Vierzehn

620 48 20
                                    

Selam benim miniklerimmm
Nasılsınız???
Yeni bir bölümle geldimmmm

Yazım hatalarım varsa mazur görün🌸

⚠️Bir bölümü 200 den fazla kişi okuyor ama iş oya gelince kimse oy vermiyip yorum vile yapmıyor. Gelecek bölümden başqa türlü olucak çoçuklar⚠️

Sınır:30 oy
15 yorum
Ve beni takib ederseniz sevinirim.

Lürfen hayalet okur olmayın bebeklerimm

Sizi seviyorumm💜💜

İyi okumalarrr🌺

"LİSAA" şaşkınlığımı bırakıp aniden bağırmıştım."Evet taa kendisi bebeğimm"diyip daha sıkı sarılmıştı bana. "Seni çok özledim V"

Bende ona sıkıca sarılıp "Bende çokk özledim Lili hadi içeri geçelim" diyip ayrılmıştık.Salona geçdiyimizde ikimizde L şeklinde koltuğa oturmuştuk."Ee Lili ne zaman döndün ve burda olduğumu nerden bildin?"

"Dün sabah dönmüştüm sana süpriz yapmak istedim ve şeyy haberleri görünce ilk Jennie unniye yazmıştım oda burda olduğunu söylemişdi"

"Ahh evet şu haber neyse iyiki döndün Lili" diyip elini sıkıca tutdum."Evett sonunda döne bildim Tae" demişti gülümseyerek.

"Ben ikimiz için içeçek ve atıştırmalık bir şey getireyim sonda ayrıntılı konuşuruz"diyip mutfağa adımladım oda beni onaylamıştı.

İkimiz için içeçek ve atıştlrmalık getirdikden sonra Lisanının yanına oturudum."Ee hadi Tae anlat her şeyi çok merak ediyorumm" diyip yerinden merakla kıpırdandı.

Her şeyi Lisaya anlatmışdım oda çok şaşkındı Jungkookun bana olan aşkını en iyi bilen ve şahit olan insanlardan biriydi oda.

"Ben...ben ne diyeceğimi bilemiyorum Tae çok şaşkın ve mutluyum.Hamilesin minik bir Taehyungum daha olucak" diyip karnımı okşamaya başladı.

"Ama işlerin böyle olucağını hiç düşünmemişdim Jungkook sana çok aşıktı,şimdi böyle yapması çok qarip"

Dudaklarımı büzüp "O artık eski Jungkook değil Lisa ve bu sağlıklı bir ilişki olmaktan çıktı" diyip karnımı okşamaya başladım.

Lisada beni başlyla onaylamışdı "Lisa sen niye böyle giyindin? Bir yeremi gidiceksin yoksa?" diyip merakla yüzüne bakmaya başladım.

"Ah ben değil Tae-shii biz birlikde gidiyoruzzz~" diyip ayağa kalkıp beni odama çekiştirmeye başlamışdı bile.

"Lisaaaa ben ne alaka nereye gidiyoruzki birlikde?Hem ben bir yere gitmek istemiyorumki yaaa"

Ne kadar yakınsamda Lisa beni dinlemeden odama çoktan varmıştı bile."Hiç boşuna mızmızlanma V gidiceğiz o kadar hem seninin hamileliğinide kutlamış oluruzzz"

Oflayıp yatağa oturmuşdum o sırada Lisa benim dolabımın önünü geçip bana kiyafet seçmeye koyulmuşdu.Tam tamına 20 dakikanın sonra ki sonunda beyaz sade bir t-shirt soyah bir pantalon ve çizgili bir ceket seçmişdi.

"Hadi V bunları giyinde bir an önce çıkalım burdan" diyip odadan çıkmışdı.Bense hayla arkasından söylenerek üzerimi deyiştirmekle meşkuldum.

Geçen bir kaç dakikanın ardından kapımın tıklanması ve Lisanın odaya girmesiyle dolabın aynasın karşısından çekilip ona bakmışdım.

"Aman Tanrım V-shii harika olmuşsun" diyerek etrafımda dönmeye başladı. "Teşekkür ederim Lili ve sende her zamanki gibi çok güzel olmuşsun" diyip gülümsemişdim.

Bitter Love | TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin