Han Jisung, bir çoğunun özendiği, şaşalı bir hayata sahip, ünlü ve zengin bir idoldü. Tabii bununla gelen nefret ve tacizler de kaçınılmazdı.
Lee Minho ise Jisung'a takıntılı ve yasa dışı işler yapan yeraltı dünyasının en ünlü mafyalarından biri.
Jisung, etkinlik için şehirden ayrılması gerektiğinde, havalimanına giderken korkuyordu. Anksiyetesi artmış bir vaziyette ayaklarını hızlı hızlı sallayarak elleriyle arabanın içinde birazdan yaşayacaklarını düşünüyordu. Hayranlarını seviyordu fakat bu gibi durumlarda ona zarar vermek isteyen insanlar hayran kılığına bürünerek ona taciz etmeye ve zarar vermeye çalışıyorlardı.
Nitekim havalimanına gittiğinde yaşadıkları da onu şaşırtmamıştı. Korumalar onu ne kadar korumaya çalışırlarsa çalışsınlar bir noktada başarısız olmuşlardı.
O günün sonunda, koltuğunda oturup telefonunu kurcalayan Minho'nun ekranda gördüğü haberle sinirleri alev misali etrafı yakmak için harlanmış gibiydi.
"Merhaba biz LYM ENTERTAİNMENT sanatçımız Han Jisung'un bugün başına gelen talihsiz olaylar nedeniyle ayağının zedelenmesi sonucunda etkinliklerine ara verdiğini duyurmak isteriz. Buna sebep olan kişileri araştırıp, gereken hukuki işlemleri de sonuna kadar devam ettireceğiz.
Hayranlarını sabrı, sevgisi ve anlayışı için teşekkürler.
LYM ENTERTAİNMENT"
Minho tekrar okudu yazıları. Bugün Jisung'un başka bir şehire etkinlik için gideceğini tabii ki farkındaydı ama bu haberle ona zarar geldiğini anlaması için salak olması gerekirdi.
Etrafı titreten öfkeli sesiyle bağırmış, şirketindeki alt kattaki çalışanların bile sesini duyup titremelerine yol açmıştı. Koruması içeri girdiğinde Jisung'a bunu yapanların bulunmasının çoktan emrini vermişti bile.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
15 Temmuz 2023
Yorumlarınız nedir??
Querencia: İnsanın evi gibi gördüğü, kendini güvende hissettiği yer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia (MinSung)
FanfictionHan Jisung, bir çoğunun özendiği, şaşalı bir hayata sahip, ünlü ve zengin bir idoldü. Tabii bununla gelen nefret ve tacizler de kaçınılmazdı. Lee Minho ise Jisung'a takıntılı ve yasa dışı işler yapan yeraltı dünyasının en ünlü mafyalarından biri. cr...