Selam benim miniklerimm~
Nasılsını?
Uzun zaman sonra bölüm atmaya geldim.Yazım yanlışlarımı mazur görün
Sizi seviyorum 💜
İyi okumalar🌸(Senin niyet bizi öldürmek yemin ederim)
Kolumdakı sızıyla gözlerimi zorlukla açtım. Etrafı incelemeye başladığımda buranın benim odam değilde hastane olduğunu fark etmişdim.Kolumda takılı olan seruma kaydı gözlerim başımda feci bir ağrı vardı.
Biraz sonra kendime tamamen geldiğimde aklıma dolan olaylarla tekrar gözlerim dolmuşdu.Bayılmıştım ve beni hastaneye getirmişlerdi birden elim karnıma gitdi bebeğim minik bebeğim.
Kapı açıldığında bakışları oraya çevirdim. Bay ve bayan Jeon ve yanlarında bir doktorla içeri girdiler.
"Tae tatlım sonunda uyandın çok korkutdun bizi birtanem" diyip endişeyle yanıma gelen bayan Jeona bakışları çevirdim.İyiyim diyemezdim artık yalandan iyiyim demek istemiyordum. Sorusunu yanıtsız birakarak sadece elini hafifce sıkmıştım.
"Bay Jeon bayıldığınız için hastanemize getirildiniz kan değeriniz düşmüş kendinize dikkat etmelisiniz bay Jeon artık bir bebek taşıyorsunuz"
Endişeyle konuşmaya başladım "Bebeğim nasıl i-iyimi?" diye sormuştum dolu gözlerimle. "Merak etmeyin her şey yolunda ama stresten uzak durmalısınız bebeyinizin sağlığı için.Uyandığınıza göre size gerekli muayineyi yapalım"
Başımla onaylayım kolumdan bitmiş serumun çıkarmasını bekledim. Biraz geçdikden sonra yatakda Bay Jeonun yardımıyla oturur pozisyona geldim.
Saçlarımı sevip "Her şey düzelecek oğlum üzme kendini" diyen bay Jeona bir şey demeden başımı salladım.Hiç bir şey düzelmeyecekdi artık umudum kalmamışdı.
Odadan çıkıp doktorun odasına adımladık.İçeri girdiyimizde dokror ayağa kalkıp beni ultrasonun yanındakı yeri gösterip uzanmamı söyledi."Bay Jeon lütfen kazağınızı yukarı sıyırın" doktorun dediğini yapıp üzerimdekini yukarı sıyırdım.
Karnıma gelgibi bir sıvı sürüb karnıma yerleşdirdiyi ultrason cihazını karnımda gezdirmeye başladı."Evettt miniği bulduk işte tam burda" doktorun sesiyle ekranda gösterdiyi yere merakla bakmaya başladım.
Nokta kadar bir şey gösteriyordu gördüyümle gözlerimden yaşlar akmaya başlamışdı. Bay ve bayan Jeona baktığımda ise ikiside bir birine sarılmış sevinçle ekrana bakıyorlardı.
"Bebeğiniz qayet sağlıklı ve 1 ayını çoktan doldurmuş bile" diyip gülmüşdü doktor.
Bayan Jeonda benim gibi ağlıyordu. "Buyurun Bay Jeon bununla karnınızı silin" diyen doktorun elindeki peçeteyi alıp karnımı iyice temizledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitter Love | TaeKook
FanfictionGüzel giden ilişkim biranda sevgilimin Amerikaya gidib dönmesiyle tepe taklak olur. Bazı bölümler texting ola bilir. •Seme-JK •Uke-Tae •Mpreg °Başlangıç tarihi:16.02.2023