Ceren stajyerlerin olduğu yurtta kalıyordu. Saat gece 1 civarıydı. Odasının camı açıktı, hava ediyordu. Ceren telefonu ile oyalanırken odasına giren çalışan ile irkildi.
Ceren: Ne oluyor gecenin bu saatinde?
Çalışan: Acil bir görev geldi,Bang Shi-Hyuk prova odasında sizi bekliyor.
Ceren: Peki, geliyorum.Ceren içinden düşünüyordu, neden bu saatte sadece o çağırılıyordu ki? Yatağından inip odasından çıktı. Üstündekileri umursamamıştı bile. Gri mini şortu ve beyaz cropu ile çok çekici görünüyordu. Kısa bir sürede prova odasına gitti. İçerisi karanlıktı, ışığı açtığında gördüğü kişiler ile şok olmuştu...
Ceren: Sunbaenim, siz?
Huening Kai: Evet seni çağıran bizdik Ceren.
Ceren: Peki neden?Biraz heyecanlanmıştı, uzun zamandır Kai'yi beğeniyordu ve onu görmek onu mutlu etmişti.
Yeonjun: Gecenin bu saati ne olmuş olabilir sence Ceren?
Ceren: Dans provası mı yapaca-
Kai: Ahh Ceren, anlamamazlıktan gelme. Uzun zamandır seni beğeniyorum ve seni görmek bile beni tatmin etmeye yetiyor.Ceren çok utanmıştı, aynı zamanda sevinmişti. Ama çıkabilecek dedikoduklardan korkmuştu.
Ceren: Ama hyung
Kai: Bana hyung demeyi keser misin lütfen?
Yeonjun: Kai benim de söyleyeceğim vardı izin verir misin?
Kai: Konuş?
Yeonjun: Ceren, aynı duyguları hissediyorum ama utanıyorum da. Sadece seni bir kere tatmin etmek istiyorum, bu bana bir ömür yeter.Kai ve Ceren duydukları karşısında şok oldu.
Kai: Ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceren'in Haremi
FanficCeren(@redfivediamonds) adında bir HYBE stajyerinin stajyerlik hayatı