12|Yıldızım

192 20 17
                                    


"Sen benim canımı mı alacaksın yıldızım?"

"Yioo ben azrail miyim?"

"Ah benim beyaz gülüm cidden beni tanıyamadın mı?"

"Çok mu yakındık?"

"Yumurcak ve keçi?"

"Vay be bunlar kim?"

"Sen ve ben yıldızım. 5 yaşındaydık,
ufak tefek kavgalarımız olurdu. Sen bana hep kızardın, sonra beni evden kovdun o günden beri değil, seni gördüğüm andan beri aşığım sana."

Küçük keçi yumurcağın kucağında yatarken heyecan dolu gözleri ile onu dinliyordu, aniden kalkıp sarılmak istemişti ama işte... kafası gidikti. Göğsüne düşüvermişti.

"O zaman kimsin sen?"

"Taehyung'um aynı zamanda da V'yim senin ana avrat sövdüğün V."

"Neden karşıma çıkmadın bu zamana kadar?.."

Kafasını göğsüne dayamış kalp atışlarını dinlerken kafasında binlerce soruyu sormak için can atıyordu bu beden sabaha asla hatırlamayacaktı ama olsun, en azından içini döküyordu.

"Korktum. Çok korktum. Beni yine reddedersen ben ölürdüm jungkook seni öptüğüm an var ya... işte o an ölmek istedim senin beni ittirişin annenin bana tokat atması ve yaka paça yağmurlu havada ağlayaşım..."

"Ama o zaman daha çok küçüktük."

"Merak etmiştim, annem ve babam asla aşık değillerdi ama öperlerdi birbirini ben de sevdiğim kişiyi öpmek istedim."

"Anladım... o zaman şuanki sevgilim sensin?"

"İlk ve tek."

"O zaman seni ittirmeseydim seninle birlikte olabilirdik değil mi yumurcak?"

"Sanırım evet küçük keçim... jungkook bildiğim kadarıyla sarhoş kişiler daha dürüst olurmuş ."

"Sanırım şuan hiç olmadığım kadar dürüstüm taetae sor ne soracaksan."

"Beni seviyor musun? o an beni hiç görmedin ama bana aşık olduğunu söylemiştin, şimdi bütün saf duyguların ile cevapla lütfen?"

"Bilmiyorum... sanırım seviyorum hep seninle buluşmayı istemiştin şuan hayalim gerçek oldu ve hiç bir şey hissetmiyorum."

"Anladım... babanı seviyor musun?"

"Hayır."

"Ölmesini ister misin?"

"İnan bilmiyorum"

Sessizce kıkırdayarak keçinin alnından öpüp uyumasını beklemişti, şimdi ise ne yapacağını kesinleştirmeye çalışıyordu ama çok zordu, ya sevdiğini üzerse? Bu soru büyük ihtimalle kafasını karıştırmaya devam edecekti ömrü boyunca.

Sabah:4.47
Jungkook
|vay amına koyayım başın çatlıyor ya... kanepede uyuyakalmak... nasıl bir aptallık lan!?

OBSESSION  //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin