1|Kitap

1.2K 62 48
                                    

06/07/2008

X
Anne! Şu kitap çok güzel ve eski gözüküyor eve alsam bir şey olur mu?

Y
Olmaz tatlım herhalde? Eve al temizleriz birisi kaybetmiş sanırım.

X
Haa ya büyü kitabıysa! Baksana kilitli bir de, belki de bir büyücüye aittir!?

Y
Saçmalama jungkook büyücü diye bir şey yoktur.

Jungkook
Hayır varlar!
.
.
.
.
07/07/2008

Jungkook
|Belki de annem haklıdır? Büyücüler gerçek değiller! Ama... o zaman bu defter neden kilitli ki ya da birisi bana şaka yapıyordur! Hı iğrenç şakacılar, böyle şaka olmaz asıl... benim şakalarım daha komik! Ha... arkadan ses mi geldi? AHH BİRİSİ YAPTIĞIM TUZAĞA DÜŞMÜŞ OLMALI!

Koşarak arka bahçeye doğru ilerlemişti jungkook, içindeki hem endişe hem de yaptığı tuzağın işe yaradığı için içinde ufacık bir gurur kıvılcımı vardı.

Jungkook
Hey sende kimsin?

Ellerini önünde tutmuş hafif hafif yerinde sallanıyordu bunun yanında meraklı gözlerini ağaçta başaşağı duran küçük yumurcağa bakakalmıştı.

Z
Ah... şey ben elma alacaktım ama birisi buraya bu ipi buraya kurmuş bende üstüne basıverdim... üzgünüm, beni aşağıya indirbilir misin?

Jungkook
Hayır!

Z
A-ama midem bulanıyor! Üstüne kussam hoşuna gitmez.

Jungkook
Eyw... iğrenç! ceza olarak biraz burada kalmalısın, başkasına ait olan bir şeyi çalamazsın tamam mı!?

Z
Neden iğrenç dedin ki?... sadece bir tane elma alıp gidecektim, elmalar çok güzel gözüküyord-

Ah... evet dediği doğru çıkmıştı yani- kusmuştu hem de bizim küçük keçinin üstüne-...

Jungkook
YaAA ANNE BU KÜÇÜK PİSLİK ÜSTÜME KUSTU!

Z
Beni zamanında indirmeliydin!

Jungkook
YA KES SESİNİ! BİRİSİ KUSUNCA BENİMDE KUSASIM GELİY-

Buraları anlatmayacağım anlamışsınızdır? Ve!... sonuç, bizim küçük keçinin annesi biraz... kızmış olabilir ama biraz!

Jungkook
Anne bunu evden gönder!

Y
Jungkook, ne demek birisini başaşağı öylece bırabilirsin!? Yani anlamıyorum ben mi seni yetiştiremedim yoksa sen mi öğrenmek istemedin bu yaptığın çok ayıp ve iğrenç bir şey hemen gidip ondan özür diliyorsun ve birlikte akşam yemeği yiyoruz!

Jungkook
Evde annesi ona yemek yapar gerek yok onu beslememize.

Z
Aslında... benim bir annem yok yani.. çok şanslısın, bence ona bağırdığın için özür dilemelisin.

Jungkook
Senden akıl alacak değilim ve evet ben çok şanslıyım kimsede olmayan bir annem var!

Z
Asla onu kaybetme ben her gün annemin mezarına gidip onun toprağını kokluyorum.

Jungkook
Aptal mısın, neden ölü toprağı kokluyorsun? Çok kötü kokar.

Z
Tam aksine! benim annem çok güzel yasemin kokardı. Yürüdüğü zaman herkes ona bakardı ona sahip olduğum yıllar boyunca hep minnet duydum, şimdi ise tanrı onu benden çok sevdiği için yanına aldı ve ben yalnız kaldım.

OBSESSION  //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin