı. Teyzemin evi de tam ara sokaklardaydı. Hızlı hızlı yürüyüp gelmiştim sonunda eve. "Kayra sen mi geldin kızım?" Annemin sesiydi. "Evet anne benim" "Sofra hazır prenses bekliyoruz" "Teyzecim ben okulda yedim size afiyet olsun"
Üzerimi değiştirdim hemen, çok yorgun hissediyodum kendimi. O arada telefonum titredi. Kayıtlı olmayan bi numara. "Yarın ders yok kuzu öğretmenlerin toplantısı mı varmış semineri mi ne varmış haber vereyim dedim :)" bu da kimdi ? "Teşekkürler fakat çıkaramadım ?" "Yazmayı unutmuşum Simge ben. Ehehehe :)" Ah Simgeymiş iyi bari yarın rahatım diye düşünmeye başladım derken telefon çaldı.
"Canım çok güzel bi film gelmiş yarın sinemaya gidelim diyorum ne diyorsun?" "Kafam dağılır ya bugün olanlardan sonra olur yarın haberleşiriz" "Tamam görüşürüz öptümmm"