Bölüm 2

39 4 81
                                    

Kai: Ne?

Büyük bir sessizlik oluşmuştu, Kai'nin siniri gözlerinden belli oluyordu.

Ceren: Ama hyung-
Yeonjun: Ama ne Ceren, ne bahane bulacaksın? Eğer istemiyorsan söylemen yeter.

Ceren yüzünü asıp kafasını aşağı doğru indirdi. Kai sinirli bir şekilde konuşmaya başladı.

Kai: Yeonjun sence istiyor gibi duruyor mu? Bunu söyleyiş şeklin bile çok rahatsız edici. Düpedüz onu cinsellik için istediğini söylüyorsun. Ayrıca uzun zamandır ona aşık olduğumu biliyordun, bu yüzsüzlüğün kaçıncı seviyesi?
Yeonjun: Kai umrumda değilsin, karışma bana.

Kai sinirlendi ve Yeonjun'un üzerine doğru ilerleyip onun omuzuna vurdu.

Kai: Biz senle en yakın arkadaş değil miydik, ne sanıyorsun kendini?
Yeonjun: İstemiyorsan olmayız o zaman, kasma amına koyim.

Kai yumruğunu havaya kaldırdı, tam Yeonjun'a vuracakken Ceren Yeonjun'un önüne geçti. Kai yumruğunu indirdi.

Kai: Ceren karışma bize
Yeonjun: Kızın bir kötülüğü yok kapa çeneni

Kavga iyice ilerlerken içeriye Taehyun geldi.

Taehyun: Kai, gel gidiyoruz.
Kai: Nereye be, git başımdan
Taehyun: Boş yere kavga etmenizi istemiyorum, daha sonra oturup konuşuruz hadi gel

Kai derin bir nefes çekti ve Yeonjun ile Ceren'e baktı.

Kai: Öyle olsun bu seferlik

İkisi birlikte odadan çıktı. Yeonjun ve Ceren yalnız kalmıştı. Ceren hala Yeonjun'un önünde duruyordu ve kapıya bakıyordu. Yeonjun arkadan Ceren'in beline sarıldı ve kulağına doğru konuşmaya başladı.

Yeonjun: Demek ki korumaya minik bebeğimiz beni korumaya çalıştı ha

Ceren yaptığı şeye şaşırmıştı. Bundan rahatsız da olmuştu. Kollarını ayırmaya çalışırken cevap verdi.

Ceren: Bırakır mısın beni? Hiç rahat hissetmiyorum şu an
Yeonjun: Aaa ama bebeğim sonunda yalnız kaldık, neden anı bozmaya çalışıyorsun ki

Ceren derin bir nefes aldı ve sertçe konuştu.

Ceren: Hyung, rahatsız oluyorum dedim ve sizinle bir şey yapmak istemiyorum. Şimdi izin verirseniz odama çıkıp uyuyacağım.
Yeonjun: Eğer çok uykun varsa birlikte uyuyalım bebeğim, ne dersin?

Yeonjun iyice Ceren'e yaklaşmıştı, Ceren onun penisini hissedebiliyordu. Yüzünden ne kadar rahatsız olduğu belli oluyordu.

Ceren: Hyung istemiyorum.
Yeonjun: Bu bir soru değildi aslında
Ceren: Ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama beni rahat bırakırsan sevinirim.

Yeonjun Ceren'i bıraktı ve gülümseyip ona baktı.

Yeonjun: Sonuçta istesen bile benden kaçamayacaksın.
Ceren: Hyung gerçekten bu gece daha fazla uğraşamayacağım. Gidiyorum ben, size iyi geceler.
Yeonjun: İyi geçeceğinden emin olabilirsin

Ceren kapıya doğru yöneldi ve kapıyı açmaya çalıştı. Kapı açılmıyordu, kilitlenmiş gibiydi. Ne kadar zorlasa da olmuyordu.

Ceren: Kahretsin, bu ne ya

Yeonjun kollarını birbirine bağlamış yavaş yavaş sırıtarak Ceren'e doğru yürüyordu.

Yeonjun: Korkma bebeğim, ben yanındayım bir şey olmaz
Ceren: Ondan korkuyorum zaten

Yeonjun iyice Ceren'e yaklaşmıştı. Ceren'i kapı ile kendisi arasında bırakıp elini kapıya koydu.

Yeonjun: Bu gece kaçış yok sanırım?

Yeonjun'un eli eşofmanının iplerine doğru gidiyordu. Ceren korkuyordu ama ne yaparsa yapsın bu ses geçirmez odadan kurtulamayacaktı.

Ceren: Hyung, lütfen

Yeonjun eşofmanın iplerini çözüp indirmeye başlarken gülerek cevap verdi.

Yeonjun: Bu durumda ne kadar sexy ve masum göründüğünü biliyor musun?
Ceren: Lütfen durur musun

Yeonjun eşofmanını çıkarmıştı, eli Ceren'in şortuna doğru gidiyordu. Kafasını kaldırıp ona baktı.

Yeonjun: Bir sorun mu var?
Ceren: Yapmak istemiyorum.
Yeonjun: Fikrini sormadım zaten.

Yeonjun yavaşça Ceren'in şortunu indirdi. Ceren çok korkmuş gözüküyordu. Ama bir yandan da sevişmek istiyordu. Gözü Yeonjun'un  boxerına kayıyordu. Yeonjun onun baktığını fark edip sırıttı. Ceren'in elini penisine doğru getirdi.

Yeonjun: Senin de istediğini biliyorum, naz yapmana gerek yok bebeğim.

Ceren hızlıca elini çekti, utanmıştı.

Ceren: N-ne alaka? İstemiyorum
Yeonjun: Bakışlarını gördüm Ceren. İş çok uzun sürsün istemiyorsan şu külotunu çıkar.

Yeonjun boxerını çıkardı ve Ceren külotunu çıkarmayınca onun külotunu da çıkardı. Ceren'in kalçasına bir şaplak attı ve sıktı.

Yeonjun: Korkmana gerek yok güzelim.

Ceren'i ters döndürdü ve domalttı. Penisini yavaşça onun deliğine doğru soktu.

Ceren: Ahh
Yeonjun: Seveceğini biliyordum boşuna naz yapıyorsun sevgilim
Ceren: Zevk almak ve istememek farklı şeyler hyung
Yeonjun: Çok zevk almak istiyorsan benim başka yöntemlerim de var.
Ceren: Nedir o?

Penisini deliğinden çıkardı ve devam etti.

Yeonjun: Diz çök

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ceren'in HaremiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin