İlk bölümlere gösterdiğiniz ilgiyi lütfen sonraki bölümler içinde gösterin ☁️😭
Ve şimdiden 500 okunmayı geride bıraktık bunun için teşekkür ederim!şimdi bölüme geçebiliriz 😼💙
.
.
.
.
Taehyung
|ha... bu çocuk cidden inatçı bir keçi... ama zaten beni kendine aşık eden tarafıda bu ya, başına aldı bir bela gidiyor bakalım nereye kadar gidebilecek... uyurken bir de odasına kamera kurmuş... cidden beni görmeyi bu kadar çok mu istiyorsun küçüğüm? Şimdi ise odamda köpeğimle iğneleri hallediyorum...Tek başıma, insanlardan uzak bir şekilde evimde yaşıyorum, dıştan normal bir evmiş gibi gözüken evimin içi, kafamdaki kabusları yansıtıyor ve evimin bodrumu... ah oralara hiç girmeyeceğim! Beni evden atmanın üstünden 12 yıl geçti küçüğüm cidden o sikik defter çok mu değerliydi? Hatta şöyle düzelteyim; gelecekteki kocandan çok mu değerliydi?...
Ah... odamda tek konuşan canlı benim ve bu canımı sıkıyor. Gidip insanlara mı bulaşsam yoksa markete gidip insanların bana 'satanist!' Söylemlerini mi çeksem? Sanırım markete gidip yeontan'a mama alacağım belki jungkook'un sevdiği atıştırmalıklarda vardır ha? insanlara gözükmek istemiyorum sanırım yine siyah maskem ve kapüşonlum sonsuza kadar beraberiz...
Taehyung
...bir lira eksik mi cidden? Bu kadar zengin olup nasıl param olmaz!?Jungkook
Merhaba?... paranız eksikse size yardım edebilirim.Taehyung
|J-jungkook!.. tam karşımda canlı kanlı duruyor benim küçüğüm...
H-hayır... kredi kartından çekicem t-teşekkür ederim...Arkadaş biraz sıkıntılıda... taehyung'un bedeni buz kesmişti önünde duran beden o kadar masum o kadar meraklı duruyordu ki... arkasından söylediği sözü bile duyamamıştı...
Jungkook
Kodumun asosyali...Bizim salak ise nefes nefese kalıp kendi içinden söyleniyordu.
Taehyung
|jungkook... burada! O-onu g-gördüm önümde duruyordu... bana... bana baktı değil mi baktı! O çok güzeldi... eskiden de güzeldi... ama şimdi... şimdi daha güzel olmuş benim küçüğüm... hala benden kısa ve sevecen...Ben hemen şuradan çeksem gitsem? Acelem varda...
Kasiyer
Tabii ki okutabilirsiniz!Taehyung
|beni tanımış mıdır? Yüzümü atmadım zaten vücudumu atmıştım... ama ya?.. herneyse! Geçti artık... geçti...
mesaj mı geldi?Tavşanım🐰
Kaplanım! Biz hazırız ben şuanda mekana doğru ilerliyorumm marketten ip aldım!Taehyung
Tamam gidince haber verirsin
GörüldüTaehyung
|Ha... ip almak için gelmiş... LAN İĞNELERİ UNUTTUM herneyse sonradan verebilirim zaten hemen büyü gerçekleşmeyecek gece ay parlayınca gerçekleşecekEn iyisinin arabaya binip eve gitmek olduğunu düşünmüştü ve öyleydi. Mütevazi gözüken evinin garajına arabayı park edip büyülerini gerçekleştirdiği odaya gitmişti, iç karartıcıydı ama burada huzur buluyordu ne yapabilirdi ki? Derken ayağında küçük patiler hissetti... yeontandı! Doğru ya... mama almıştı ama vermemişti, verdikten sonra tek arkadaşına gülümsedi ve uyuması için elleri ile gözlerini kapattı bebekliğinden beri böyle uyutuyordu onu... onda huzur bulan tek canlıydı ona göre.
Taehyung
Tamam şimdi küçük keçiden işaret bekliycez ama ortamı hazırlamalıyım...
.
.
.
.
Jungkook
Hazır mısınız?