همون طور که از عنوان پیداست ، قرار باز غرغرکنم.
جدیدا نویسندگان عزیز در جهت گسترش ژانر اسمات دارن تمام تلاششون رو بکار می گیرن.
نه فقط در واتپد( که وضعش از بقیهی جاها بهتره) بله که در تلگرام و اینستاگرام هم این تلاش به تکرر و وفور دیده شده .
حالا قضیه چیه ؟
نویسندگان عزیز ، در یک روز گرم تابستانی ، یه ایده به ذهنشون میزنه، که چی؟
بیایم ژانر پر ملات اسمات رو پر ملات تر کنیم و عملا تر بزنیم به همه چی ،مخصوصا ذهن بازه مخاطبان.اولا که الان فقط بحث ۱۳ ۱۴ ساله ها نیست و بحث همهست ! در هر سنی ،حتی اگر ۳۰ ساله یا ۴۰ ساله باشه.
من در واتپد کمتر دیدم، اما در دو پلتفرم ذکر شده ، به وفور دیدم و فاکینگ( عذر می خوام) وقتی ازشون می پرسی که ؛ چرا عملا داری می رینی به هرچی ژانره؟
میگه که : این چیزایی که من می نویسم یه نوع هنره!و بازهم پرسش اینجاست که : تو از کجا می دونی هنره ، اصلا کجا این حجم از گزافه نویسی هنره؟
یه جایی رو نام می برن که می خوای سرت رو بکوبی تو دیوار ......
لازم به ذکر است که : من منظورم خود ژانر اسمات نیست ، منظورم اون سبک از نوشتنیه که طرفین رابطه رو عملا مثل هرزه و فاکری که فقط دنبال سوراخ و دیکن ( در هر شرایط و مکانی) و احترامی برای همدیگه قائل نیستن، هست.
عملا داره پورن می نویسه و وقتی می بینه که رفته رفته نوشتههاش اون لذت سابق رو دیگه بهش نمی دن و فانتزی هاش رو ارضا نمی کنن ، لولش رو می بره بالا تر ! دقیقا مثل صنعت پورن.
و متاسفانه این نوع سواستفاده از ژانر اسمات، نه تنها در نوشتن، بلکه در تبلیغات تلگرامی هم به وفور دیده میشه.
ک نوع دفاع کردن از کارهاشون، دقیقا مثل دفاع کردن مردم آمریکا از از سایت اونلی فنز* در اوایل شروع کارشه، که بعضی مردم اعتراض می کردن به سبک یه سری از اینفلوانسرا و تنها جوابی که می گرفتن : این هم یه سبک و هنره!
همین......* اونلی فنز: یه سایت و پلتفرم مثل اینستاگرامه که به اینفلوانسرا اجازه می ده در ازای اجازه دادن به مخاطب در رابطه با دیدن پستا از اونها ماهانه یا سالانه پول دریافت کنن . عملا پست ها رو به فن هاشون می فروشن .
حالا چرا مردم اعتراض کردن بهش ؟
چون اکثرا دخترا ی جوون ۱۸ سال( مخصوصا اونجایی که تازه به ۱۸ سالگی رسیدن) به بالا و بلکم کمتر از ۱۸ سال ، عکس ها و ویدیو های بدن برهنهی خودشون رو به مردها می فروشن و جدیدا هم غیر قابل کنترل شده ، چون هر دختر جوونی که می خواد مستقل باشه و از خانوادش جدا بشه، تنها منبع درآمدش میشه این سایت. و این کار عملا صدمهی جبران ناپذیری رو به روح و روان این دخترها وارد کرده.************************************
ممنون که این غرغرا رو الان یا شاید یه ماه یا یه سال بعد از انتشار می خونی و چشم هات رو بخاطرش خسته می کنی.خیلی یهویی فهمیدم که آخرین باری که پارت آپ کردم ، یک سال پیش بوده.
خب بگذریم...
صبح بخیر و دارک دوستون داره.
BINABASA MO ANG
Let's UNDERSTAND
Randomاین بوک پر از توضیحات دربارهی ریدرا، رایترا ، بوک ها و..... والبته که پر از غرغره. پس اگه تو هم می خوای درک بشی یا درک کنی ، خرگوشی بیاد داخل!!! راستی اینجا همچی با مخاطب خاصه و قطعا هست که ما ازش حرف میزنیم. (تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها)