"Anneeeeeee" diye seslendim. Dün akşam geç yatmaktan bir türlü kalkamadım.
"Anne" tekrar seslendim.
Ama ses yok. Bende en sonunda kalkıp üstümdeki kokmuş pijamaları değişdirdim. Sonrada kendimi ev kokmadan banyoya attım. Bi yarım saat sonrada banyodan çıkıp mutfağa indim. Kimse yoktu ayrıca her sabah erkenden kahvaltıyı yazırlayan annem bu sabah hazırlamamıştı. Bende süpriz yapıp kahvaltıyı hazırlım dedim. Bi yandan da geç yattığımız için kalkamadıklarını düşünüyodum. Sofra hazır olunca annemin yatak odasına gittim. Kapıyı tıklattım. Ses yoktu bende kapıyı açıp içeri girdim. Yatakta yatıyolardıı.
Pardon arkadaşlar kendimi tanıtmayı unuttum ben 20 yaşında doktor olmak için üniversite okuyan Demet Korkmaz. Annemin ve babamın adıda Funda ve Berk. Haa bir de bi erkek kardeşim var onun adıda Arda. O 10 yaşında. Yani çekirdek aileyiz anlayacağın. Neyse nerde kalmıştık??
Annemlerin odasına gittim yatıyorlardıı. Odanın camını açtım içerisi gaz kokuyordu. Annemi dürttüm uyanması için ama tepki vermedi. Babamı dürttüm oda tepki vermedi. Tekrar annemin yayına gittim.
"Anne hadi kalk bak kahvaltıyı ilk defa ben hazırladım" dedim.
Yine aynı şekilde tepki vermedi. Zaten ikiside kıpırdamıyordu. Bende endişelendim. Sonra aklıma odaya ilk girdiğimdeki gaz kokusu geldi. Korkum daha da artmıştı. Hemen Arda nın odasına gittim. Bu sefer Arda yı dürttüm. Uyandı.
"Noldu abla yaa sabah sabah uyandırıyon"
"Kalk ablacığım üstünü giyin" dedim. Sonra da odama gidip
telefonumu elime aldım.Şaşkınlıktan ambulansın numarasını unuttum!!!"Arda arda arda" diye seslendim. Hemen yanıma geldi.
"Ambulansın numarası neydi?" diye sordum.
"112"dedi.
Hemen numarayı çevirdim. Ve telefonu kulağıma götürdüm."Alo, buyrun 112 acil servis" diyen bir kadın sesi geldi.
"Ee şey annem ve babam zehirlendi hemen bi ambulans gönderir misiniz!! "Dedim.
"Adresinizi verirmisiniz" dedi kadın, hemen adresi verdim 5 dakka sonra ambulans geldi.
Ardaya herşeyi anlattım ambulans gelmeden önce o da ağlamaya başlamıştı.
Kapı çaldı hemen koçarak açtım. İçeri bi kaç sağlık personeli girdi. Onları hemen yukarı odaya çıkarttım. Durumlarına baktılar sonra annemi ve babamı iki sedyeye koyarak aşağı indirdiler.O sırada ben ve kardeşim hüngür hüngür ağlıyoduk. Yanımıza sağlık personellerinden bir abla geldi ve "ağlamayın" dedi. Bizde ambulansın arkasına binerek hastaneye gittik...
↓↓↓↓↓↓↓↓↓Hastanede↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Annemle babamı yoğun bakıma aldılar. Bende doktor çıktığında ağlayarak yanına gittim.
"Doktor bey annemin ve babamın durumu nasıl??
"Durumları kritik, çok fazla gaza maruz kalmışlar bu da onları çok etkilemiş muayene altında tutmamız gerekiyor. Her an herşeye hazırlıklı olun!"dedi.
Ardanın yanına gittim ikimizde ağlıyorduk. Arda :
"Annemlere bişey olcakmı?" Dedi.
"Hayır yani inşallah olmayacak. Dedim.
Sonra yanımıza babamın işyerinin patronu geldi. İlk önce şaşırdım.
"Sizin burda ne işiniz var"
"Babanla annen zehirlenmiş"
"Siz bunu nerden duydunuz nerden biliyorsunuz?"dedim şaşkınca.
"Ben herşeyi bilirim" dedi küstahça. Ve devam etti.
"Geçmiş olsun !! Durumları nasıl.?? DediHani herşeyi bilirdiniz demek geldi içimden ama sabrettim...
"Durumları kritikmiş öyle dediler.
"Tekrar geçmiş olsun" dedi. Ve hemşireyle konuşmaya başladı.
Daha sonra gözüm yanındaki çocuğa ilişti.(çocuk dediğime bakmayın benim yaşlarımda) Yanıma doğru gelmeye başladı. Bende gözlerimi kaçırdım.
"Meraba ben Serkan. Geçmiş olsun."
"Saol bende Demet" diyerek elimi uzattım kokalaştık.
"Ben seni çıkartamadım" dedim. O da konuşmaya başladı."Aa özür dilerim kendimi tanıtmayı unuttum. Ben İlker beyin oğluyum.
(İlker bey babamın patronu. Unuttum demeyin hani ben herşeyi bilirim diyen adam)
"Anladım, tekrar memnun oldum, dedim.
Daha sonra babası geldi yani şu İlker bey.
" Tekrar geçmiş olsun eğer birşey olursa ararsınız." diyerek kartını verdi ve sonra gittiler.
Bende tmm anlamında başımı salladım ve teşekkür ettim.
Bu çocuğu tekrar görürüm inşallah diye aklımdan geçirdim. Ardayı başından öperek oturduğumuz yere uzandık. Gözlerim hemen kapanmıştı zaten....
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Meraba arkadaşlar. Umarım ilk bölümünü beğenmişinizdir.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Ayrıca fark ettiyseniz fazla betimleme yapmıyorum ki siz hayal edin diye...
Bi daha ki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERKES GİDİNCE
Fiksi RemajaBir genç kız hayatındaki herkezi kaybederse ne yapar??.. Bir erkeğe güvenip ona sırtını yaslayabilirmi?? Bütün bu soruların cevabı bu kitapta...!!