Asa a trecut aproape o săptămana din clipele petrecute cu prietenii mei. Azi e vineri, iar sambata trebuie sa pornim la drum. Am zis ca aceasta seara sa fie mai specială si o să mergem la un picnic doar noi șase pe malul mării. Era ora 8 asa ca decis să mergem. Ce înțelegem noi prin picnic: băutura, țigări si câteva prafuri.
Zayn ma ținea strâns de mâna. O să imi lipsească foarte mult, dar mi-a promis că va veni in fiecare Weekend in Seattle, ceea ce mă încânta. Pe parcursul drumului am ras cât pentru toată perioada in care nu o să ne mai vedem. Zayn mă săruta pe buze la fiecare doi metri ceea ce ii făcea pe restul sa râdă și mai tare.
-Te iubesc, imi șoptește mișcându-mă de gât. O să îți las in seara asta atâtea urme încât nici un mascul nu o sa se apropie de tine.
-Ți-ai propus ceva in seara asta, domnule Malik?
-Și încă câte. Spune rânjind pervers
Ii scot limba, dar acesta se năpustește și o mușcă pana când îmi dă sângele.
-Hei, mă doale. Spun ca un copil mic care acum învață să vorbească. Se depărtează de mine râzând și începe să mă imite. Mă supăr si înaintez spre ceilalți. Bineînțeles că el mă urmează, ca o lipitoare ce ii. Ajungem lângă apa care se întinde la nesfârșit. Bem ceva albastru și povestim despre vremurile bune și radem despre toate nebuniile pe care le-am facut împreuna. Zayn mă cuprinde cu brațele lui puternice și imi șoptește:
-Am o surpriză pentru tine, mă ia de mâna si mergem de-a lungul mării. Mai in colo zăresc o patură întinsa pe jos cu câteva lumânări in jurul ei.
-Zayn, mulțumesc dar...
Nu apuc să termin ca deja își zdrobește buzele de ale mele, mă așez pe pătura cu el deasupra mea. Ii dau tricoul jos, iar el face la fel cu maioul meu negru, apoi urmează pantaloni. Ramân doar in lenjerie intimă și ii deschid cureaua blugilor aruncându-i pe jos. Imi deschide sutienul, iar eu imi strecor mâna in boxerii lui atingandu-i erecția și ii arunc pe jos, iar el face la fel cu chiloții mei. Coboară cu săruturile pe gât apoi in jos pana lângă feminitatea mea pe care o penetrează cu limba. Simt că nu mai pot și gem înfundat ajungând la orgasm. Ma răsucesc la 180 de grade si ajung deasupra lui. Cobor cu limba pana lângă linia V-ului unde il mușc puternic ceea ce il face să geamă înfundat. Ii plasez un sărut pe vârf si il cuprind pe tot și fac mișcări circulate de du-te vino ceea ce il determina să imi strige numele tare.
-Katherine, am să imi dau drumul in gura ta. Spune găfăind
Nu il ascult si continui ce am început, intr-un final simțind ceva cald curgându-mi pe gât. Mă așez in asa fel in cât sa fiu la nivelul buzelor lui și ii simt erecția pe feminitatea mea. Il sărut apăsat, iar el intră cu putere in mine și mișcându-se tot mai repede. mă mai săruta de câteva ori pe gât mușcând in unele porțiuni și ne dăm drumul amândoi in același timp. A doua oară.
-Te iubesc, spune si mă musca iar de gât.
-Si eu, spun. Mai stam îmbrățișați câteva zeci de minute timp in care mă musca încontinuu de gât, cred ca vrea să își marcheze teritoriul.
Ne îmbrăcăm rapid și le trimitem mesaj la restul că plecam pentru a mă putea odihni pe mâine dimineața. Este ora 3 am si noi acum am ajuns la hotel. Fac un dus dupa care mă bag in pat așteptându-l pe Zayn care se pune dupa 5 minute cu mine in pat luându-mă in brațe strâns
-Nopate bună! Spune însă nu mai apuc să răspund că somnul mă cuprinde deja.
***
Dimineața sunt trezită de alarma enervanta a telefonului meu. O opresc repede să nu il trezesc pe Zayn și înaintez spre baie. Fac un duș lung folosind gelul lui de duș. Intru in camera doar intr-un prosop și deja simt o durere usturătoare între picioare, Zayn putea fi mai blând. Mă poziționez in fata dulapului și trag geanta de sub pat. Încep să împachetez hainele după ce imi iau lenjeria intimă roșie pe mine, o pereche de pantaloni scurți cu niște flori pe ei și un maieu negru care imi face bustul amenințător de mare. Imi termin bagajul repede, deoarece nu am adus toate hainele cu mine, aceste fiind trimise cu un camion in Seattle. Imi prind parul drept intr-o coadă de cal in vârful capului si imi așez ochelarii Ray-Ban pe cap. Mă încalț cu tenișii mei converse albi. Mă poziționez in fata oglinzii si imi aplic un ruj deschis, puțin tuș si rimel, nu necesita fond de ten. Fir-ar Zayn! Partea stânga cât si baza gâtului meu este plină de mușcături violet închis. Mă uit la ceasul telefonului și văd că este 9:30 am, iar eu la 10 trebuie sa plec. Merg spre pat si ma așez ușor.
CITEȘTI
Dark love
Teen FictionKatherine -o fată bogată care a primit totul pe tavă de la părinții ei însă vrea să se mute alături de fratele ei in Seattle, el fiind șef de mafie. Își lasă iubitul si cei mai buni prieteni in N.Y. care au învățat-o cum sa își trăiască viața Tre...